LaRio Hotel Krabi

3.0-sterrenaccommodatie
Gezinsvriendelijke accommodatie met een lokale shuttleservice en een 'lazy river'-waterbaan

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor LaRio Hotel Krabi

King Suite | Een gratis minibar, een kluis op de kamer, individueel gedecoreerd
Duplex Studio | Woonruimte | Een 32-inch flatscreentelevisie met satellietzenders en een televisie
Kinderzwembad
Duplex Studio | Woonruimte | Een 32-inch flatscreentelevisie met satellietzenders en een televisie
Receptie

Beoordelingen

7,6 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Airconditioning

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven

Duplex Studio

Hoogtepunten

Balkon
Een aparte zitruimte
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Een slaapbank
Aparte slaapkamers
  • 46 m²
  • Uitzicht op de bergen
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Deluxe Twin

Hoogtepunten

Balkon
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Een privébadkamer
  • 23 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 eenpersoonsbed

Deluxe Family for 4 People

Hoogtepunten

Balkon
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Een privébadkamer
  • 46 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 1 queensize bed en 1 eenpersoons stapelbed

Deluxe Family for 6 People

Hoogtepunten

Balkon
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Een privébadkamer
  • 70 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 6
  • 2 queensize bedden en 1 eenpersoons stapelbed

Deluxe Queen Studio

Hoogtepunten

Balkon
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Een privébadkamer
  • 23 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

King Suite

Hoogtepunten

Balkon
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een diep ligbad
  • 33 m²
  • Uitzicht op de bergen
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Deluxe Family for 5 People

Hoogtepunten

Balkon
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Een privébadkamer
  • 46 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 5
  • 1 queensize bed, 1 eenpersoonsbed en 1 eenpersoons stapelbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
849 Moo 2, Ao Nang Soi 2/1, A. Muang Krabi, Krabi, Krabi, 81000

In de buurt

  • Ao Nang-strand - 2 min. rijden - 1.6 km
  • Strand van Nopparat Thara - 5 min. rijden - 4.2 km
  • Tonsai Beach - 35 min. rijden - 4.4 km
  • West Railay Beach - 45 min. rijden - 5.1 km
  • East Railay Beach - 47 min. rijden - 5.3 km

Lokaal vervoer

  • Krabi (KBV-Krabi Int.) - 45 min. rijden

Restaurants

  • ‪จ๊ะดำข้าวยำ - ‬3 min. lopen
  • ‪Beach Club Restaurant - ‬5 min. lopen
  • ‪Ton Ma Yom Restaurant - ‬4 min. lopen
  • ‪ร้านก๋วยเตี๋ยวเรือโกเด้ง - ‬2 min. lopen
  • ‪Mama Kitchen - ‬3 min. lopen

Over deze accommodatie

LaRio Hotel Krabi

Hotel met een gezinsvriendelijk beleid in de buurt van Ao Nang-strand
Met voorzieningen zoals een terras, een stomerij/wasserijservice en een bar kom je niets tekort bij LaRio Hotel Krabi. Voor actieve reizigers biedt dit hotel activiteiten zoals fietsen aan. Maak gebruik van de spaservices, zoals een massage of een manicure/pedicure. Voorzieningen zoals een businesscentrum en gratis wifi op de kamer zijn beschikbaar voor alle gasten.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
  • Een kinderzwembad met een 'lazy river'-waterbaan
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), een gratis lokale shuttleservice en fietsverhuur
  • Kinderopvang met toezicht (toeslag), vergaderruimtes en strandlakens
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers zijn individueel ingericht en voorzien van voordelen zoals airconditioning en gratis minibars en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Extra voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Flatscreentelevisies van 32 inch met premium tv-zenders
  • Balkons, kinderopvang en waterkokers

Gesproken talen

Engels, Frans en Thai

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • Gratis parkeerplaatsen buiten het terrein
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis plaatselijke shuttleservice tot 2 km afstand
  • Shuttleservice vanaf het treinstation (toeslag)
  • Gratis shuttleservice van/naar het strand
  • Shuttleservice van/naar de cruiseterminal (toeslag)
  • Shuttleservice van/naar de veerbootterminal (toeslag)
  • Shuttle van/naar het winkelcentrum (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: THB 200 voor volwassenen en THB 100 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Dingen om te doen

  • Biljart/pooltafel
  • Brommer-/scooterverhuur
  • Fietsenverhuur
  • Kinderzwembad
  • Lazy river-waterbaan
  • Yogalessen

