Fotogalerie voor Maryoo Samui Hotel





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Tropical View Suite laden

Tropical View Suite
Hoogtepunten
Balkon
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Een plafondventilator
Privébadkamer
Een minibar
Alle foto's voor Pool View Suite laden

Pool View Suite
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Balkon
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Een plafondventilator
Privébadkamer
Een minibar
Misschien vind je dit ook leuk

Conrad Koh Samui
Koh Samui
- Op privéstrand
- Zwembad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
9.2 van 10, Fantastisch, 227 beoordelingen
De prijs is € 441
inclusief belastingen en toeslagen
18 okt - 19 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Maryoo Samui Hotel ligt vlak bij het strand in Koh Samui. Als je graag een activiteit wilt doen, kun je een kijkje nemen bij Bangrak-pier en Mae Nam Pier. Geniet je liever van het buitenleven? Breng dan een bezoekje aan Chaweng Beach en Choeng Mon-strand. Wil je tijdens je bezoek graag van een evenement of wedstrijd genieten? Bekijk wat Samui International Muay Thai Stadion of Phetch Buncha Thai Boxing Stadium op het programma heeft staan.

99/99 Moo2,Bophut, Koh Samui, Surat Thani, 84320
In de buurt
- Choeng Mon-strand - 2 min. rijden - 2.0 km
- Chaweng Beach - 5 min. rijden - 3.9 km
- Bangrak-pier - 5 min. rijden - 3.1 km
- Vissersdorp - 9 min. rijden - 7.3 km
- Bo Phut Beach - 10 min. rijden - 7.7 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- Cocoon Samui - 3 min. rijden
- Rice Barge Restaurent - 9 min. lopen
- Kanda Residences Koh Samui - 2 min. lopen
- SESUN Grill & Beach Bar - 2 min. lopen
- Nomad Brunch & Brew - 16 min. lopen
Over deze accommodatie
Maryoo Samui Hotel
Vergelijkbare accommodaties

Crystal Lamai Hotel
Crystal Lamai Hotel
- Zwembad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.0 van 10, Fantastisch, 100 beoordelingen
De prijs is € 39
inclusief belastingen en toeslagen
6 okt - 7 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Vóór het inchecken dien je een borgsom van THB 1000 te betalen.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. THB 300–500 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Maryoo
Maryoo Hotel
Maryoo Hotel Samui
Maryoo Samui
Maryoo Samui Hotel
Maryoo Samui Hotel Hotel
Maryoo Samui Hotel Koh Samui
Maryoo Samui Hotel Hotel Koh Samui
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Maryoo Samui Hotel
Beoordelingen
7,8
Goed
8,0/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
26 aug 2016
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8/10 – Goed
Sandra
20 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sandra
10 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Luca
Reisde met partner
19 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Luca
9 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
adam
14 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
adam
5 nachten verbleven in januari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Karol
21 aug 2024
Karol
1 nacht verbleven in augustus 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Emma
Reisde met partner
15 aug 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emma
3 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Dillon
7 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
beautiful hotel
Dillon
3 nachten verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
Katie
Reisde met partner
3 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Katie
8 nachten verbleven in december 2021
8/10 – Goed
Laura
22 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Pretty hotel
Laura
4 nachten verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Nourah
17 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Recommend
Nourah
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Natasja
13 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Ikke som forventet
Natasja
7 nachten verbleven in maart 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Cihangir
21 feb 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kötü
Cihangir
5 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
MaximilianF, Stuttgart
Reisde met een groep
17 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MaximilianF
3 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Alfred, München Bayern
Reisde met partner
1 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alfred
28 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Ole Gunnar
27 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ole Gunnar
27 nachten verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
18 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
8 nachten verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
kim ching
6 sep 2019
kim ching
4 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Guillaume
20 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Un hôtel au top !
Guillaume
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
31 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Krister
11 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Krister
5 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Dahmane
19 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dahmane
6 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
15 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
14 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
7 feb 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
9 nachten verbleven in januari 2019
4/10 – Matig
Lina
18 jan 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lina
1 nacht verbleven in januari 2019