Hotel Lilac

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis valetparkeerservice en een koffiebar/café in Kota

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Lilac

Lobby
Gang
Serveert ontbijt, lunch, diner, internationale gerechten
Voorkant van accommodatie
Superior kamer | 1 slaapkamer, luxe beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer

Populaire voorzieningen

  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
  • Ontbijt beschikbaar

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Premium kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Was-droogcombinatie
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Privébadkamer
  • 21 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Executive kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, meerdere slaapkamers

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Was-droogcombinatie
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Privébadkamer
  • 19 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Luxe suite, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Was-droogcombinatie
Luxe beddengoed
  • 39 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Royal suite

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Was-droogcombinatie
Luxe beddengoed
  • 37 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Superior kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Was-droogcombinatie
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Privébadkamer
  • 23 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
station road,near natraj cinema, Kota, rajasthan, 324002

In de buurt

  • Jama Masjid - 8 min. rijden - 6.3 km
  • Moti Mahal - 9 min. rijden - 7.7 km
  • Sawan Phuhar Waterpark - 9 min. rijden - 7.7 km
  • Garh Palace - 10 min. rijden - 8.3 km
  • City Mall - 12 min. rijden - 11.6 km

Lokaal vervoer

  • Station Kota Jn - 12 min. lopen

Restaurants

  • ‪Amar punjabi - ‬6 min. lopen
  • ‪Kastori - ‬15 min. lopen
  • ‪S S Dairy - ‬21 min. rijden
  • ‪Rhythm - ‬15 min. lopen
  • ‪Sai Burger - ‬15 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Lilac

Hotel in het zakendistrict
Met voorzieningen zoals een kruidenier/supermarkt, een koffiebar/café en een stomerij/wasserijservice kom je niets tekort bij Hotel Lilac. Het plaatselijke restaurant met internationale gerechten, Soul, serveert ontbijt, brunch, lunch en diner. Je kunt er genieten van een kindermenu. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer met een snelheid van 25+ Mbps en profiteer van voorzieningen zoals een businesscentrum.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren en plaatsen voor valetparkeren
  • Een uitgebreid ontbijt (tegen een toeslag), een portier/piccolo en hulp bij uitstapjes/tickets
  • Conciërgeservices, een televisie in de gemeenschappelijke ruimte en huwelijksservices
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Hotel Lilac zijn voorzien van extraatjes zoals 24-uurs roomservice en luxe beddengoed en beschikken bovendien over faciliteiten zoals roomservice (laat op de avond) en gratis wifi.
Aanvullende gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met shampoo
  • Ledtelevisies van 32 inch met premium tv-zenders
  • Koelkasten, waterkokers en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels en Hindi

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 25+ Mbps
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis onoverdekt zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks uitgebreid ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 06.00 uur tot 10.30 uur: INR 600 voor volwassenen en INR 500 voor kinderen
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Restaurants ter plaatse

  • Soul

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Extra bed (toeslag)
  • Geluiddichte kamers
  • Koelkast op de kamer
  • Kruidenier/supermarkt
  • Was-droogcombinatie
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Kluisje bij de receptie
  • Kranten in de lobby
  • Kruidenier/supermarkt
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice
  • Turndownservice
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Zakelijke diensten

  • 2 vergaderruimtes
  • Businesscentrum
  • Conferentiecentrum (186 vierkante meter)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Lift
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk businesscentrum
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Rolstoeltoegankelijkheid

Meer

  • Receptieruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)
  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta (op verzoek)
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Led-tv van 32 inch met premium kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Vliegenramen
  • Was-droogcombinatie

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 12.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 13.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen INR 1000.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het uitgebreid ontbijt: ca. INR 600 voor volwassenen en ca. INR 500 voor kinderen
  • Toeslag voor extra bed: INR 1000.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Alleen boekingen van niet-lokale gasten worden geaccepteerd. Inchecken is niet toegestaan voor personen die in dezelfde stad als de accommodatie wonen.
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Bij deze accommodatie worden geen alcoholische dranken geserveerd.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Lilac Kota
Lilac Kota
Hotel Lilac Kota
Hotel Lilac Hotel
Hotel Lilac Hotel Kota

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Lilac?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Hotel Lilac te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Lilac?

Je kunt inchecken vanaf: 12.00 uur; je kunt inchecken tot: 13.00 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Lilac uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt Hotel Lilac?

Dit hotel ligt in het centrum van Kota, binnen 10 km afstand van Jag Mandir, Kota River Front en Kishor Sagar. Ook Jama Masjid en Timangarh Fort liggen binnen 10 km afstand. Station Kota Jn ligt op 12 minuten lopen.

Beoordelingen over Hotel Lilac

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 9 van 11 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 1 van 11 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 11 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 11 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 11 beoordelingen

9,2/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

9,4/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

shivani

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Property was awesome and service also good
1 nacht verbleven in maart 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Binod

1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Siddharth

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent hotel, good food, decent clean. Hotel managements should put more focus on clealiness. Only disappointment was, for dinner i have been told to order from room as resturant was full. Also there was noise in next door as wedding people were having drinks party. Again for those people, hotel should make different arrangements as we want to have good sleep in hotel.
1 nacht verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Hemant

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

ARUNA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff and their friendlyness.
6 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Gursharanjit

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

EUSTACHI

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Excellent value/price

We booked a Suite last minute (for the same evening) and stayed 3 nights.The room was very nice. (Bed very comfortable, nice bathroom). The staff was extremely friendly and helpful. We didn't try the breakfast. One downside, the sound insulation is not great.
3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Ejazahmad

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good experience! Comfortable rooms with all facilities especially breakfast! Won’t say more instead you should see the pictures posted along with the review.
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
3 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2018