Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Golden Moon Aonang





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed laden

Deluxe tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Deluxe Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Deluxe tweepersoonskamer, 1 kingsize bed, niet-roken, uitzicht op resort
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

199/40 Soi 8, Aonang, Krabi, Krabi, 81000
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Transferkosten
- per shuttlebus: THB 500 per volwassene (enkele reis)
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: THB 1000 per voertuig (retour)
- Toeslag voor babybed: THB 100 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Golden Moon Aonang Inn
Golden Moon Inn
Golden Moon Aonang
Golden Moon Bed & Breakfast Aonang Krabi/Ao Nang
Golden Moon Aonang Inn
Golden Moon Aonang Krabi
Golden Moon Aonang Inn Krabi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Golden Moon Aonang
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
9,0/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
31 dec 2019
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Erika
31 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Erika
4 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Кирилл
4 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Отличный 3-х звездочный отель.
Кирилл
2 nachten verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Malene Kirk
30 aug 2018
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Malene Kirk
3 nachten verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Diego
21 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Diego
8/10 – Goed
Sineeporn
7 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
อ่าวนาง
Sineeporn
10/10 – Uitstekend
Nathan
26 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Indicado
Nathan
10/10 – Uitstekend
Hui Ru
10 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel for solo trip
Hui Ru
6 nachten verbleven in maart 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schickes kleines Hotel etwas abseits
Geverifieerde reiziger
8 nachten verbleven in januari 2018
8/10 – Goed
Sheri, Calgary
27 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location!
Sheri
4 nachten verbleven in januari 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 dec 2017
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
6 jan 2017
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Kazuyo
16 okt 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Absolutely recommend this hotel!
Kazuyo
8/10 – Goed
Ting, HK
15 aug 2016
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
near the beaches, nice breakfast
Ting
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
12 aug 2016
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Just average
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 jul 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Superb Great Hotel
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Chinaboy, Los Angeles
28 apr 2016
Positief: Netheid, personeel en service
Wonderful, helpful staff...
Chinaboy
6/10 – Redelijk
Jin Woo, 서울
12 apr 2016
Positief: Netheid
좋은 가격대 성능비의 호텔.
Jin Woo
8/10 – Goed
Pinky , Hong Kong
5 jan 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
平靚正!!
Pinky
8/10 – Goed
Ken, Japan
3 jan 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
便利な立地で、気配りの行き届いたB&B
Ken
6/10 – Redelijk
Morten, Tønsberg.
11 dec 2015
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
OK . Men mye støy fra en byggeplass ved siden av.
Morten
8/10 – Goed
Leon, Penang,Malaysia
21 nov 2015
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Close to beach,nice room decoration&worth the pric
Leon
8/10 – Goed
Loïc, toulouse
9 nov 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel prore et pratique
Loïc
6/10 – Redelijk
Nur'aini, manjung
8 sep 2015
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Nur'aini
10/10 – Uitstekend
James, singapore
8 jul 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer