Een buitenzwembad, parasols voor strand/zwembad

Beoordelingen van Phangan Bayshore Resort

3 out of 5
Phangan Bayshore Resort
141 Moo 6, Haad Rin, Bantai, Ko Pha-ngan, Surat Thani

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 110 van 259 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 95 van 259 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 30 van 259 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 18 van 259 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 259 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

ek, amsterdam

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel bij mooiste strand
Personeel erg aardig Strand op enkele seconde afstand wel soms in avond last van jongere mensen

10/10 – Uitstekend

GJ, Hengelo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel, aan mooi strand
Een van de betere hotels in de buurt. Geen overlast van geluid tijdens full moon. Jammer dat op het strand de muziek van verschillende strandtenten hard door elkaar heen gespeeld wordt.

8/10 – Goed

Lee, Abu Dhabi

3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Inken

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das einzige, was gestört hat, war die nicht wirklich regulierbare Klimaanlage, die dauerhaft geblasen und zu einer Erkältung geführt hat.
27 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van kantapat op 6 apr 2024
Dear Inken Thank you for your comment . will share with our team for improve service.

10/10 – Uitstekend

Rebecca

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Preis/Leistung super. Tolle Lage und super sauber!
7 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Kantapat op 24 mrt 2024
Dear Rebecca Thank you for your feedback. Will share with our staff and managment for upkeep and improve service.

10/10 – Uitstekend

Shay

3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Mr John op 5 okt 2023
Thank you so much your review for our resort. We hope to see you again. During your staying period if something is not comfortable, you can contact at our front desk to solve immediately.

10/10 – Uitstekend

Nan

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ห้องพักสะอาดสะอ้าน ถึงแม้จะเก่าไปนิด พนักงานยอดเยี่ยม ร้านอาหารยอดเยี่ยม
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Jeab op 27 sep 2023
Dear Khun NanThank you for your visited Koh Phangan and stayed with us at Phangan Bayshore Resort. We are happy to hear that you like our location where located right to the ocean. Fine sand beach where feel fine when beach sun bath. Moreover, the pool where just a step to the beach, comfortable instead of beach sun bath closed to Sand and Tan, Beachfront Espresso Bar & Bistro able to serve you while enjoy swimming or dining inside. Thank you again for the satisfaction score provided to us which make our team more appreciated and maintain their effort of services. We will not ignore your value comment for us to improve such as old room condition and noise of renovation. Our renovation now nearly finished and will be ready to provide our guests more choices of new rooms.Look forward to welcome you again in the future to the island. Sincerely yours, Thapanana P. / Front Office Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Katrin

3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Jeab op 27 sep 2023
Thank you for your staying with us Phangan Bayshore Resort while you travelled in Koh Phangan. We are so appreciate that you gave us the value comments for us to improved ourselves. We will share to all our staff to make effort of bringing better service.We hope that you will come to visit us soon. Sincerely yours,Thapanan P. / Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Carlos

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Jeab op 27 sep 2023
Thank you for your staying with us Phangan Bayshore Resort while you travelled in Koh Phangan. We are so appreciate that you gave us the good comments about our staff and our good service. Besides you still like our place, Rooms and Location and also gave us high score. Your comment will not be ignore and we will share your compliment to all our staff to encourage them to continue and maintain good service standard.We hope that you will come to visit us soon. Sincerely yours,Thapanan P. / Front Office Manager

8/10 – Goed

HAIM YEHOUDA

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall the hotel is fine. Good value for money
2 nachten verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Jörgen

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
en natt i Hadrin
1 natt, Fint nära stranden, tyvärr hårda sängar och rum med funktionella enkla egenskaper
1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

bernard

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
L’ensemble est très géré …tout parfait
Parfait ….
5 nachten verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

mor

4 nachten verbleven in januari 2023

6/10 – Redelijk

Dominic

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Il n’avait pas de volley-ball de massage de yoga et d’activité comme specifie sur le site. De plus le service de nettoyage de vêtements ils ont brisé des vêtements et tout était froissé. Le restaurant est dispendieux mais délicieux
4 nachten verbleven in januari 2023

