Kameruitzicht

Beoordelingen van Kowloon Shangri-La, Hong Kong

5 out of 5
Kowloon Shangri-La, Hong Kong
64 Mody Road, Tsim Sha Tsui East, Kowloon

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 695 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 223 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 50 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 19 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 15 van 1002 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

P.

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
fijn hotel
goed hotel!
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Conor Hadlington, Resident Manager op 18 dec 2019
Dear P., thank you very much for staying with us and for taken the time to share your feedback. It certainly sounds like you had a wonderful time here and enjoyed your time with us. We look forward to welcoming you back next time you are in town.

8/10 – Goed

C V D

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good place to stay.Room service was always late, around 4 PM. Otherwise excellent service.
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Conor Hadlington, Resident Manager op 18 dec 2019
Dear C V D, thank you for staying at Kowloon Shangri-La and shared your feedback. I am sorry for the delay in housekeeping service during your stay. Despite this, you enjoyed your stay with us and we do hope to have the opportunity to welcome you back for a most delightful stay real soon.

10/10 – Uitstekend

aidan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Jean

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great food options, Great Italian, Angelini. Beautiful lounge and good service
5 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Rehamreham@gmail.com

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was excellent Location 2 metro stations near and hotel Hotel view
4 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Miguel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy buen hotel
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Alok

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Kyota

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Richard

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was very tired.
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Javier

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Exclente services and great staff
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Carolyn, Victoria

The sea view and it was quiet. I had the best rest for four nights
4 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Hirokazu

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ハーバービューに宿泊しました。 さすが5つ星ホテルでした。 設備はやや老朽化してるとはいえ、 朝食は充実しており、生演奏、スタッフの対応など、どれをとっても素晴らしかったです。
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Nikita

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Beng Huat Vincent

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The non-smoking floor contained 2nd hand smoke. My 2 rooms did not have an adjoining door
3 nachten verbleven in maart 2024

4/10 – Matig

youngjun

Reisde met familie
Negatief: Netheid
방에 오래된 냄새가 나고 조식은 현지인 입맛에 적응된 맛입니다
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Tony

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

John Dexter

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel
4 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

jesse, lakeville

1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

HIRO

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
かつての名店も、古さは否めない。利用する訳はリーズナブルだから。食事はすべての点で良い。時々不心得なスタッフがいて、今回がまさにそうだった。当然五つ星を差し上げるべきなのに、出来なかったのは彼のせいである。基本的にフレンドリーで好ましい。
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

keyu

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

David Charles Wheeley

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I was a little disappointed that I was upgraded to a Horizon Club room but not to the Horizon Club - what was the point? Carpeting in some areas threadbare - not what was expected. Otherwise an excellent stay!
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

David

Reisde met partner
Great location, wonderful attentive staff. Our room was a deluxe horizon club Harbour view and exceeded our expectations. The Horizon Club is a winner and worth the extra outlay.
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Robert John

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was so nice, staff was very helpful and attentive. Love how they change the carpets in the elevators everyday. The exercise machines needed a little attention. Like the spin bike was not able to be working and another bike did not have TV.
3 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Stefan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

chu

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean and convenient.
4 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Andreas

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good locarion
8 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

TING-YU

4 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

XIAOHUA

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
宿泊施設が普通です
2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

XIAOHUA

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
交通が便利です
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Takashi

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Tomoka

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Personeel en service
隣の部屋からの泣き叫ぶ声が凄かった
4 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Jarley

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Confortable convenaient easy access to transportation very nice breakfast buffet
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Aidan Chung, Director of Operations op 6 mrt 2024
Dear Jarley,Thank you for your great review! We look forward to welcoming you back to Kowloon Shangri-La, Hong Kong very soon.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Saher

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice, clean and quiet. Near the MTR, Shops and other facilities.
8 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Aidan Chung, Director of Operations op 23 feb 2024
Dear Saher,Thank you for staying with us and for giving us a great review. Looking forward to welcoming you back soon. Kind regards,

8/10 – Goed

Zhifang

1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

CARLOS JACOBO

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Aidan Chung, Director of Operations op 20 feb 2024
Dear Carlos,Thank you for your great rating. We look forward to welcoming you back to Kowloon Shangri-La, Hong Kong very soon.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

