Palau Hotel
Hotel met gratis ontbijt en een 24-uurs receptie in Koror
Fotogalerie voor Palau Hotel





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Driepersoonskamer, 3 eenpersoonsbedden laden

Driepersoonskamer, 3 eenpersoonsbedden
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis minibar
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis minibar
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Klassieke tweepersoonskamer laden

Klassieke tweepersoonskamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(15 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis minibar
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Ikelau Hamlet, Koror, Koror Island, 96940
Over deze accommodatie
Palau Hotel
Vergelijkbare accommodaties

Palasia Hotel Palau
Palasia Hotel Palau
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Gratis luchthavenshuttle
8.6 van 10, Uitstekend, 276 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Borgsom: USD 50.00 per verblijf
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: USD 30 per kamer (enkele reis)
- De accommodatie berekent een toeslag van 5 procent op betalingen met een creditcard
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Palau Hotel Koror
Palau Hotel
Palau Koror
Palau Hotel South Pacific
Palau Hotel Hotel
Palau Hotel Koror
Palau Hotel Hotel Koror
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Palau Hotel
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
22 nov 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
David
15 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
David
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 – Goed
michiko
6 nov 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
michiko
6 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Haofei
31 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Haofei
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Jessica
27 okt 2025
Jessica
6 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Josephine
Reisde met familie
24 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Josephine
7 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Joshua
20 okt 2025
Joshua
2 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Katsuhisa
Zakenreiziger
6 okt 2025
Positief: Personeel en service
Katsuhisa
4 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Yi-Shao
25 aug 2025
Yi-Shao
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Chi kwang
18 aug 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chi kwang
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
hiruma
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
hiruma
7 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Ronald
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ronald
5 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Bonnie
11 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel
Bonnie
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Parkavi
3 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Parkavi
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Reginald, Orlando
27 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reginald
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Chihiro
27 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chihiro
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Keith
26 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keith
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
???
15 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
5 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Yasuko
1 jul 2025
Yasuko
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Yasuko
1 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yasuko
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
yukiko
19 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


yukiko
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
kenneth
14 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Friendly staff.
kenneth
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Sandra
4 mei 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Sandra
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Guillermo
30 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel in Koror
Guillermo
2 nachten verbleven in april 2025








