Kamer | Terras

Beoordelingen van Oasis Avenue – A GDH Hotel

3.5 out of 5
Oasis Avenue – A GDH Hotel
18 Prat Avenue, Tsimshatsui, Kowloon

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 61 van 134 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 47 van 134 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 14 van 134 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 134 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 134 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

jincheol

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Ka Hin

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

mohammed

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

CheYUAN

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

King Sau, Hong Kong

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Kim Ping

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Leung yau

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Chih-Hao

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
很方便 離地鐵站走路3分鐘
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Waihim

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
始祖點嘅舒適又乾淨!工作人員態度很好
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

YUHEI

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
excellent!
3 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Hotel
loved it
2 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Keung Pun

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
有一樣嘢就係令人不滿意,寄存行李在酒店一個小時都話要收$10港元實在太少家,只是一個小小嘅服務。
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Kin Wai

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Sang Kit

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Yuen Ni Catherine

1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Ching Man

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10 – Uitstekend

Ki Ming

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Chung Ki Martha

1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Wing Tai

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nice
6 nachten verbleven in maart 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Ka Man

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bad check in experience with a male staff on 13/2
One male staff who served at front desk on 13th Feb afternoon was rude. Firstly he coldly asked us to fill in the declare form, however he didn’t guide us how and where to complete the form so both of us standing in front of him for 5 mins waiting for nothing. After completing the form he told us we were not able to check in as my address is on their covid list. Given that my building does not have any confirmed case, but still being rejected from the hotel. He then said they will refund the full amount to me (which I still cannot see it on my bank statement, not sure about the progress). To be honest I’m not quite happy with the policy of the hotel, however the attitude of the male staff is rude that makes me wonder whether they have provided any customer service training to their staff. I even asked the male staff if there’s any manager that I can talk to. He directly told me no. After a while I asked again, he just asked the female staff next to him to answer my questions, and he simply just walked away. I don’t see why hotel front desk staff can be that rude and giving such bad attitude to customers.
1 nacht verbleven in februari 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Wing Yin

1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

ka yam

1 nacht verbleven in februari 2022

2/10 – Ontzettend slecht

kam chung

1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Wai ho

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
9 nachten verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

CHAN

1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Chi tat

1 nacht verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Mei Kuen Daisy

1 nacht verbleven in november 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Underwhelming Stay
The reception was not willing to accommodate. The in-room ipad is useless as it only allows to chat with a chatbot but does not allow web browsing.
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Shun Kiu

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Sze Ho

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Yuen Chung

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

CHAN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Chun Hung

1 nacht verbleven in september 2021

4/10 – Matig

bing

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Hau man

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Ka man

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
有進步
員工嘅 service比 以前好有改變
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Service Quality Team op 19 okt 2021
感謝您在疫情期間支持Oasis Avenue,我們在嚴峻的環境下為您提供最用心的安全防護措施及溫暖的服務! 本年度為Oasis Avenue所訂立的服務年,酒店力爭提供更好的服務因此新成立服務質量部,感謝您的分享與支持,Oasis Avenue的每一位成員都為您提供從心出發的服務,我是服務質量部的April,期待與您再次共度美好時光!

6/10 – Redelijk

Chun hoi

Positief: Voorzieningen
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

may bo mabel

1 nacht verbleven in augustus 2021

6/10 – Redelijk

Chung hay

1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
入住當晚,同層另一往客,零晨0200,還在走廊大叫奔跑。沒有職員理會。
1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Wai on

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
客房設計時尚, 充分體驗室雅何須大! 淋浴間雨灑式花灑頭,非常好用! 60吋網上電視,觀看youtube及足球賽事感覺非凡!
3 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Service Quality Team op 15 jul 2021
感謝您在疫情期間仍然支持Oasis Avenue! 感謝您的分享與支持,本年度為Oasis Avenue所訂立的服務年,我們力爭為顧客提供更好的服務,並於上年度完成客房智能升級,提供電競房、花園房、電影房等多種主題房全新體驗,房內設備皆由「悅悅」聲控及平板智能遠程控制,升級65吋超大屏幕智能電視提供Netflix YouTube等新功能提升您入住體驗,希望您再次入住Oasis Avenue體驗全新智能化設施。

4/10 – Matig

Siu Hung

Negatief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Ming Feng Brian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2021