Radisson Blu Kochi

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met 2 restaurants en een volledig uitgeruste spa in Kanayannur

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Radisson Blu Kochi

Een binnenzwembad
Luxe beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau
Junior Suite | Luxe beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau
2 restaurants, serveren ontbijt, lunch, diner, Chinese gerechten
Lobbylounge

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt inbegrepen
  • Spa
  • Zwembad
  • Bar
  • Fitnessruimte
  • Roomservice
De huidige prijs is € 51
inclusief belastingen en toeslagen
28 jul - 29 jul

Als lid krijg je meer

  • Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
  • Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
  • Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Presidentiële suite

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Apart bad en douche
Een haardroger
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Executive suite

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Apart bad en douche
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Business kamer (Business Class)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Apart bad en douche
Een haardroger
  • 29 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Club suite

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Apart bad en douche
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Superior kamer

7,6 van 10
Goed
(11 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Apart bad en douche
Een haardroger
  • 19 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden of 1 kingsize bed

Deluxe suite

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Apart bad en douche
  • 32 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
S.A Road, Elamkulam Junction, Kadavanthra, Kanayannur, Kerala, 682 020

In de buurt

  • Marine Drive - 7 min. rijden - 4.2 km
  • Lulu-winkelcentrum - 9 min. rijden - 8.5 km
  • Wonderla Amusement Park - 15 min. rijden - 10.9 km
  • Mattancherry-paleis - 16 min. rijden - 12.0 km
  • Fort Kochi Beach - 18 min. rijden - 13.7 km

Lokaal vervoer

  • Elamkulam Station - 2 min. lopen
  • Vyttila Station - 5 min. rijden
  • Internationale luchthaven van Cochin (COK): - 57 min. rijden

Restaurants

  • ‪Mel-b's - ‬7 min. lopen
  • ‪Ambiswami vegetarian restaurant - ‬10 min. lopen
  • ‪Chiyang - ‬6 min. lopen
  • ‪Café Coffee Day - ‬14 min. lopen
  • ‪Naushad The Big Chef Restaurant - ‬9 min. lopen

Over deze accommodatie

Radisson Blu Kochi

Hotel in de buurt van Lulu-winkelcentrum
Bij Radisson Blu Kochi kun je uitkijken naar faciliteiten zoals een gratis continentaal ontbijt, een bar aan het zwembad en een tuin. Verwen jezelf met een massage bij de plaatselijke spa. Ga beslist een hapje eten bij een van de twee plaatselijke restaurants. Ze serveren er ontbijt, lunch en diner, en je geniet er van Chinese gerechten. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een stomerij/wasserijservice en een bar.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
  • Een binnenzwembad
  • Vervoer van en naar de luchthaven (toeslag), een 24-uurs receptie en een cadeauwinkel
  • Een rookvrije accommodatie, een fietsenstalling en een balzaal
  • Conciërgeservices, een kluis bij de receptie en een lift
  • Uit gastbeoordelingen blijkt dat gasten zeer lovend zijn over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle 150 kamers zijn voorzien van gemakken zoals 24-uurs roomservice en luxe beddengoed en bieden bovendien voordelen zoals kussenkeuzemenu's en laptopwerkplekken.
Aanvullende voorzieningen zijn o.a.:
  • Recycling, ledlampen en milieuvriendelijke schoonmaakproducten
  • Badkamers met aparte badkuipen en douches en bidets
  • Ledtelevisies van 32 inch met satellietzenders
  • (kleding)kasten, waterkokers en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels en Hindi

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag)

Eten en drinken

  • Gratis continentaal ontbijt beschikbaar dagelijks van 07.00 uur tot 10.30 uur
  • 2 restaurants
  • Een bar aan het zwembad
  • Een bar/lounge
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • High Bar
  • Keshia
  • Mainland China
  • Wellington

Dingen om te doen

  • Binnenzwembad
  • Fitnesscentrum
  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • Binnenzwembad
  • Geluiddichte kamers
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice
  • Turndownservice
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Zakelijke diensten

  • 557 vierkante meter aan conferentieruimte
  • Businesscentrum

Buiten

  • Tuin

Volledig uitgeruste spa

  • Massage

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Handgreep in de douche
  • Informatieborden in braille of reliëfletters
  • Leuningen in de gangen
  • Lift
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoelen ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk businesscentrum
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke lounge
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Trapleuningen
  • Valetparkeren voor voertuigen met een rolstoel