4/10 – Matig

Tulay

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dårligt og uhygiejnisk hotel
Hostel agtig hotel, hvilket jeg slet ikke var på udkig efter. Beliggenhed er ganske fin, til en lækker strand. Men nøj hvor var værelset bare under al kritik. Gammelt og lugtede! Klam badeværelse. Der var ikke nok vandtryk i bruseren. Sengen var hård. Plettet sengetøj! Håndklæder hvor jeg måtte tænke mig om en ekstra gang, om jeg ville tørre mig i dem. Heldigvis havde vi kun to overnatninger og hurtigt videre. Sand and Tan caféen var lækker. Jeg ved ikke, om det er en del af hotellet, men billeder på hotels kan være misvisende, at man tror hotellets indretning er lækkert på den måde.
2 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Kruewan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van John op 26 jul 2022
Thank you so much for your staying with us and review. Hope to see you to serve again, Please.

10/10 – Uitstekend

Cina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
11 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
I was really surprised when we got there that it was rated a 4-star resort. The standard rooms are very spacious but they need remodeled badly as there is a musty smell. The staff was wonderful and showed us 4 different room possibilities because of the smell. We switched to a less musty smelling room but it was still not great so they showed us more and ultimately upgraded us to a Villa. The villas were 4-star rooms and newer. The facility was clean it was just old and needs redone. I can’t emphasize enough how great the staff was. They were doing their best with the facilities they had and provided great customer service
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Mr.Prakorn Trupfuangfung, General Manager op 27 feb 2020
Dear our valued guest, At first I would like to say "Thank you so much for choosing to stay with us ". We are not 100% perfectly but we service you as 4 stars hotel. We are so glad to know that you feel impressed in our service. We are looking forward to welcome you back again.

8/10 – Goed

Adir

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
שהות בקופנגן
מלון מדהים, מיקום מרכזי ומעולה, ממליץ בחום.
4 nachten verbleven in januari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Gemma, , Australia

Reisde met een groep
I cancelled my booking shortly after I booked as my friend had booked alternative accommodation for us and I did not realise. This was within the ‘no charge agreement’. We were both on the same booking (2 rooms), but turns out I needed to cancel the rooms separately - even though I booked on the same booking. This is not clear. Therefore I lost $500AUD. I pleaded my case to the booking agency and they took it to the hotel - they refused to look into or consider my case. Very disappointing.
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van MR.Prakorn Trupfuangfung, General Manager op 7 feb 2020
Dear Gemma, We apologized for any inconvience, we must to follow our policy that non refundable. For your case, we were not nonchalant. When you told us that you did not like our room, we did free upgrade for you. We are sencerly to look after your case and we hope that you would have good time here. We truly apologized that you did not like the room and feel sorry for that. Regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Javier

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It's right next to the beach and the full moon party
5 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Mr.Prakorn Trupfuangfung, General Manager. op 16 jan 2020
Dear Javier, Thank you so much for your recent with us. We hope that you had great time here at Phangan Bayshore Resort. Haad Rin beach is beautiful by itself even without full moon party. We would like you to come back and have great holiday here agiank. Looking forward to welcome you back :)

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
풀문파티를 즐기기 위해 떠난 곳, 조기 할인 받아서 가성비 좋게 이용할 수 잇었습니다. 파티하는 날 뜻하지 않게 디너도 무료로 먹을 수 있었고, 파티장 바로 앞이라 화장실 이용도 편했고! 다만 좀 시끄러운 부분은 있었지만 잘 선택했습니다.
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Danielle

