Krabi Royal Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een lokale shuttleservice en een 24-uurs receptie in Krabi

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Krabi Royal Hotel

Dagelijks à-la-carte-ontbijt (THB 150 per persoon)
Zitruimte lobby
Lobby
Thaise gerechten
Driepersoonskamer | Een bureau, gratis wifi

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Roomservice
  • Wasservice
  • Parkeren inbegrepen

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Lcd-televisie
Regendouchekop
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
  • 25 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Deluxe kamer, 1 tweepersoonsbed

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Lcd-televisie
Regendouchekop
Privébadkamer
Een waterkoker
Gratis mineraalwater
  • 25 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Driepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Lcd-televisie
Regendouchekop
Privébadkamer
Een minibar
Gratis mineraalwater
  • 25 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
403 Uttarakti Road, Paknam, Muang, Krabi, Krabi, 81000

In de buurt

  • Ziekenhuis van Krabi - 12 min. lopen - 1.1 km
  • Khao Khanap Nam - 1 min. rijden - 0.8 km
  • Weekendavondmarkt van Krabi - 3 min. rijden - 3.1 km
  • Wat Kaew Korawaram - 4 min. rijden - 3.5 km
  • Ao Nang-strand - 17 min. rijden - 18.4 km

Lokaal vervoer

  • Krabi (KBV-Krabi Int.) - 23 min. rijden

Restaurants

  • ‪ก๋วยเตี๋ยวเรือควนม้าตั้ง - ‬10 min. lopen
  • ‪บ้านชา ชา กาแฟ โรตี กระบี่ - ‬7 min. lopen
  • ‪Whale Cafe, เวลคาเฟ่ กระบี่ - ‬17 min. lopen
  • ‪เรือนทิพย์ - ‬4 min. lopen
  • ‪จิ้มจุ่มรสแซ่บ - ‬11 min. lopen

Over deze accommodatie

Krabi Royal Hotel

Hotel in Het centrum van Krabi
Als je bij Krabi Royal Hotel verblijft, profiteer je van voorzieningen zoals een kapsalon, een stomerij/wasserijservice en een bar. Maak gebruik van spaservices zoals een Thaise massage. Bij het plaatselijke restaurant, Diamond Restaurant, kun je genieten van Thaise gerechten. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren en plaatsen voor lang parkeren
  • Een à-la-carte-ontbijt (tegen een toeslag), een gratis lokale shuttleservice en een snelle incheckservice
  • Een televisie in de gemeenschappelijke ruimte, een lift en een portier/piccolo
Kamervoorzieningen
Alle 58 kamers bieden leuke extraatjes zoals airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en gratis mineraalwater.
Aanvullende voorzieningen zijn onder andere:
  • Badkamers met regendouches en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies van 24 inch met kabelzenders
  • Koelkasten, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Engels en Thai

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis parkeerplaatsen buiten het terrein
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Gratis plaatselijke shuttleservice tot 3 km afstand
  • Shuttleservice van/naar het strand (toeslag)
  • Shuttleservice van/naar de cruiseterminal (toeslag)
  • Gratis shuttle van/naar het winkelcentrum
  • Gratis lang parkeren ter plaatse
  • Gratis parkeerplekken voor campers/bussen/vrachtwagens ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks à-la-carte-ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 06.00 uur tot 10.00 uur: THB 150 voor volwassenen en THB 70 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Diamond Restaurant

Dingen om te doen

  • Karaoke
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Gratis plaatselijke shuttleservice
  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kapsalon
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimtes

Spa

  • Thaise massages

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 3 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Regendouche

Entertainment

  • Lcd-tv van 24 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 14.00 uur
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 15

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: THB 500

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de cruiseterminal en de luchthaven (hiervoor kunnen toeslagen gelden). Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er kunnen tot 3 kinderen, met een maximale leeftijd van 1 jaar oud, gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het à-la-carte-ontbijt: ca. THB 150 voor volwassenen en ca. THB 70 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: THB 500 per voertuig
  • Toeslag luchthavenshuttle per kind: THB 500.00 (enkele reis), (tot 18 jaar oud)
  • Toeslag voor laat uitchecken: THB 500 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Krabi Royal
Krabi Royal Hotel
Royal Krabi Hotel
Krabi Royal Hotel Thailand
Krabi Royal Hotel Hotel
Krabi Royal Hotel Krabi
Krabi Royal Hotel Hotel Krabi

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Krabi Royal Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Krabi Royal Hotel te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en plaatsen voor lang parkeren. In de omgeving kun je ook gratis parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Krabi Royal Hotel?

Je kunt vanaf 14.00 uur inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Krabi Royal Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken. Laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van THB 500.

Biedt Krabi Royal Hotel een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van THB 500 per voertuig.

Waar ligt Krabi Royal Hotel?

Dit hotel ligt in Het centrum van Krabi, binnen 15 minuten lopen van Ziekenhuis van Krabi en Khao Khanap Nam. Ook Ziekenhuis Nakharin en Krab Sculpturen van Krabi liggen binnen 2 km afstand.

