Een flatscreentelevisie en betaalfilms

Beoordelingen van The Langham, Hong Kong

5 out of 5
The Langham, Hong Kong
8 Peking Road, Tsimshatsui, Kowloon

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 676 van 1006 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 239 van 1006 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 54 van 1006 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 23 van 1006 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 1006 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

9,2/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Hugo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend hotel in de buurt uistekende malls
Zeer goede service en een zeer betaalbare prijs op dat moment voor die lokatie goede shoppingfaciliteiten. Hugo ps
1 nacht verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Christian

Positief: Personeel en service
Very stinky bathroom
3 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

NERIZ

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bathroom is very stinky, Room 918 , emitting very foul odor in the toilet area. Very frustrating for a 5 star hotel to smell like that.
5 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Jordana

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic stay as always!
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

kosuke

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
綺麗なイギリスドチェスターを思わせる素敵なホテルですた
4 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Yousef

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Chi Kin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Dan, San Francisco

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice stay. The staff were very helpful and professional.
2 nachten verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Hao

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Kim Liew

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
NA
6 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

SOON HEE

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Josephine

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Ho Keun

Positief: Personeel en service
방음이 잘 안됨
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Philip

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Edward, Vancouver

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It is at the heart of TST, and shopping is right at the area. The staffs are friendly and helpful. The "lounge" access is great convenience for food and drinks.
5 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Nail

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel was an absolute pleasure to stay at, will definitely recommend it to friends
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Jin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great.
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

MA

1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Steve

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super Hotel
6 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Ellie

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brilliant hotel in a convenient area, with the most helpful delightful staff… Will always stay at The Langham Hongkong…
7 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Albert

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Me gusta mucho , de los mejores hoteles de hk
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Sushil

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Super attentive staff. Clean and super convenient dining as well as ferry.
3 nachten verbleven in maart 2024

4/10 – Matig

YUTAKA

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Jonathan Yuen op 10 mrt 2024
Dear Mr. Shimmei, Greetings from Langham Hong Kong and hope this message find you well. We are writing in response to your recent stay regarding to the experience was under your expectations. On behalf of Management Team, we would like to express our sincerest apology for the disappointment you have faced. At Langham, we pride ourselves on delivering exceptional service to our valued customers. Thus, we would like your valuable comments to help us identify areas for improvement and deliver a better guest experience.Please keep our Duty Manager Email tlhkg.am@langhamhotels.com as a contact point. Our team will address your concerns personally.Best regards,Jonathan YuenGuest Services ManagerThe Langham, Hong Kong8 Peking Road, Tsim Sha Tsui, Kowloon, Hong KongTel: +852 2375 1133 Fax: +852 2375 6611tlhkg.am@langhamhotels.com langhamhotels/hongkong

10/10 – Uitstekend

??

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
工作人员很亲切,房间非常舒适,下次再来还准备住。
6 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Wayne

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was very courteous, great room for sleep after jet lag, attentive to requests. Enjoyed our lunch at Tang.
3 nachten verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Mark

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Nikki

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A little bit of luxury. Very close to harbour and Star Ferry. Surrounded by upmarket shopping.
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Patrick

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel in a perfect location. Offered great value only slight negative comment would be that the breakfast buffet is quite expensive but lots of other options on the doorstep
3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Bo Yin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It is a traditional prestige hotel. I like the staff service and the food at the club lounge very much. Great hotel and excellent staff!!!
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Jia Hao

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location, center of shopping district
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

David

Zakenreiziger
Positief: Voorzieningen
Fantastic hotel great service best club lounge in Hong Kong
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

David

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic Service Kelly in the club Lounge goes above and beyond to service the guests
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Location and luxurious
Great location. Staff are courteous and greet you at the entrance. Very effective at check-in reception. Hotel room is clean and bright; appears as of a new build. Did have some hiccup at time of booking but their reservation team was really helpful and efficient ;even called us at UK to explain the details. Would definitely book again in future!
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Hsien Wu

