Amorn Mansion

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant, op loopafstand van Ao Nang-strand

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Amorn Mansion

Vlak bij het strand
Ingang accommodatie
Dineren
Lobby
Superior kamer | Verduisterende gordijnen, gratis wifi, beddengoed

Populaire voorzieningen

  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
  • Restaurant

Kameropties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
310 Moo 2, Ao Nang, Krabi, Krabi, 81000

In de buurt

  • McDonald's, Ao Nang - 2 min. lopen - 0.2 km
  • Ao Nang-strand - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Ao Nang Landmark Night Market - 2 min. rijden - 2.3 km
  • Strand van Nopparat Thara - 3 min. rijden - 2.7 km
  • Ao Nam Mao - 7 min. rijden - 6.2 km

Lokaal vervoer

  • Krabi (KBV-Krabi Int.) - 28 min. rijden

Restaurants

  • ‪RCA Ao Nang - ‬1 min. lopen
  • ‪Family Thaifood & Seafood - ‬1 min. lopen
  • ‪Madras Cafe Krabi - ‬1 min. lopen
  • ‪Jose Pizzeria & Tapas - ‬1 min. lopen
  • ‪Dr.Cat Café (ด็อกเตอร์ แคท คาเฟ่) - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

Amorn Mansion

Hotel in de buurt van Ao Nang-strand
Amorn Mansion biedt faciliteiten zoals een stomerij/wasserijservice en een restaurant aan. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
  • Vervoer van en naar de luchthaven (toeslag), een bagageopslagruimte en hulp bij uitstapjes/tickets
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Amorn Mansion zijn voorzien van gemakken zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi.
Overige voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met douches
  • Flatscreentelevisies van 32 inch met kabelzenders

Gesproken talen

Chinees (Mandarijn), Engels en Thai

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag) op verzoek
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Receptie met beperkte openingstijden
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • 4 etages
  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 32 inch met kabelzenders

Meer

  • Airconditioning
  • Mobiele toegangssleutel

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 13.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 22.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Neem minstens 48 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De receptie is dagelijks tussen 07.00 uur en 10.00 uur geopend.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Bij het inchecken dienen gasten een negatief Covid-19-testresultaat te laten zien
De vereiste voor een negatief Covid-19-testresultaat geldt voor alle gasten van 4 jaar en ouder. De test mag niet langer dan 72 uur voor het inchecken afgenomen zijn

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Amorn Mansion
Amorn Mansion Hotel
Amorn Mansion Hotel Krabi
Amorn Mansion Krabi
Amorn Mansion Krabi/Ao Nang
Amorn Mansion Hotel
Amorn Mansion Krabi
Amorn Mansion Hotel Krabi

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Amorn Mansion?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Amorn Mansion te parkeren?

Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

Hoe laat kan ik inchecken bij Amorn Mansion?

Je kunt inchecken vanaf: 13.00 uur; je kunt inchecken tot: 22.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Amorn Mansion uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Biedt Amorn Mansion een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar ligt Amorn Mansion?

Dit hotel ligt in Ao Nang, binnen 5 minuten lopen van McDonald's, Ao Nang en Ao Nang-strand. West Railay Beach ligt op 4,1 km.

Beoordelingen over Amorn Mansion

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 16 van 93 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 43 van 93 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 24 van 93 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 93 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 93 beoordelingen

7,2/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Adam

5 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Balazs

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Ann-Christin

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8 Days there

Clean and nice, really close to the ao nang beach and lots of restaurants. Everything was great except for the ants in the room, the bed was full
9 nachten verbleven in maart 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Dame am Empfang war sehr freundlich und organisierte noch am Abend für uns die Weiterfahrt nach Khao Lak für den nächsten Morgen. Unser Zimmer war recht klein, für uns aber vollkommen ausreichend (auch wenn wir länger als eine Nacht geblieben wären). Das Bad hingegen war verhältnismäßig groß. Das Amorn Mansion ist in einer kleinen Seitenstraße gelegen und somit etwas abseits vom Trubel entlang der Hauptstraße. Entsprechend gut und ungestört konnten wir nachts schlafen. Am Morgen konnten wir aus einer langen Liste unser Frühstück wählen, welches sehr üppig und gut war. Wir können das Amorn Mansion uneingeschränkt weiterempfehlen.
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Martin

Positief: Netheid, personeel en service

Gerne wieder

Das Hotel befindet sich wenige Schritte von der Hauptstrasse entfernt viele Restaurants und der Strand in der Nähe. Die Zimmer sind eher klein aber sauber und ein gutes Bett. TV , Klimaanlage und Kühlschrank da , Safe an der Rezeption. Seher freundliches Personal. Einziges Manko ist der fehlende Lift aber bei diesem Preis zu verzeihen.
2 nachten verbleven in februari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Elodie