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
OK
The hotel is located on the full moon party beach. The bed sheets wasn't changed although we ask them to change them. Irene in the reception was the best- she knows everything and is kind and helpful. The hotel itself is very noisy and reminds more of a hostel. The breakfast was good but they do not refill it towards the end so you need to go there early. The hotel gave us a free dinner for free at the night of the full moon party- it was great.
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Mr. Prakorn Trupfuangfung, General Manager. op 19 sep 2019
Dear Danielle, Thank you so much for your recent stay with us at Phangan Bayshore Resort. Normally, we will change bed sheets every 2 days or on request. We apologize for this mistake, our housekeeper is misunderstand about changing bed sheets on your request. Thank you again for mention Irene as the good reception, we will forward your message to her. For breakfast, if the staff at the restaurant is not refill it, you can ask directly to them. We are sorry about this mistake because on full moon period, there are lots of guests come to us so sometime our staffs cannot service as good as you like. We are so glad to know that you like our full moon dinner. It is specially only for our guests on every full moon date. We are looking forward to welcome you again soon, Haad Rin is the most beautiful beach even there is no full moon party. Best Regards,

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emplacement bien personnel nul propreté à revoir petit dej très limité
4 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Mr. Prakorn Trupfuangfung, General Manager. op 27 aug 2019
Dear our valued guest, Thank you so much for visit us at our resort, we are glade to welcome you here. Thank you again to let us know about our mistake, we are not 100% perfectly but we are ready to accept our weakness so that we can solve it immediately. We hope you had great time with us, looking forward to welcome you back on your next holiday.

10/10 – Uitstekend

aharon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
מדהים עלות גבוהה
חוויה מדהימה. הכל קרוב. המחיר קצת גבוה.
3 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Natthawan, Sale Coordinator. op 22 aug 2019
Dear Aharon, Thank you so much for you recent stay with us at Phangan Bayshore Resort. We are delighted to know that our service reached your expectation. Our room price is subject on season and our service quality. We are looking forward to see you again on your next holiday.

10/10 – Uitstekend

Chatalin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Traumlage direkt am schönsten Strand der Insel, Top Service
2 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staf are amazing. The location is perfect. Very good fitnes. Thanks for all Amikam Sharon
2 nachten verbleven in mei 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location in the heart of haad rin nok. Great rooms, but the breakfast wasn't great. Pool was wonderful, warm and large
1 nacht verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Reservation Dept. op 9 apr 2019
Dear Value Guest. Greeting from Phangan Bayshore Resort, Thanks for your stay with our resort. Thanks & Regards, Reservation Dept.

10/10 – Uitstekend

shachaf

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Exellent
Amaizing
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Reservation Dept. op 9 apr 2019
Dear Value Guest. Greeting from Phangan Bayshore Resort, Thanks for your stay with our resort. Thanks & Regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Reservation Dept. op 9 apr 2019
Dear Value Guest. Greeting from Phangan Bayshore Resort, Thanks for your stay with our resort. Thanks & Regards,

10/10 – Uitstekend

adi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great. Good location
Great. Good stuff 😘
2 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Natthawan Chusuwan, Sale Coordinator op 15 mrt 2019
Dear our valued guest, Thank you so much for your nice review on this site. We hope you had great time with us and enjoy your vacation in Thailand. Looking forward to see you on your next vacation. :)

4/10 – Matig

Gal

2 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Natthawan, Sale Coordinator op 20 mrt 2019
Dear Gal, We hope you had good time here with us and we apologize for any problem that you met in our hotel. We try to immrove our hotel everytime, we do hope that you will visit us again on your next vacation.

10/10 – Uitstekend

Saša

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Natthawan, Sale Coordinator op 20 mrt 2019
Dear Sasa Thank you so much for your recent with us, We hope you had great time and looking forward to see you again soon.

8/10 – Goed

sophi

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Natthawan, Sale Coordinator op 20 mrt 2019
Dear Sophi, We would like to say thank you so much for give us 8 points on this site, we hope you had great time with us and looking forward to see you again soon.