Gezinsvriendelijk

  • Extra bed (toeslag)
  • Gratis plaatselijke shuttleservice
  • Kinderactiviteiten onder toezicht (toeslag)
  • Kinderopvang op de kamer
  • Kinderzwembad
  • Lazy river-waterbaan
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Kluisje bij de receptie
  • Receptie met beperkte openingstijden
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Strandlakens
  • Terras

Spa

  • Manicures/pedicures
  • Massage

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 5 etages
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2017
  • Rookvrije accommodatie
  • Traditionele architectuur

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Extra bed (toeslag)
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Badjassen
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 32 inch met premium satellietzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Gratis gevulde minibar
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Individueel ingericht
  • Kluisje
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 15

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de cruiseterminal, de veerbootterminal, de luchthaven en het treinstation (hiervoor kunnen toeslagen gelden). Neem minstens 48 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De receptie is dagelijks tussen 06.00 uur en 02.00 uur geopend.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 21.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen THB 700.0 per dag.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Borgsom: THB 1000.00 per verblijf

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. THB 200 voor volwassenen en ca. THB 100 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: THB 700 per voertuig (enkele reis)
  • Toeslag voor extra bed: THB 700.0 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Registratienummer van de accommodatie 22/2561
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

LaRio Hotel
LaRio Krabi
LaRio Hotel Krabi Hotel
LaRio Hotel Krabi Krabi
LaRio Hotel Krabi Hotel Krabi

Veelgestelde vragen

Is LaRio Hotel Krabi voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een kinderzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij LaRio Hotel Krabi?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij LaRio Hotel Krabi te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen. In de omgeving kun je ook gratis parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij LaRio Hotel Krabi?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij LaRio Hotel Krabi uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Biedt LaRio Hotel Krabi een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van THB 700 per voertuig.

Waar ligt LaRio Hotel Krabi?

Dit gezinsvriendelijke hotel in Krabi ligt in de uitgaansbuurt, binnen 2 km afstand van Schelpenkerkhof en Ao Nang-strand. Ook McDonald's, Ao Nang en Khao Ao Nam Mao liggen binnen 2 km afstand.

Beoordelingen over LaRio Hotel Krabi

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 7 van 18 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 6 van 18 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 18 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 18 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 18 beoordelingen

8,4/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Zara

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

unhygienic and dirty hotel!

This was the worst hotel my husband and I have stayed in. First of all, we arrived in our room and had an ant infestation. The hotel would not let us change rooms and all other hotels in Krabi were booked, so we were left with no choice but to stay. The staff came and sprayed some repellent in the room but the ants were everywhere. Secondly the bathroom is dirty and had mould and I felt uncomfortable every time I used it. Thirdly the hotel is extremely noisy, you can hear the hotel staff setting up breakfast and hear the clattering of equipment. Additionally the walls are very thin so you can hear everything in the rooms next to you. Lastly, the WiFi was awful and didn’t work a lot of the time, they staff had to constantly reset the router and asked us to wait for a technician to repair the WiFi which was very inconvenient. Overall I would not stay here again and would not recommend it to anyone. Do not stay here!
3 nachten verbleven in februari 2025

6/10 – Redelijk

Linda

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Ett litet hotell där skicket va sådär, och rummen okej. Liten pool som vi ej utnyttjade, och frukosten va även den sådär med litet utbud. Hotellet skulle behöva en uppfräschning och bilderna känns lite missvisande! Är man inte ute efter mer än ett övernattningsrum så är hotellet okej för det!
3 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

VASILEIOS

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Πολύ καλό, 20 λεπτά με τα πόδια από την παραλία Κραμπι. Καθαρό και πολύ ήσυχο!!! Το προτείνω!!!
3 nachten verbleven in november 2024

8/10 – Goed

Clint

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We stayed for 4 nights and enjoyed this clean comfortable hotel. Pool is on the smaller side but clean and a good place to cool off.
4 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Aphichart

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Sakchai

Reisde met familie
3 nachten verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
9 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Layla, Las Vegas, NV

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
20 mins walk to Ao Nang beach . Very beautiful rooms! Comfortable. Staff is very nice and honest . I highly recommend it
2 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

chris5, roanne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hotel bon familial

Très bon hotel au calme à proximité du centre et des commerces, parfait pour un séjour familial (3 chambres communiquantes), personnel accueillant et serviable, navette gratuite pour la plage très pratique, petit déjeuner bon et copieux
14 nachten verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

Danielle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Overall great experience at LaRio over 5 days