1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

DESIGN

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
LT SHOES
I was treated very well as a regular styaing at The Langham.
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Gu

1 nacht verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

JUAN LUIS

Negatief: Personeel en service
Frustration
It is truly frustrating not to receive support from hotels.com (expedia group) when a situation like the snow storm in Texas on January 15 and 16 caused the cancellation of thousands of flights and caused disruption to my wedding anniversary trip. 50 years. Even calling The Langham and followed by sending documents proving the flight canceled and rescheduled for 2 days The Langham did not want to waive the charges for the first night. That really is in very bad taste. It is incredible that a hotel of that category is so inconsiderate. An apology for the negative comment but my wife and I feel very bad since we were not able to enjoy Hong Kong since we were only there for 1 day because we took a The Seabourn Cruise on January 20 and we chose The Langham on the recommendation of the cruise line Seabourn. Thank you
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

stephen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Bin

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
The service was great but the cleanliness needs some improvement. There were fries and eyelashes on the floor when I checked in. Everything else was great.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van The Langham Hong Kong op 17 jan 2024
Dear Mr. Lee, Greetings from the Langham Hong Kong.I would like to express my sincerest apologies for the disappointment regarding the room cleanliness during your stay with us. Rest assured that your feedback is noted and addressed to the concerned departments for follow-up. I am most grateful to you for bringing these matters to our attention, as it is only through constructive criticism such as yours that we are able to constantly monitor and improve our hotel operation more closely. In order to regain your confidence, I would like to offer you a complimentary upgrade to deluxe with breakfast for your next visit. Should you need any assistance with hotel reservations, please do not hesitate to contact the me or duty manager team. Best regards, Alan ChanGuest Service ManagerThe Langham Hong Kong

8/10 – Goed

HIROSHI

3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Hui

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Wing, Chicago

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Breakfast buffet was good. Our room was nicely appointed, though not as large as I expected. The only thing I hated during my stay was the fact that the room was next to the Harmony Suite, which was used by two separate wedding parties during our three-day stay. If you know anything about Chinese weddings, then you can imagine how loud, starting early in the morning until the middle of the night, it was during our day. There were people talking, laughing, and sometimes screaming with the door open next door to us.
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

SEW CHERN

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was big and clean, staff was very thoughtful to open up the slippers and placed it near the bed upon check in to my room.
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

SEIEUN

2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Sergio Alfonso

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

MIGUEL

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great improvement
Our stay at the langham was much much more improved this time around. Id like to say good job and kindly do keep it up. Great and warm service. Comfort. Convenience. Quality for a reasonable amount.
8 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Douglas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

J

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Shocking experience, NOT a 5 star property
Absolutely terrible porter! The man that delivered my luggage was named "Justin", could tell from his shocking attitude that he didn't really want to do the job. Went through the room intro singing and asked if I had any questions. When faced with an enquiry that he didn't know the answer to, just kept saying "thank you", ignored me and walked out. Could see him laughing in the mirror as he closed the door. Also, had another incident where the "Langham Service" took one hour to email the in-room dining menu, and food took another hour to arrive. At the end the club sandwich / fries arrived cold and stale. The hotel's excuse was that they were at capacity, which is unreasonable given the premium charged for NYE night, one would expect that excess to be spent on ensuring guest experience remain consistent (if not better) than ordinary nights. The only staff that were up to scratch were in The Langham Club, which costs extra to access. Not sure if these staff are specifically trained or just better remunerated. Spent circa 700 AUD per night for an exec level room, the experience fell so far below expectation. Definitely does not compare with any of the other Langham / Cordis I have stayed at, namely Jakarta / Gold Coast / Sydney Melbourne. Never experienced this level of hospitality at an alleged "five star" property before.
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Location and Service
Great location and service, they found my phone after I left hotel, many thanks!
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Family trip
Some issues with the toilet which is either no water or water flows non-stop continuously. The cleaning lady is sometimes forgetful to supply new towels and water. But all these problems are solved efficiently. Overall is a good stay.
9 nachten verbleven in december 2023