10/10 – Uitstekend

Marcela

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo increíble pero la playa es mala
3 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Natthawan, Sale Coordinator op 4 mrt 2019
Dear Marcela, Thank you so much for giving us 10 points here! It’s a joy to read that you had a wonderful stay with us. We hope you had great time here We look forward to another opportunity to welcome you back for more relaxing stays soon.

8/10 – Goed

Raimo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sol, bad och lite dykning
Man kan inte se att hotellet är 30 år. Välskött och rent. Bra mat och om man vill prova annat än hotellets finns det många enkla matställen precis utanför hotellets område. Bra läge direkt på stranden. Hjälpsam och trevlig personal. Ett extra plus för gymmet med fräscha löpband för oss som inte vill konkurrera med bilar och scootrar.
6 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Natthawan, Sale Coordinator op 4 mrt 2019
Dear Raimo, Thank you so much for you nice feedback, our hotel was established since 1987 but we improve our hotel every year to be modern and friendly. Our hotel is located on the center of Haad Rin, our guest can walk just only a few step to the beach and shopping center. There are lots of interesting points here to visit, you can ask for more informaion at our reception. We are so glad to know that you have great vacation here. We do hope to see you again on your neat vacation.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location, on the beach and close to shops and restaurants.
2 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Natthawan Chusuwan, Sale Coordinator. op 8 feb 2019
Dear our valued guest, Thank you so much for your review on this site, our hotel is located on the beautiful beach,Haad Rin. It's also beautiful even there is no full moon party and our hotel is in the middle of the town so you can walk to another interesting places easily. We hope you had a great time here. Looking forward to see you again soon.

8/10 – Goed

Lena Marie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Phangan bayshore
Greit hotell, men veldig lytt. Personalet er veldig behjelpelige.
5 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Mr.Prakorn Trupfuangfung,General Manager. op 16 jan 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for your lovely review of your recent stay at Phangan Bayshroe Resort. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. We are glad to know that you have enjoyed your stay. We would be more than happy to welcome you back to our resort; we truly hope that your travels bring you back soon. Looking forward to see you on your next vacation.

10/10 – Uitstekend

Dennis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Mr.Prakorn Trupfuangfung General Manager. op 16 jan 2019
Dear Dennis, Amazing! Thank you so much for giving us 10 points! We do hope that you have wonderful time when you stayed with us and we would like to see you again on your next vacation.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect place to stay during the Full Moon party! Food/drinks were excellent. Staff was very friendly and helpful.
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Reservation. op 30 nov 2018
Thanks for your interest to stay with our resort

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Reservation op 30 nov 2018
Thanks for your interest to stay with our resort.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Sauberkeit sollte verbessert werden
Hotel liegt direkt am Strand was toll ist allerdings sind die Zimmer vorallem das Bad sehr schmutzig. Frühstück ist okay, man findet immer etwas. Da wir u.a. über die fullmoonparty in dem Hotel waren gab es an der Party ein kostenloses Buffet was gut war und eine nette Aufmerksamkeit des Hotels. Ebenso kommen keine fremden zur Party ins Hotel es wird strickt drauf geachtet, was auch sehr gut war. Die Lage ist super, Einkaufsmöglichkeiten und Restaurants in unmittelbarer Nähe und der Strand ist auch wirklich sehr schön. Wir haben für den Preis (450 Euro/6 Nächte) mehr erwartet.
6 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Reservation. op 30 nov 2018
Thanks for your interest to stay with our resort.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Reservation. op 30 nov 2018
Thanks for your interest to stay with our resort.

10/10 – Uitstekend

Sherry, Brisbane ca

Loved the beach which had jellyfish netting loved the gorgeous grounds loved the restaurant staff and our villa was beautiful
3 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Reservation Dept. op 18 nov 2018
Thanks for your review .

10/10 – Uitstekend

Moshe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Reservation. op 12 nov 2018
Thank you. for your review.