Meer

  • Balzaal
  • Bioafbreekbare rietjes beschikbaar
  • Bioafbreekbare roerstaafjes beschikbaar
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2009
  • Geen plastic rietjes
  • Geen plastic roerstaafjes
  • Herbruikbaar tafelgerei
  • Herbruikbare kopjes
  • Jaarlijkse compensatie gekocht voor minstens 10% van de ecologische voetafdruk
  • Ramen met dubbelglas
  • Rookvrije accommodatie
  • Ten minste 80% biologische voedingsproducten
  • Ten minste 80% van de verlichting werkt met leds
  • Ten minste 80% van de voedingsproducten komt van lokale producenten
  • Tours en activiteiten van lokale aanbieders
  • Uitgebreid beleid om voedselverspilling te voorkomen
  • Uitgebreid recyclingbeleid
  • Veganistische gerechten
  • Vegetarisch ontbijt beschikbaar
  • Vegetarische gerechten
  • Voorlichting over plaatselijke cultuur en plaatselijk ecosysteem

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Kussenkeuzemenu
  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Aparte badkuip en douche
  • Badjassen
  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Led-tv van 32 inch met satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar
  • Restaurantgidsen

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Bureaustoel
  • Elektrische adapters
  • Elke dag gratis kranten
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Ledverlichting
  • Recyclen
  • Schoonmaakmiddelen zijn milieuvriendelijk
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Waterbesparende douches
  • Waterbesparende toiletten

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 12.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Renovaties en sluitingen

De volgende voorzieningen zijn niet beschikbaar van 19 mei 2025 tot 30 juni 2025 (datums kunnen wijzigen):
  • Zwembad
De volgende voorzieningen zijn elk jaar gesloten buiten het seizoen. Ze zijn gesloten van 27 maart tot 15 april:
  • Één van de zwembaden

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 1690 per voertuig (enkele reis)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie gebruikt een recyclingsysteem voor grijs water
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van Safety Protocol (Radisson) volgt.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

Radisson Blu Kochi Hotel Cochin
Radisson Blu Kochi Hotel
Radisson Blu Kochi Cochin
Radisson Blu Kochi
Radisson Blu Kochi Hotel
Radisson Blu Kochi Kanayannur
Radisson Blu Kochi Hotel Kanayannur

Veelgestelde vragen

Is Radisson Blu Kochi voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een binnenzwembad. Één van de zwembaden is elk jaar gesloten van 27 maart tot 15 april. Het zwembad is niet beschikbaar van 19 mei 2025 tot 30 juni 2025 (datums kunnen veranderen).

Hoeveel kost een verblijf bij Radisson Blu Kochi?

Vandaag, 24 jul. 2025, kost een verblijf bij Radisson Blu Kochi van één nacht voor twee volwassenen op 28 jul. 2025 min. € 50,53, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij Radisson Blu Kochi?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoe laat kan ik inchecken bij Radisson Blu Kochi?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 12.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Radisson Blu Kochi uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Radisson Blu Kochi een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 1690 per voertuig.

Waar ligt Radisson Blu Kochi?

Dit wellness hotel ligt in Elamkulam, binnen 5 km afstand van Durbar Hall Kunstgalerie, Mahatma Gandhi Road en Cochin Shipyard. Ook Gurudwara Sri Guru Singh Sabha en Centre Square Mall liggen binnen 5 km afstand. Elamkulam Station ligt op maar 2 minuten lopen en naar Vyttila Station is het 19 minuten lopen.

Beoordelingen over Radisson Blu Kochi

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 89 van 211 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 62 van 211 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 28 van 211 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 15 van 211 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 17 van 211 beoordelingen

8,0/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Jithin

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bed feels like rock. Ac never came down to law, always set to 22-24, don't know why they gave option to adjust the temperature.
2 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

John

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great breakfast buffet. Pool was out of order/under repair.
10 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

raameshwar

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My stay at Radisson blu kochi was excellent.The staff at the reception especially Anakha and Delvin was very helpful and supportive.I loved kenisha restaurant at Radisson blu and their breakfast spread was awesome with more options.
2 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Sibi

1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Sunish

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I had a pleasant stay at the hotel. Staff were excellent—very courteous and helpful throughout. Check-in and check-out were smooth and hassle-free. The breakfast spread was truly excellent, with a great variety and quality. However, the room didn’t quite meet my expectations. The bedding, in particular, was hard and lacked the softness and comfort I was hoping for. Overall, a decent stay with standout service and food.
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Anuj

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall good experience
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

SPARSH, hathras

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good property
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Mathew

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
13 nachten verbleven in februari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We went for a relaxing stay but from check in onwards it was disappointing and room was so unclean bedding and room and toilet was so bad xx
1 nacht verbleven in februari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Avoid this Hotel! Definitely NOT 5 star

Certainly not a 5 star hotel. Full of mosquitoes. Buffet breakfast very haphazard - staff not replenishing food and drink items in timely manner. Do not use travel desk at hotel. Given a driver who did not know route and constantly changing direction (we had to google route and show him way!) and after consulting with travel desk by phone, it was agreed we would only have half day (4 hours) for half the price and this was reconfirmed by Manjusha Shibin. At check out, we were still charged for full day. After having to wait 1.5 hours, and speaking to Manushi, she would only discount the full day charge of 5000 rupees to 4000 rupees despite her previous confirmation. As a result of hotel poor service, we nearly missed our train causing huge amount of stress and were forced into paying. Very poor customer service which has left us feeling cheated and extremely upset. Whilst at the hotel, we noticed many people complaining. Not recommended. Rooms needed renovating, poorly cleaned. Facilities lacking - had to wait an hour for a drink in the bar. There are huge advertising signs stating Zhima Restaurant now open but it is still being renovated so only eating option is the buffet which does not make for a convivial relaxing evening with friends. This hotel would struggle to get a 2 star rating in most countries.
4 nachten verbleven in februari 2025

4/10 – Matig

Roice

4 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Archana, Sunnyvale

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We picked this hotel because of their excellent Travel Desk services. From the very first Manjusha was very responsive and helped us with our travel bookings. We made a last minute decision to go to Kochi and were looking for someone local to help with travel arrangements. Manjusha helped with picking out trip ideas for us as well as arranging a car and driver. Everything was reasonably priced and well coordinated. The hotel itself was good with friendly staff. Breakfast buffet which was included was very good. I’d recommend this place especially their concierge services.
4 nachten verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

Jane

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Reception Staff were very helpful especially Anakha, Sajin and Devlin. We only booked the one night stay as needed to be near train station for our next part of our trip. Only downside of hotel was the amount mosquitos. Unfortunately they were in our room on 23 floor and where we sat in reception area. Our room also smelt damp. We got bitten more here than on our backwaters trip. Yes we know it’s India but we have been travelling over two weeks and managed to avoid them on the whole until now. Breakfast seemed very disorganised and there was no hot water to make tea. I asked staff twice and eventually I was brought some in a cup. Seems something so basic should have been on display.
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

John

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

ISSAM, AULNAY SOUS BOIS

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Le petit déjeuner , la piscine et le confort de la chambre
1 nacht verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Roshni

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location is great. 2 minutes away from metro station. Could go shopping every day. Breakfast was great including continental and South Indian. Service was excellent. Staff are very helpful namely Ajay, Delvin. Really felt like home.
6 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Aparna, Melbourne

1 nacht verbleven in december 2024

6/10 – Redelijk

Dilip

Reisde met familie
Positief: Netheid
Best thing liked about the hotel was ala carte food preparation was very good and tasty, with good portions. Good staff members but Hotel is low on staff so there are many issues related to that and building is old with frequent elevator issues.
4 nachten verbleven in december 2024

8/10 – Goed

Ola

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
3 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Parvinder singh

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Our stay at Radisson Blu, Kochi, was truly memorable. The property was fantastic, offering a perfect blend of comfort and luxury. The staff were exceptionally friendly and attentive, making us feel welcome throughout our stay. It was a wonderful experience for the entire family!
1 nacht verbleven in december 2024

8/10 – Goed

Janardhanan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel. Friendly staff.
1 nacht verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Kitt

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The buffet was the best I’ve ever had! Great views and friendly staff
2 nachten verbleven in december 2024

2/10 – Ontzettend slecht

David

Negatief: Netheid, personeel en service
I arrived 45 minutes before the 2pm checkin time, after a tiring journey. I asked if I could leave my bags, or if my room was available for early checkin. I was in luck! Reception told me that my room was ready, and to wait in the lobby. 45 minutes later, at the official checkin time, I was getting impatient. (If my room was not ready, tell me, don't tell me lies). I was checked in, and told that my bags would be sent up straight away. I went to my room, and waited for my bags. After 30 minutes of no bags I went down again to reception. My bags had been lost! Me and the bell boy eventually found my bags. I was very tired by this time, I grabbed a shower and realised how filthy and run-down the room was. I had partially unpacked by this time, but I decided to challenge the whole situation with the manager. I found him strutting around reception. I explained the situation, and requested a new room. "Give me 5 minutes" he said. 20 miuntes later he had disappeared. I was eventually given a clean room. But the safe was defective, and the minibar locked. I stayed 3 nights. My experience did not improve - poolside areas were dirty, service was slow or non-existent, no coffee was available at breakfast!!, no clean glasses available for water in reception, etc, etc. 5 star? I don't think so!!! And Radisson Blu??? No where near the standard of any other Radisson Blu hotel that I've ever stayed in, and not worthy of the name Radisson Blu. Shocking.
3 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Anusmitha

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very friendly staff
1 nacht verbleven in oktober 2024