Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Baan Samrarn





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Misschien vind je dit ook leuk

Holiday Ao Nang Beach Resort Krabi
Ao Nang
- Zwembad
- Kinderzwembad
- Waterglijbaan
- Parkeren inbegrepen
8.2 van 10, Zeer goed, 458 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

28/11 Soi Puangmanee, Chaofa road, Muang, Krabi, Krabi, 81000
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Kyongean Mansion 2
Kyongean Mansion 2
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
8.8 van 10, Uitstekend, 26 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Ontbijttoeslag voor het à-la-carte-ontbijt: ca. THB 20–40 voor volwassenen en ca. THB 20–40 voor kinderen
- Toeslag voor extra bed: THB 350 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Baan Samrarn Hotel Krabi
Baan Samrarn Krabi
Baan Samrarn Hotel Krabi Town
Baan Samrarn Hotel
Baan Samrarn Krabi Town
Baan Samrarn
Baan Samrarn Hotel
Baan Samrarn Krabi
Baan Samrarn Hotel Krabi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Baan Samrarn
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
9,2/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
2 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Benjamin, Maastricht
29 mei 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer schoon hotel en perfecte locatie
Benjamin
8/10 – Goed
Corentin
15 nov 2021
Positief: Personeel en service
Normal hotel
Corentin
1 nacht verbleven in november 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
18 feb 2021
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2021
8/10 – Goed
vanessa
Reisde met familie
22 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muy limpio
vanessa
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Phillip
Reisde met een groep
16 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worth a stop
Phillip
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
16 dec 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
13 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
friendly people
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Ali
26 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ali
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
ananrad
12 okt 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
ไม่ควรบังคับให้ลูกค้าถอดรองเท้าเฃ้าสถานที่พัก
ananrad
3 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
MOONHEE
15 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
청결,위치,서비스 등 너무 만족합니다.
MOONHEE
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Andreas
28 aug 2019
Positief: Netheid
Andreas
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Beng Hoa, jakarta
10 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good one
Beng Hoa
2 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
13 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
olav
3 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
olav
1 nacht verbleven in april 2019
6/10 – Redelijk
Sanna
2 apr 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Siisti hotelli lähellä Krabin keskustaa
Sanna
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Anthony
23 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service
A friendly host
Anthony
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Jeet
Reisde met familie
5 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jeet
1 nacht verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Luce
21 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jolie maison d’hote.
Luce
2 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
21 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Herve
19 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
february 2019
Herve
7 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Nilss johan
16 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nilss johan
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
30 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Pekka
29 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kolme yötä.
Pekka
3 nachten verbleven in januari 2019