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

N'y allez pas

L'hôtel était complet quand nous sommes arrivés, avec pourtant une réservation faite 3 mois avant ! Nous avons du aller dans une autre établissement complément délabré 1 pour une nuit. Cet hôtel est sale, les chambres sont petites, j'ai fait confiance à tripadvisor qui le notait 4/5, je n'aurais pas du !
3 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Very friendly staff, nice big balcony

Stayed here for 2 nights, staff were very friendly and helpful. Our room was a good size with a big balcony. Fridge in the room and decent air con. Bathroom was a decent size too.
2 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Tomo, 日本

Positief: Personeel en service
ボート乗り場にも近く、繁華街にも近くて便利。
1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

mark a

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service

Be patient.

Good place to stay. Unfortunately arrived at 6:30 pm and nobody was at the desk until 7:45pm. After long travel day I found this strange and unacceptable. Good otherwise.
1 nacht verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Rosen, Gandia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hotel agradable y con gran desayuno incluido

Es un agradable Hotel cerca del mar y de los restaurantes y zonas de ocio de aonang
2 nachten verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

EPHRAIM S F SOLIBUN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Lucia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lindo hotel, cómodo, el personal super amable y atento, el desayuno es muy bueno, tiene servicio de lavandería barato, las unicas contras son q el check in es recién a las 13:00, medio tarde, pero te guardan las valijas si uno quiere y q no hay ascensor. Igualmente tuvimos una muy buena experiencia, salvo cuando nos fuimos q nos pidieron un taxi desde ahí para ir al aeropuerto y nos habían dicho que salía 500 bahts y nos cobró 600 al final, y nos dijeron que habíamos entendido mal, pero salvo eso que nos queda la duda si fue un malentendido o no, no tuvimos más problemas, así q por el precio es más que recomendable

10/10 – Uitstekend

A+J, Berlin

Positief: Personeel en service, comfort kamer

Preis-Leistung völlig in Ordnung

Klima, Kühlschrank und Balkon vorhanden. Wobei durch die Klima ist es nicht entspannend auf dem Balkon. Lage ist gut (ca. 300m zum Strand). Hotel ist in Seitenstraße. Late check-inn hat super funktioniert.
3 nachten verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

andreas

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10 – Uitstekend

Andreas

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Helt ok

Trevlig personal, bra frukost men obs dom städar bara rummen varannan dag trots att de står var dag. Just nu är där ett bygge som stör lite men annars helt ok
4 nachten verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

Johannes

Positief: Personeel en service, comfort kamer

Insgesamt zufriedenstellend

Das Personal sehr freundlich und hilfsbereit,Zimmerreinigung und Handtuchwechsel nur nach Aufforderung.Das Bett,bzw die Matratze gehören erneuert
5 nachten verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

Josephine

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fullbokat trots betalat innan ankomst till hotellet. Vi fick boende på ett annat hotell 10min bort med taxi dit så det var helt okej men typiskt då våran vänn fanns på hotellet.
1 nacht verbleven in januari 2018

6/10 – Redelijk

ok

2 nachten verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

nor hadi

Ok

Good breakfast
2 nachten verbleven in januari 2018

2/10 – Ontzettend slecht

laura, stockholm

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Dåligt hotell

Planen var att stanna 2 veckor, de börjar med att de inte finns någon hiss eller personal som hjälper oss upp 4 våningar med väskorna. Vi valde superior room, när vi kommer in är rummet jätte litet och tråkigt och otroligt varmt. Vi inser snabbt de inte finns något kassaskåp ens att låsa in våra värdesaker i, och det är insekter i hela badrummet, såg inte ut som nån har städat där På månader. Ac:n funkade knappt överhuvudtaget, det skulle inte gå att sova där. Vi valde att förlora våra pengar och checka ut efter 3 timmar. Vi bytte till ett bättre hotell tvärs över gatan.
4 nachten verbleven in januari 2018

6/10 – Redelijk

Mustafa

Positief: Netheid, personeel en service

Värd pengarna

Helt ok för pengar som vi betalade. Skulle inte kunna stanna längre period. Trevlig personal,
7 nachten verbleven in januari 2018

10/10 – Uitstekend

Pawel, Poland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Very nice hotel

Nice hotel, helpful staff, clean a/c rooms. Highly recommend
2 nachten verbleven in januari 2018