37/90-1 Moo 3, T. Bophut, Chaweng Beach, Koh Samui, Surat Thani
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 28 van 85 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
28
Gastenscore: 8 - Goed. 43 van 85 beoordelingen" "
8 - Goed
43
Gastenscore: 6 - Redelijk. 12 van 85 beoordelingen" "
6 - Redelijk
12
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 85 beoordelingen" "
4 - Matig
1
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 85 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
1
9,0/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
7,4/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Mike
Reisde met een groep
26 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel
Super nice hotel, very kind staff and a really nice hotel room. The rooftop area was really nice and the jacuzzi pool was awesome.
Mike
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van The Management op 24 apr 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback.Best regards,
10/10 – Uitstekend
Greg
22 jan 2024
Greg
6 nachten verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Binta
21 nov 2023
Binta
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Peam op 27 nov 2023
Dear Guest Thank you very much for taking your time to share your feedback with us. We are grateful that our staff and our room make your stay enjoyable, . Thank you again for choosing stay Best regards, Ploen Chaweng Koh Samui by Tolani
2/10 – Ontzettend slecht
Ante
Reisde met partner
27 feb 2020
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Personal klaut aus den Zimmern. Sind 14 tage vorher ausgecheckt und haben uns ein neues Hotel suchen müssen.
Hotelmanagerin liess sich nicht blicken.
Ante
20 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van mui GSA op 27 feb 2020
Dear, the guest.
We have noted your comments regarding your lost property. However, we must advise that the hotel provides safe deposit box in the room for your convenience and safety. Therefore, unless an item is handed for safekeeping, the hotel is not responsible for any loss.
In your situation, as we suggested, you had reported the loss to the local police who investigated it and found no evidence of theft. If you have your own travel insurance, we would advise that you use the police report to file the claim.
Whilst remaining sympathetic to your situation, we trust that you will understand that under the circumstances, we cannot accept any responsibility for the loss you have incurred.
We do sincerely hope you are able to settle the matter with your insurance company.
Best Regards,
PloenCareServiceTeam.
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
4 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Correct mais sans plus
Hôtel un peu éloigné des endroits qui bougent, literie pas terrible et chambre pas très bien isolé (on entendait une femme crier dans l’hôtel à 4h du matin -_- )
Le personnel est sympathique et l’hôtel dans son ensemble est propre. Avec une meilleure isolation la note aurait été bien plus élevée.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Marie Camille
Reisde met een groep
14 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marie Camille
1 nacht verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
9 jan 2020
Positief: Voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Taka.u, Japan
4 jan 2020
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
4 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Der Pool auf dem Dach war kein wirklicher Pool, man konnte dort nur sitzen. Merkwürdige Frühstücksangebote. Große Baustelle im direkten Umfeld.
Angestellte sehr nett und hilfsbereit,alles sehr sauber.
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Mui GSA op 4 sep 2019
Thank you for choosing to with our hotel stay .Sorry for the inconvenience There may be noise when resting on customers. Because there is construction in the area near our hotel Thank you for your feedback and we will continue to improve it. The hotel is happy to serve you.
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
24 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really clean hotel, the rooms are correct juste like the pictures.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van mui GSA op 4 aug 2019
Thanks to all customer. We are delighted to host you on this holiday. We apologize if there are any errors and we hope to see you again. Kind regards, PloenTeamCareService
10/10 – Uitstekend
Guillaume
28 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Guillaume
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van mui GSA op 4 aug 2019
Thanks to all customer. We are delighted to host you on this holiday. We apologize if there are any errors and we hope to see you again. Kind regards, PloenTeamCareService
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
31 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van PloenTeamCareService op 2 mei 2019
Thanks so much for your feedback, we really appreciate it!
8/10 – Goed
Tom
15 feb 2019
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Good Quiet Location
Good location, quiet but just a few minutes walk to bars and restaurants. Best to turn left at the Mercury hotel and walk 10 minutes to the heart of Chaweng nightlife.
Our room had a pretty serious ant problem which was dissapointing. When explaining to the staff they sprayed the room but not a lot else unfortunately.
Room was modern and clean - great WiFi and good aircon. 7-11 less than 2 minutes walk away.
Expect to pay around 300 baht to the airport in a taxi.
Tom
4 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van PloenTeamCareService op 2 mei 2019
Thanks to all customer. We are delighted to host you on this holiday.
We apologize if there are any errors and we hope to see you again.
Kind regards,
PloenTeamCareService
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great staff and nice hotel but we prefer an outdoor pool. The roof jacuzzi not enough.
