Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 695 van 1002 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
695
Gastenscore: 8 - Goed. 223 van 1002 beoordelingen" "
8 - Goed
223
Gastenscore: 6 - Redelijk. 50 van 1002 beoordelingen" "
6 - Redelijk
50
Gastenscore: 4 - Matig. 19 van 1002 beoordelingen" "
4 - Matig
19
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 15 van 1002 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
15
9,4/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
P.
Zakenreiziger
16 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
fijn hotel
goed hotel!
P.
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Conor Hadlington, Resident Manager op 18 dec 2019
Dear P., thank you very much for staying with us and for taken the time to share your feedback. It certainly sounds like you had a wonderful time here and enjoyed your time with us. We look forward to welcoming you back next time you are in town.
8/10 – Goed
C V D
16 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good place to stay.Room service was always late, around 4 PM.
Otherwise excellent service.
C V D
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Conor Hadlington, Resident Manager op 18 dec 2019
Dear C V D, thank you for staying at Kowloon Shangri-La and shared your feedback. I am sorry for the delay in housekeeping service during your stay. Despite this, you enjoyed your stay with us and we do hope to have the opportunity to welcome you back for a most delightful stay real soon.
10/10 – Uitstekend
aidan
2 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location
aidan
3 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Jean
Reisde met familie
29 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great food options, Great Italian, Angelini. Beautiful lounge and good service
Jean
5 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Rehamreham@gmail.com
21 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was excellent
Location
2 metro stations near and hotel
Hotel view
Rehamreham@gmail.com
4 nachten verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Miguel
Reisde met partner
21 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy buen hotel
Miguel
4 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Alok
16 apr 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Alok
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Kyota
12 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kyota
1 nacht verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Richard
Reisde met partner
8 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was very tired.
Richard
3 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Javier
8 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Exclente services and great staff
Javier
2 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Carolyn, Victoria
7 apr 2024
The sea view and it was quiet. I had the best rest for four nights
Carolyn
4 nachten verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Hirokazu
Reisde met familie en kleine kinderen
6 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
keyu
5 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
David Charles Wheeley
19 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I was a little disappointed that I was upgraded to a Horizon Club room but not to the Horizon Club - what was the point? Carpeting in some areas threadbare - not what was expected. Otherwise an excellent stay!
David Charles Wheeley
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
David
Reisde met partner
19 mrt 2024
Great location, wonderful attentive staff. Our room was a deluxe horizon club Harbour view and exceeded our expectations. The Horizon Club is a winner and worth the extra outlay.
David
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Robert John
Reisde met partner
15 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was so nice, staff was very helpful and attentive. Love how they change the carpets in the elevators everyday. The exercise machines needed a little attention. Like the spin bike was not able to be working and another bike did not have TV.
Robert John
3 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Stefan
14 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stefan
7 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
chu
Reisde met familie
14 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean and convenient.
chu
4 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Andreas
Reisde met partner
12 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good locarion
Andreas
8 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
TING-YU
12 mrt 2024
TING-YU
4 nachten verbleven in februari 2024
6/10 – Redelijk
XIAOHUA
Reisde met familie
11 mrt 2024
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
宿泊施設が普通です
XIAOHUA
2 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
XIAOHUA
Reisde met familie
10 mrt 2024
Positief: Personeel en service
交通が便利です
XIAOHUA
1 nacht verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Takashi
9 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takashi
2 nachten verbleven in maart 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Tomoka
Zakenreiziger, Reisde met partner
6 mrt 2024
Negatief: Personeel en service
隣の部屋からの泣き叫ぶ声が凄かった
Tomoka
4 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Jarley
Reisde met partner
1 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Confortable convenaient easy access to transportation very nice breakfast buffet
Jarley
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Aidan Chung, Director of Operations op 6 mrt 2024
Dear Jarley,Thank you for your great review! We look forward to welcoming you back to Kowloon Shangri-La, Hong Kong very soon.Kind regards,
10/10 – Uitstekend
Saher
Reisde met een groep
22 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice, clean and quiet. Near the MTR, Shops and other facilities.
Saher
8 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Aidan Chung, Director of Operations op 23 feb 2024
Dear Saher,Thank you for staying with us and for giving us a great review. Looking forward to welcoming you back soon. Kind regards,
8/10 – Goed
Zhifang
18 feb 2024
Zhifang
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
CARLOS JACOBO
Reisde met partner
14 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent
CARLOS JACOBO
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Aidan Chung, Director of Operations op 20 feb 2024
Dear Carlos,Thank you for your great rating. We look forward to welcoming you back to Kowloon Shangri-La, Hong Kong very soon.Kind regards,
10/10 – Uitstekend
CATHY
10 feb 2024
CATHY
2 nachten verbleven in februari 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Peifeng
9 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The stay was good. But we lost money in the safe in the room. Very sophisticated operation. They took half of the money from each bundle so the theft would not be detected when checking out.
Peifeng
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Aidan Chung, Director of Operations op 19 feb 2024
Dear Peifeng, Thank you for your feedback. We are pleased to hear that you had a good stay with us. We are sorry to hear about the said incident that occurred, and would like to assure you that our team has been fully committed to providing assistance both during your stay and afterwards. Should you have any further questions or concerns, please don't hesitate to reach out to our duty manager.With kind regards,
10/10 – Uitstekend
Randall, Forest Hills
8 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
You will never experience customer service as I enjoyed in this hotel. Coupled with the beautiful hotel, and spacious rooms, I never wanted to leave.
Randall
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Aidan Chung, Director of Operations op 20 feb 2024
Dear Randall,Thank you for your wonderful recommendation! We look forward to welcoming you back to Kowloon Shangri-La, Hong Kong very soon.Kind regards,
10/10 – Uitstekend
Leif
Zakenreiziger
8 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice room. Well equiped. The staff was great. Near everything. I will stay there again
Leif
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Aidan Chung, Director of Operations op 20 feb 2024
Dear Leif,Thank you for your great review! We look forward to welcoming you back to Kowloon Shangri-La, Hong Kong very soon.Kind regards,
10/10 – Uitstekend
Christopher
3 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great staff. Very helpful
Christopher
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Aidan Chung, Director of Operations op 20 feb 2024
Dear Christopher,Thank you for your great review! We look forward to welcoming you back to Kowloon Shangri-La, Hong Kong very soon.Kind regards,
10/10 – Uitstekend
Ray
1 feb 2024
Ray
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Aidan Chung, Director of Operations op 20 feb 2024
Dear Ray,Thank you for your great rating. We look forward to welcoming you back to Kowloon Shangri-La, Hong Kong very soon.Kind regards,
10/10 – Uitstekend
Frank Kwok Kong
Reisde met partner
31 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice staff. Feels comfortable staying in the hotel.
Frank Kwok Kong
5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Aidan Chung, Director of Operations op 21 feb 2024
Dear Frank,Thank you for staying with us and for giving us a great review. Looking forward to welcoming you back soon. Kind regards,
6/10 – Redelijk
Kathryn
Reisde met partner
30 jan 2024
The room furnishing is dated, with dirty stained and dusty curtain. Wind down service is really unnecessary; to make thing worse, the staff rang the bell at 9pm and opened the door immediately.
Kathryn
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Aidan Chung, Director of Operations op 20 feb 2024
Dear Kathryn,Thank you for staying with us and for your feedback. Your constructive criticism is very much appreciated and certainly does assist us in maintaining the standards we require and you are entitled to expect. We look forward to welcoming you back soon. Kind regards
8/10 – Goed
Karen
Reisde met een groep
30 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved our stay.
Karen
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Aidan Chung, Director of Operations op 21 feb 2024
Dear Karen,Thank you for staying with us and for giving us a great review. Looking forward to welcoming you back soon. Kind regards,
10/10 – Uitstekend
CHANGWON
Reisde met familie
29 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
매우 훌륭한 구룡의 호텔
오래된 호텔 같이 보이지만 매우 청결하고 관리가 잘 되어 있고 룸은 리모델링이 된 건지 매우 최신식의 인테리어를 갖고 있습니다. 서비스도 훌륭하고 직원들은 모두 매우 친절합니다. 위치도 침사추이 정 중앙에 홍콩섬이 바로 바라보이는 위치에 있읍니다.
CHANGWON
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Aidan Chung, Director of Operations op 20 feb 2024
Dear Changwon,Thank you for your great rating. We look forward to welcoming you back to Kowloon Shangri-La, Hong Kong very soon.Kind regards,
10/10 – Uitstekend
Chun, Princeton Junction
Reisde met familie
28 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent hotel location and service !
Chun
5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Aidan Chung, Director of Operations op 20 feb 2024
Dear Chun,Thank you for your great review! We look forward to welcoming you back to Kowloon Shangri-La, Hong Kong very soon.Kind regards,
10/10 – Uitstekend
John
27 jan 2024
John
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Aidan Chung, Director of Operations op 20 feb 2024
Dear John,Thank you for your great rating. We look forward to welcoming you back to Kowloon Shangri-La, Hong Kong very soon.Kind regards,
10/10 – Uitstekend
Yongjie
Zakenreiziger
27 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It's a great hotel
Yongjie
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Aidan Chung, Director of Operations op 20 feb 2024
Dear Yongjie,Thank you for your great review! We look forward to welcoming you back to Kowloon Shangri-La, Hong Kong very soon.Kind regards,
10/10 – Uitstekend
Ronald
26 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ronald
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Aidan Chung, Director of Operations op 20 feb 2024
Dear Ronald,Thank you for your great rating. We look forward to welcoming you back to Kowloon Shangri-La, Hong Kong very soon.Kind regards,
10/10 – Uitstekend
Arjun
Zakenreiziger
26 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best stay so far during the many trips to HK
Fantastic. You came to a clean room and turn down service was impeccable. Very friendly and helpful staff from bellman, to concierge (we troubled him quite a lot for getting to places using MTR but he was patient in explaining us the same things over and over ). Housekeeping was great and quick.
Arjun
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Aidan Chung, Director of Operations op 20 feb 2024
Dear Arjun,Thank you for your great review! We look forward to welcoming you back to Kowloon Shangri-La, Hong Kong very soon.Kind regards,