Beoordelingen over Krabi Royal Hotel

Beoordelingen

6,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 5 van 41 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 12 van 41 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 16 van 41 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 41 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 41 beoordelingen

7,0/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

6,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

abdelhamid

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Value for money

Nicely renovated place but too bad they didn't get double window. Felt like Windows were open at night. At a busy road so be sure to ask for a room that's not at the street side.
1 nacht verbleven in november 2017

4/10 – Matig

Sigrun Lie

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

TINT LWIN

Positief: Personeel en service
Can say good. But wifi signal very weak even no signal inside the room if ur room far from router which installed at common alleyway
7 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tem bom custo benefício! Quarto com tamanho bom! Pequena distância do aeroporto, ficando no meio, entre este e Ao nang! Somente nos hospedamos para pernoitar e pegar um voo logo cedo. O banheiro não tem um box ou uma cortina ou qualquer separação do chuveiro e molha inteiro quando se toma banho! Internet caia toda hora!
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

PHATSAWE

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Oleg

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid
ที่พักดี แต่สภาพภายนอกดูเหมือนจะเก่านิดหน่อย ห้องปรับปรุงใหม่ เตียงกว้างขวาง มีปลั๊กไฟให้น้อย
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Leslie

Positief: Personeel en service

Very helpful staff!

Very helpful staff. Close to airport and night markets.

6/10 – Redelijk

nat, brasil

Serve pra dormir uma noite só pra seguir pra phiph

Serve pra ficar uma noite só. Banheiro sem divisória, chegamos e nos colocaram num quarto de duas camas quando eu tinha comprado quarto cama de casal. Reclamamos e nos colocaram num quarto que aparentemente não estava muito limpo. Ficamos pq ia ser só por uma noite. Bom custo benefício pra quem só quer dormir pra ir a phiphi no dia seguinte

8/10 – Goed

Manuel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Muy BIEN

Me ha gustado mucho el personal muy atento, la situación buen dado que te desplazan en un vehículo del hotel al centro etc...
3 nachten verbleven in december 2017

10/10 – Uitstekend

Janina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Spacious & clean

Nice and spacious rooms. Good service and amenities.
1 nacht verbleven in november 2017

8/10 – Goed

T-TOUCH

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2017

10/10 – Uitstekend

Noradilla, Malaysia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Everything was awesome

Excellent services. They allowed me to check in so early, the staffs were friendly and helpful, the room was very clean and tidy. Eventhough the hotel is about 5 minutes to Krabi town, the hotel provides free shuttle to Krabi town and it is very convenient to tourists. I would love to stay at this hotel again in future.
2 nachten verbleven in november 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ประทับใจ พนง มาก gps เราใช้ไม่ได้ ก็เลยโทรไปถามทางอยุ่หลายรอบ แต่พนงก็ยินดีบอกเส้นทาง ไม่มีน้ำเสียยรำคาญเลย
2 nachten verbleven in november 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

อาหารเช้าอร่อย

รร.กำลังปรับปรุง แอร์ไม่เย็น

6/10 – Redelijk

Patti, Arizona

Positief: Personeel en service

Breakfast was great!

This hotel is a little farther from the city than we hoped. But they did drive us into the city when we asked. The doors are thin and don't seem very secure though we didn't have issues with it. The shower floor gave way while taking a shower, there were some minor injuries but nothing required medical attention. Still waiting to see if we had to pay for the shower.... There was NO supports under the plastic shower, hard to believe they built it that way. I would stay there again mostly because the staff were so helpful and concerned about us after the fiasco.

8/10 – Goed

sara, bkk

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Nice hotel, room is clean

Nice staffs and helpful, room are also nice, clean and tidy ,for sure we will visit again

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Unfortunely , we got the room which is back side and raining , we can hear only rain dropping on the roof and can not open curtain because it is meeting room next .

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Jennifer

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great Value

Room was fantastic l value, very modern very clean.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Okay! Restaurant staff no idea.

There is a possibility that the poor service I received was because the hotel was under going some renovations or maybe it was because it was official low season. I was given room 318 which looks refurbished the decoration was a clean design which is pleasant. The bed is huge and very comfy and the bedding is of high quality. There is a fridge in the room but no water, a TV and the hotel offers free Wi-Fi which is slow. There is a light switches and a phone socket behind the pillows on the bed making it very easy to turn the lights off but roll over at night and you turn them on again and wake yourself up, there are no plug sockets close to the bed, so charging devices is a pain. The bathroom has 2 shower heads, a rain shower and a standard head half way down. What I didn't like is you can't turn on the shower without being in it, so you have to take the shock of cold water before it gets to a good temperature. Also the bathroom is a wet room and the drain is in the wrong place, so the bathroom floor get soaked everywhere and is a slip hazard. I tried the hotel restaurant for breakfast, I was the only person but the service was extremely slow. I ordered the set breakfast which included coffee, the food was okay but I wanted another coffee and watched the staff avoid me for an hour (I wasn't just sitting there an hour, I was writing a blog). After an hour a completely different employee came to clear my table, giving me the chance to order another coffee. It was obviou

4/10 – Matig

claude, Toulouse

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel sale et vieillissant à ne pas refaire

2/10 – Ontzettend slecht

Clemence, Switzerland

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Sad and disappointing hotel...

Arrived late from the airport (had to take a taxi), reception was still open and waiting for me. They speak very little english and I had no information at all. Room was warm, looked like it wasn't use for a long time. There was no view. The noise from all the air conditionning system was very loud and I almost could't sleep. Bed was very confortable though! Shower was all rusty and not working very well. Towels had dirty spots... And breakfast was horrible!!!

4/10 – Matig

Mikaela

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Personalen kunde nästintill ingen engelska, vilket gjorde detsvårt att kunna få hjälp med saker o ting, både vid incheckning och annars.