We had only positive experiences overall and specifically related to our 5 day stay at LaRio Hotel. The hotel itself is new, very well designed with particular attention to detail. Everything in the fridge was complimentary which was great for the kids! The A/C ran cold, the shower was hot, the room was clean, everything worked! We had an adjoining room and one of them had a bunk bed which was perfect for our kids. We even needed an extra bed in the kids' room which fit nicely. The staff was very helpful and we had no trouble communicating with them in English. Breakfast was great -- with fried rice, eggs, fruits, bread, juices and coffee/tea. A very convenient and tasty was to start the day. We didn't use the pool although it looked inviting. The hotel itself is off the main road which was perfect -- no road noise but were less than a minute from restaurants and shops. Finding a tuk-tuk was not difficult although we did walk down to Ao Nang beach most of the time. The hotel has a shuttle service a few times during the day which would be convenient. The one time we considered using it Uma (General Manager) graciously drove us further than the shuttle would have to Riley beach. We were able to get laundry done easily with the front desk where they arranged to have it sent out. The staff at the front desk was knowledgeable about the area and the available activities. They arranged transportation back to the airport after we checked out with a good taxi service.

8/10 – Goed

y

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Relaxing stay with the mountain view

My husband and I enjoyed our stay in this brand new hotel. It is tucked away in a little alley, but it was only 10 mins away to all the major food stalls on foot; 20 mins to Aonang beach. Our suite is very comfortable and spotless with the western bathroom. It is a minimalist' cocoon, home away from home with the view of cliffs. We also love the complimentary breakfast. It is a nice size of buffet counter with the high quality of food. If you want a cozy boutique hotel without a big price tag, you will find LaRio perfect.
1 nacht verbleven in februari 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Chaw

Negatief: Personeel en service, comfort kamer

Bad service from receptionist

Very bad experience as the receptionist is not helpful at all. (Referring to the medium length hair lady) whenever we need help , she always reject us and not being want to help us to resolve issues. I never been treated in this way for my past year experience in others stay in Thailand . Really bad and please avoid this hotel . Aside that the pool is too small and the room quite small too. Overall nothing surprise us and not worth
3 nachten verbleven in januari 2018

10/10 – Uitstekend

Melissa

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

super friendly, upgrade was very much appreciated

from check in to check out we were super impressed with the service here. hotel staff are VERY friendly, helpful and always smiling. room was fantastic - very comfortable. we missed our original night here because our flight was delayed but the hotel was accommodating and tried to sort out another night for us as a swap which was really kind of them and they upgraded our room and we spent the evening in the tub on the balcony! breakfast was really good too and the lady sorted our boat ferry transfer to our onward destination without any drama. best service in krabi - a lot of other places it was less than average!
1 nacht verbleven in december 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Staff was outstanding. Sheets had stains every day. Breakfast was ok. The "call to prayer" songs from the nearby mosque were a bit early in the morning and hard to sleep through. It's no fault of the hotel, but you should be prepared for this.
5 nachten verbleven in januari 2018

10/10 – Uitstekend

christopher

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

amazing value

was great new place very nice
6 nachten verbleven in december 2017

10/10 – Uitstekend

Wendy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Cozy and clean hotel

We had an enjoyable stay in the hotel which is walking distance to Ao Nang beach. Along the way there's many restaurants, cafes and shops. The hotel is clean and cozy. The breakfast provided is great although not much varieties.
3 nachten verbleven in december 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Apoorv Mathue, India

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

Hotel location is not so good as other hotels.

1. Room does not has basic necessities as mirror only one small one in bathroom 2. No liquid hand wash available in hotel 3. No bathroom door mat available which makes the room wet when you step outside bathroom with wet legs 4. Balcony view very pathetic 5. No staff available in hotel, they have one or two ladies they always sit at reception, during our check in during evening, there was no staff to even help us to carry luggage 6. Poor shuttle service to and fro beach, the shuttle guy fooled us, and we waited for one hour in hot sun and had to come walking to the hotel 7. Hotel staff not apologizing and never accepted any of these problems whenever we conveyed them to them 8. Most importantly hote doesn't has its own restaurant for lunch and dinner. So it's not going to have a pleasant stay if one just wants to relax on hotel in evening. Overall not recommend to anyone to stay in this hotel. Better to pay little bit more rather than suffer here.
3 nachten verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Alex, Düsseldorf

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Ordentlich und neu

Das Hotel hat erst seit ein paar Monaten geöffnet. Zu Fuß sind es 15 Minuten zum Strand. Unterwegs kommt man an vielen Restaurants, Bars und Geschäften vorbei. Der Pool ist relativ klein, also höchstens zum Planschen oder drin sitzen geeignet. Das Buffet beim Frühstück bietet eine kleine Auswahl an. Das Personal war sehr freundlich und auf dem Zimmer wird man mit Früchten und Getränken begrüßt. Zudem gibt es kostenlose Handtücher für den Strand und einen Strandkorb dazu.
3 nachten verbleven in november 2017