OYO 340 Ahad Suite Ao Nang Hotel
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Ao Nang-strand
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor OYO 340 Ahad Suite Ao Nang Hotel





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een magnetron
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Een bureau
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een magnetron
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Een bureau
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, toegang tot zwembad laden

Deluxe tweepersoonskamer, toegang tot zwembad
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een magnetron
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Een bureau
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, toegang tot zwembad laden

Deluxe Twin kamer, toegang tot zwembad
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een magnetron
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Een bureau
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

24 Moo 3 Klong Hang, Soi 5, Ao Nang, Mueng, Krabi, Krabi, 81000
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

The Tama Hotel
The Tama Hotel
- Zwembad
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Parkeerplaatsen beschikbaar
8.4 van 10, Zeer goed, 62 beoordelingen
De prijs is € 48
inclusief belastingen en toeslagen
15 aug - 16 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Extra bedden zijn beschikbaar tegen een toeslag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Belasting-id: 107544000043
Deze accommodatie accepteert contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Voor sommige faciliteiten is de toegang beperkt. Voor meer informatie kun je contact opnemen met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Bij deze accommodatie worden geen alcoholische dranken geserveerd.
Kinderen jonger dan 7 jaar oud worden niet tot het zwembad toegelaten zonder toezicht van volwassenen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Ahad Suite Ao Nang Hotel Krabi
Ahad Suite Ao Nang Hotel
Ahad Suite Ao Nang Krabi
Ahad Suite Ao Nang
Oyo 340 Ahad Suite Ao Nang
OYO 340 Ahad Suite Ao Nang Hotel Hotel
OYO 340 Ahad Suite Ao Nang Hotel Krabi
OYO 340 Ahad Suite Ao Nang Hotel Hotel Krabi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over OYO 340 Ahad Suite Ao Nang Hotel
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
9,4/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met een groep
27 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
alita
Zakenreiziger
13 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
alita
1 nacht verbleven in februari 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Daniel
Reisde met een groep
21 jan 2020
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Not good
Daniel
3 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Janis
23 dec 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Janis
3 nachten verbleven in december 2019
4/10 – Matig
Marie
Reisde met een groep
16 dec 2019
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Marie
4 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
24 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
23 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 nov 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Michal
Reisde met een groep
14 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel great price
Michal
3 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Emma
3 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Emma
3 nachten verbleven in februari 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
19 feb 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Swedish
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Tupe
27 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tupe
1 nacht verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
HaikalHasrin
23 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HaikalHasrin
4 nachten verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Maria
18 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Maria
1 nacht verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Maria
16 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Maria
2 nachten verbleven in januari 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
2 jan 2019
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Shaiful azrin
28 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Shaiful azrin
3 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
13 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Eui Moon
16 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eui Moon
1 nacht verbleven in december 2018