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in december 2018
Reactie van PloenTeamCareService op 2 mei 2019
Thanks to all customer. We are delighted to host you on this holiday.
We apologize if there are any errors and we hope to see you again.
8/10 – Goed
Josh
5 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Josh
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van PloenTeamCareService op 2 mei 2019
Thanks so much for your feedback, we really appreciate it!
Kind regards,
PloenTeamCareService
6/10 – Redelijk
Sofia
4 jan 2019
Nice interior and friendly staff! Unfortunately though, the room smelled like mold and sometimes there were no pressure in the water pipes so we couldn’t shower. There were no breakfast and when we ordered and paid for it, it took forever to get it and it wasn’t very nice.
Quite a walk from the Chaweng center.
Otherwise good!
Sofia
7 nachten verbleven in december 2018
Reactie van PloenTeamCareService op 2 mei 2019
Thanks to all customer. We are delighted to host you on this holiday.
We apologize if there are any errors and we hope to see you again.
10/10 – Uitstekend
Francesca
24 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect hotel, so comfy and clean
Francesca
4 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Sinee GSA Team op 20 dec 2018
Thank you so much for choosing Ploen Chaweng Hotel
Please come back again. We are always at your service.
^^
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in november 2018
Reactie van PloenTeamCareService op 2 mei 2019
Thanks so much for your feedback, we really appreciate it!
6/10 – Redelijk
coco, JAPAN
19 aug 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thanks to all customer. We are delighted to host you on this holiday.
We apologize if there are any errors and we hope to see you again.
10/10 – Uitstekend
Emil Ramdal
12 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great
Amazing place. Friendly staff, super close to the beach
Emil Ramdal
Reactie van Guest Dervice Team op 16 mei 2018
Highly appreciated your comments and thank you.
10/10 – Uitstekend
Danni
9 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rent, billigt, tæt på byen. Meget venligt personale. Gåafstand til centrum og strand.
Danni
Reactie van PLOEN Guest Service Team op 16 mei 2018
Highly appreciated your comments and thank you.
8/10 – Goed
sebastien
18 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon rapport qualité prix
RAS belle chambre , personnel à l écoute , un peu excentré mais mieux pour la tranquillité, 1 point négatif piscine sr le toi minuscule bien pour des petits enfants
sebastien
Reactie van PLEON Guest Service Team op 16 mei 2018
Highly appreciated your comments and thank you.
8/10 – Goed
Hanne
12 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lækkert hotel
Det er et super lækkert hotel, med gode rummelige og pæne rene værelser
Hanne
4 nachten verbleven in februari 2018
Reactie van PloenTeamCareService op 2 mei 2019
Thanks so much for your feedback, we really appreciate it!
8/10 – Goed
Liron M, in the south part of chaweng
29 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
very value for money
it was great. no complains beside the bed is very firm. the towels too can be softer...
really clean, quiet zone, good shower!
Liron M
1 nacht verbleven in november 2017
Thank you for reviewing our hotel. Your comments and suggestions are highly appreciated. And we look forward to welcoming you again.
10/10 – Uitstekend
Boonlert
1 aug 2017
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Boonlert
6 nachten verbleven in juli 2017
Reactie van PloenTeamCareService op 2 mei 2019
Thanks so much for your feedback, we really appreciate it!
8/10 – Goed
Hyunjeong Song, Seoul
28 mei 2017
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient room and safe small hotel
Pros: good staffs and convenient room.
Cons: Tiny swiming pool
Overall goog for stayng a couple of days and takes 15 minutes to the beach.
Hyunjeong Song
Reactie van PloenTeamCareService op 2 mei 2019
Thanks so much for your feedback, we really appreciate it!
8/10 – Goed
nok, orleans
28 mei 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cosy
Étant 3 amies ,nous avons sejourné pendant 4 jours. Le personnel est accueillant, la chambre convenable, les coussins moelleux, une cuisine équipée. La piscine du haut ne permet pas de nager mais idéal pour tremper et se reposer. L'hôtel est à moins de 10min de la plage et à 15min du central market. Je recommande cet hôtel.
nok
Reactie van PloenTeamCareService op 2 mei 2019
Thanks so much for your feedback, we really appreciate it!
8/10 – Goed
ross
1 mrt 2017
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good quiet hotel few min walk to beach
15 min walk to shopping centre 20 min walk to nightlife but only few mins walk to beach roof top pool is small but ok to cool off hotel us very quiet downstairs pool seems to be indoor decoration. Hotel is safe to walk back to and staff fine
ross
Reactie van PLOEN Chaweng, Koh Samui op 10 mrt 2017
Thank you so much for your wonderful feedback and we look forward to welcoming you again.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
22 feb 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean but the map location is deceptive
From the map it appears as if the hotel is along the beach: it's not (the real location is actually across the main street and next to Penzy Guesthouse). The resorts along the beach completely block access to the beach so you have to walk 1km north to a small public access road. That was really disappointing. Besides that, the room is nice and clean with good styling and a small kitchenette. The pools are actually quite small and more suited for relaxing instead of swimming.