CATHY

2 nachten verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Peifeng

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The stay was good. But we lost money in the safe in the room. Very sophisticated operation. They took half of the money from each bundle so the theft would not be detected when checking out.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Aidan Chung, Director of Operations op 19 feb 2024
Dear Peifeng, Thank you for your feedback. We are pleased to hear that you had a good stay with us. We are sorry to hear about the said incident that occurred, and would like to assure you that our team has been fully committed to providing assistance both during your stay and afterwards. Should you have any further questions or concerns, please don't hesitate to reach out to our duty manager.With kind regards,

10/10 – Uitstekend

Randall, Forest Hills

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
You will never experience customer service as I enjoyed in this hotel. Coupled with the beautiful hotel, and spacious rooms, I never wanted to leave.
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Aidan Chung, Director of Operations op 20 feb 2024
Dear Randall,Thank you for your wonderful recommendation! We look forward to welcoming you back to Kowloon Shangri-La, Hong Kong very soon.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Leif

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice room. Well equiped. The staff was great. Near everything. I will stay there again
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Aidan Chung, Director of Operations op 20 feb 2024
Dear Leif,Thank you for your great review! We look forward to welcoming you back to Kowloon Shangri-La, Hong Kong very soon.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Christopher

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great staff. Very helpful
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Aidan Chung, Director of Operations op 20 feb 2024
Dear Christopher,Thank you for your great review! We look forward to welcoming you back to Kowloon Shangri-La, Hong Kong very soon.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Ray

3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Aidan Chung, Director of Operations op 20 feb 2024
Dear Ray,Thank you for your great rating. We look forward to welcoming you back to Kowloon Shangri-La, Hong Kong very soon.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Frank Kwok Kong

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice staff. Feels comfortable staying in the hotel.
5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Aidan Chung, Director of Operations op 21 feb 2024
Dear Frank,Thank you for staying with us and for giving us a great review. Looking forward to welcoming you back soon. Kind regards,

6/10 – Redelijk

Kathryn

Reisde met partner
The room furnishing is dated, with dirty stained and dusty curtain. Wind down service is really unnecessary; to make thing worse, the staff rang the bell at 9pm and opened the door immediately.
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Aidan Chung, Director of Operations op 20 feb 2024
Dear Kathryn,Thank you for staying with us and for your feedback. Your constructive criticism is very much appreciated and certainly does assist us in maintaining the standards we require and you are entitled to expect. We look forward to welcoming you back soon. Kind regards

8/10 – Goed

Karen

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved our stay.
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Aidan Chung, Director of Operations op 21 feb 2024
Dear Karen,Thank you for staying with us and for giving us a great review. Looking forward to welcoming you back soon. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

CHANGWON

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
매우 훌륭한 구룡의 호텔
오래된 호텔 같이 보이지만 매우 청결하고 관리가 잘 되어 있고 룸은 리모델링이 된 건지 매우 최신식의 인테리어를 갖고 있습니다. 서비스도 훌륭하고 직원들은 모두 매우 친절합니다. 위치도 침사추이 정 중앙에 홍콩섬이 바로 바라보이는 위치에 있읍니다.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Aidan Chung, Director of Operations op 20 feb 2024
Dear Changwon,Thank you for your great rating. We look forward to welcoming you back to Kowloon Shangri-La, Hong Kong very soon.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Chun, Princeton Junction

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent hotel location and service !
5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Aidan Chung, Director of Operations op 20 feb 2024
Dear Chun,Thank you for your great review! We look forward to welcoming you back to Kowloon Shangri-La, Hong Kong very soon.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

John

2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Aidan Chung, Director of Operations op 20 feb 2024
Dear John,Thank you for your great rating. We look forward to welcoming you back to Kowloon Shangri-La, Hong Kong very soon.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Yongjie

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It's a great hotel
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Aidan Chung, Director of Operations op 20 feb 2024
Dear Yongjie,Thank you for your great review! We look forward to welcoming you back to Kowloon Shangri-La, Hong Kong very soon.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Ronald

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Aidan Chung, Director of Operations op 20 feb 2024
Dear Ronald,Thank you for your great rating. We look forward to welcoming you back to Kowloon Shangri-La, Hong Kong very soon.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Arjun

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best stay so far during the many trips to HK
Fantastic. You came to a clean room and turn down service was impeccable. Very friendly and helpful staff from bellman, to concierge (we troubled him quite a lot for getting to places using MTR but he was patient in explaining us the same things over and over ). Housekeeping was great and quick.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Aidan Chung, Director of Operations op 20 feb 2024
Dear Arjun,Thank you for your great review! We look forward to welcoming you back to Kowloon Shangri-La, Hong Kong very soon.Kind regards,