Krabi Royal Hotel
Hotel met een lokale shuttleservice en een 24-uurs receptie in Krabi
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Lcd-televisie
Regendouchekop
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 tweepersoonsbed laden

Deluxe kamer, 1 tweepersoonsbed
Hoogtepunten
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Lcd-televisie
Regendouchekop
Privébadkamer
Een waterkoker
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Lcd-televisie
Regendouchekop
Privébadkamer
Een minibar
Gratis mineraalwater
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

403 Uttarakti Road, Paknam, Muang, Krabi, Krabi, 81000
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Voasis Valley Krabi - Natural Resort - Adults Only
Voasis Valley Krabi - Natural Resort - Adults Only
- Zwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 7 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het à-la-carte-ontbijt: ca. THB 150 voor volwassenen en ca. THB 70 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: THB 500 per voertuig
- Toeslag luchthavenshuttle per kind: THB 500.00 (enkele reis), (tot 18 jaar oud)
- Toeslag voor laat uitchecken: THB 500 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Krabi Royal
Krabi Royal Hotel
Royal Krabi Hotel
Krabi Royal Hotel Thailand
Krabi Royal Hotel Hotel
Krabi Royal Hotel Krabi
Krabi Royal Hotel Hotel Krabi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Krabi Royal Hotel
Beoordelingen
6,6
7,0/10
Netheid
7,2/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
6,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
14 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2017
4/10 – Matig
Sigrun Lie
Reisde met een groep
15 feb 2020
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sigrun Lie
1 nacht verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
TINT LWIN
13 jan 2020
Positief: Personeel en service
TINT LWIN
7 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
28 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
PHATSAWE
21 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
PHATSAWE
2 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Oleg
16 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Oleg
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Zakenreiziger
4 mrt 2019
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Leslie
2 mei 2018
Positief: Personeel en service
Very helpful staff!
Leslie
6/10 – Redelijk
nat, brasil
1 jan 2018
Serve pra dormir uma noite só pra seguir pra phiph
nat
8/10 – Goed
Manuel
26 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muy BIEN
Manuel
3 nachten verbleven in december 2017
10/10 – Uitstekend
Janina
13 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Janina
1 nacht verbleven in december 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Spacious & clean
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2017
8/10 – Goed
T-TOUCH
20 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
T-TOUCH
2 nachten verbleven in november 2017
10/10 – Uitstekend
Noradilla, Malaysia
17 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Everything was awesome
Noradilla
2 nachten verbleven in november 2017
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2017
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
18 apr 2017
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
อาหารเช้าอร่อย
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Patti, Arizona
7 mrt 2017
Positief: Personeel en service
Breakfast was great!
Patti
8/10 – Goed
sara, bkk
24 jan 2017
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Nice hotel, room is clean
sara
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
10 jan 2017
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
21 dec 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Jennifer
2 dec 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Value
Jennifer
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 sep 2016
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Okay! Restaurant staff no idea.
Geverifieerde reiziger
4/10 – Matig
claude, Toulouse
5 mrt 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
claude
2/10 – Ontzettend slecht
Clemence, Switzerland
17 jan 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sad and disappointing hotel...
Clemence
4/10 – Matig
Mikaela
8 jan 2016
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer