Diamond Place Ao Nang
Hotel met gratis parkeerplaatsen, op loopafstand van Strand van Nopparat Thara
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Diamond Place Ao Nang





Beoordelingen
6,2 op 10 –
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe Suite laden

Deluxe Suite
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Slaapkamers
Een ventilator
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Slaapkamers
Een ventilator
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Slaapkamers
Een ventilator
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, geen ramen laden

Standaard Twin kamer, geen ramen
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Slaapkamers
Een ventilator
Een haardroger
Privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

179 Moo 3, Ao Nang, Muang, Krabi, Krabi, 81000
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Krabi Aquamarine Resort - SHA Extra Plus
Krabi Aquamarine Resort - SHA Extra Plus
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
7.8 van 10, Goed, 140 beoordelingen
De prijs is € 22
inclusief belastingen en toeslagen
18 jul - 19 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Contante borgsom: THB 500 per accommodatie, per verblijf
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: THB 700 per voertuig (enkele reis)
- Toeslag voor vroeg inchecken: THB 300 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor late check-in: THB 300 als je incheckt tussen 22.00 uur en middernacht
- Toeslag voor laat uitchecken: THB 300 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het beleid van deze accommodatie staat bepaalde reserveringen voor groepsevenementen of groepsfeesten, waaronder vrijgezellenfeesten, niet toe.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Diamond Place
Diamond Place Hotel
Diamond Place Hotel Krabi
Diamond Place Krabi
Diamond Place Hotel Krabi/Ao Nang
Diamond Place
Diamond Place Ao Nang Hotel
Diamond Place Ao Nang Krabi
Diamond Place Ao Nang Hotel Krabi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Diamond Place Ao Nang
Beoordelingen
6,2
7,0/10
Netheid
6,2/10
Personeel en service
6,0/10
Voorzieningen
6,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
4,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
22 apr 2016
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
29 jan 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
One Person Stay; Jan 2025
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in januari 2025
4/10 – Matig
Gleidson
27 jan 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Gleidson
1 nacht verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
selin
Reisde met partner
24 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
selin
2/10 – Ontzettend slecht
Manuel
2 feb 2024
Manuel
1 nacht verbleven in januari 2024
4/10 – Matig
Juliane, New York
Reisde met een groep
26 jan 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Juliane
1 nacht verbleven in januari 2020
4/10 – Matig
Magdalena
5 jan 2020
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nicht emfehlenswert und überteuert
Magdalena
4 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Michelle
22 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Michelle
1 nacht verbleven in november 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
29 sep 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
aziz
19 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
aziz
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
16 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
4/10 – Matig
Sofie
16 feb 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Missnöjd.
Sofie
6 nachten verbleven in februari 2019
6/10 – Redelijk
Bengt Roger
11 feb 2019
Positief: Netheid, comfort kamer
Mycket bra pool Frukost mindre Bra läget Ok.
Bengt Roger
2 nachten verbleven in januari 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
9 feb 2019
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Natalia
23 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Natalia
7 nachten verbleven in januari 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
4 jan 2019
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
16 nachten verbleven in december 2018
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
4 mrt 2018
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Bengt
22 feb 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bengt
Bengt
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
10 apr 2017
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ameisen im Essen
Geverifieerde reiziger
2/10 – Ontzettend slecht
Sören
6 apr 2017
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sören
2/10 – Ontzettend slecht
a2rom, aa
30 mrt 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
โรงแรมสกปรกมาก ส่วนกลางเหมือนไม่ได้ทำความสะอาด
a2rom
6/10 – Redelijk
Zalilah
10 mrt 2017
Negatief: Netheid, comfort kamer
I give 2.5 star
Zalilah
2/10 – Ontzettend slecht
Juha
7 mrt 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Epämiellyttävä ja epäsiisti hotelli
Juha
2/10 – Ontzettend slecht
Vesa
24 feb 2017
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Vesa
Expedia's nieuwste trends
Hotels
Vluchten
Autoverhuur