Geverifieerde reiziger
Reactie van PloenTeamCareService op 2 mei 2019
Thanks so much for your feedback, we really appreciate it!
10/10 – Uitstekend
S&L, Ireland
21 feb 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing
We absolutely loved our stay here. The hotel is beautiful and the staff are very nice and extremely helpful.
we would highly recommend staying here.
S&L
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 feb 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
很好啊,服务非常好
很好啊,服务非常好
Geverifieerde reiziger
Reactie van PloenTeamCareService op 2 mei 2019
我很感谢你们.
Thank you for staying with us and for taking your time to share your review regarding your hotel experience. We are are very glad to hear that you had a great time. It is our pleasure having you and we look forward to welcome you back here again in the future.
10/10 – Uitstekend
KONSTANTIN
18 feb 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KONSTANTIN
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 feb 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Linnea
27 nov 2016
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vi är mycket nöjda!
Prisvärt hotell. Mycket fräscht och fint rum!
Linnea
8/10 – Goed
Paul
14 nov 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Friendly Boutique Hotel
Lovely hotel with a definite boutique feel. Room was great, staff couldn't be more helpful and the price more than reasonable. Small criticisms; air con not as efficient as it could have been and the rooftop pool sunbeds a little tired. Overall great and awesome value.
Paul
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
21 sep 2016
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 sep 2016
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Nathalie, Göteborg
18 aug 2016
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prisvärt i centrala Chaweng
Väldigt prisvärt hotell mitt i centrala Chaweng. Modernt och fräscht rum, något hård säng men annars ingen att klaga på.
Nathalie
10/10 – Uitstekend
David, australia
13 aug 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nice hotel with interesting vibe
hotel is quite new and interestingly designed, room was clean and toilet was separate from bathroom and had a fan which was nice. a lot better than previous hotel I stayed in and worth the extra money.
David
6/10 – Redelijk
Marco
13 aug 2016
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Mittelmass
Zu weit vom Strand. Frühstück teilweise nicht erhältlich.
Marco
10/10 – Uitstekend
Besmir, Schweiz
8 aug 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
supper hotel
Super Holtel, sehr höfliches Personal einfach nur empfehlenswert.
Besmir
10/10 – Uitstekend
Steve, Dubai
6 aug 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Room for 3!
We were a bit limited for choice as we needed a triple. However this was an excellent choice. Good value nice room with everything uou needed. Very stylish, clean etc. The only gripe was the location which was at the opposite end of Chaweng to.the action (with no trade off in terms of nicer beach). Frankly only 20 mins walk away though!
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel close to Chaweng Beach
We enjoyed our stay at Ploen Chaweng. It was within walking distance to many great shops and restaurants on the main road, and 10 minutes walk to the beach! The size of the room was great, and it included a mini kitchenette with a refrigerator and microwave. The walk-in shower was also large. The balcony came in handy for air drying our bathing suits after a swim! The only complaints is that although the bed was large, it was a bit on the hard side; also, the walls are thin so we could hear our neighbor's TV at night. The worst part of our stay were the towels! They really need to be updated; they were thin and rough.
Elaine
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
31 mei 2016
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid
Hotel was nice, however the room was not cleaned, even if I asked them to clean it. The only thing they did was fix the bed, but didn't clean the bathroom, or the dishes in the sink. Sloppy for my taste. The internet had this annoying logging system, but worked OK. Everything else was fine.
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
christine , citrus heights ca
2 mei 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel. Close to shopping and food
The rooms are small but cozy. The staff is friendly but doesn't speak much English. It was close to the night market, within walking distance. The bbq that was within walking distance was good too
christine
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
22 feb 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
GOOD HOTEL
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
10 feb 2016
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Nettes Haus mit Option nach oben
Leider scheint Englisch für das Personal nicht sehr wichtig. Einfachste Dinge konnten kaum besprochen werden. Von allen konnte nur eine Mitarbeiterin gutes Englisch. Das TV-Signal war auf den meisten Sendern sehr schlecht (hatte leider einige Regentage). Der Müll wurde NIE geleert.
Nervig waren die ständigen Werbe-Autos mit überlauter Musik (Eye of the tiger) 24/7