Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 4 van 18 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
4
Gastenscore: 8 - Goed. 3 van 18 beoordelingen" "
8 - Goed
3
Gastenscore: 6 - Redelijk. 4 van 18 beoordelingen" "
6 - Redelijk
4
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 18 beoordelingen" "
4 - Matig
1
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 18 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
6
5,6/10
Netheid
7,0/10
Personeel en service
5,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Mehmet
19 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Mehmet
4 nachten verbleven in augustus 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Demirhan
16 jul 2023
Demirhan
4 nachten verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
Ahmet
2 sep 2022
Ahmet
2 nachten verbleven in augustus 2022
6/10 – Redelijk
SENOL
Reisde met familie
17 aug 2022
Positief: Personeel en service
Otel eski bi otel belli biraz bakıma ihtiyacı var diğer odaları bilmem ama kaldığımız oda bakımsız personel ilgili, otelin sahibi Ayhan abi ve Aslı abla çok ilgili(iyi) insanlar bidaha tercih
SENOL
4 nachten verbleven in augustus 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Monika
9 aug 2022
Monika
4 nachten verbleven in augustus 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Ali
5 aug 2022
Ali
1 nacht verbleven in augustus 2022
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
22 jun 2022
It is a decent hotel.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van AYHAN (MANAGER) op 6 jul 2022
hope to see you again
10/10 – Uitstekend
Chris
13 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Friendliest & helpful staff
The friendliest & helpful hotel staff I’ve ever stayed with. Though the hotel is dated but for me, it was the comfort, safety & central location that matters. WiFi & aircon working well. Hot shower & clean beddings. Will return should the price don’t increase.
Chris
2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van AYHAN (MANAGER) op 18 jun 2022
THANK YOU , CHRIS, I AM GLAD YOU ENJOYED YOUR STAY.
10/10 – Uitstekend
Mariia
7 aug 2021
Mariia
4 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van AYHAN (MANAGER) op 17 sep 2021
THANK YOU , HOPE TO SEE YOU AGAIN
10/10 – Uitstekend
berika
6 aug 2021
berika
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van AYHAN (MANAGER) op 17 sep 2021
TEŞEKKÜR EDERİZ.. YİNE BEKLERİZ.
4/10 – Matig
Hüda Ümit
24 aug 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Biraz daha özen
Güleryüzle karşılandık. Ancak temizlik konusunda sorun vardı. Banyoda küçük küvetin sadece kısa tarafını örten eski, etekleri kirli bir perde, klozet ve küvette lekeler vardı. Odada mini bir buzdolabı olsa iyi olur. Merkeze yakın olması avantaj. Daha bakımlı ve temiz olsa tercih edilebilir.
Hüda Ümit
1 nacht verbleven in augustus 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Irfan
19 aug 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Otel temizliği rezalet. Sıcak su yok. Musluklar damlatıyor. Sabaha kadar uyutmadı. Kimseye tavsiye etmem. Hyjen rezaletti
Irfan
2 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
9 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van AYHAN SAYGI op 12 jun 2019
MEMNUN KALDIĞINIZA ÇOK SEVİNDİK.
TEKRAR BEKLERİZ
6/10 – Redelijk
FATMA
5 sep 2017
otel dias hk.
dias otel sahibi ve çalışanı mükemmel insanlar,ne varki kahvaltı maalesef kötü,odalar bakımsız,kullanılan çarşaf ve havlular yeterince hijyen değil.üzgünüm
FATMA
5 nachten verbleven in augustus 2017
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
17 sep 2015
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
no thanks i have nothing good to say,but i moved out of hotel after 3 nights.
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Alp Arslan, Almanya
16 sep 2015
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
hotel Candan
Hotel eskimis olmasina ragmen, sahibinin centilmenligi ve calisanlarin candanligi ,en Kücük ricada hemen kosup telafi etmeleri, temizlikcilerin her gün ilgilenmeleri, bu oteli , sevecen kalp oteli yapiyor.
Alp Arslan
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
21 sep 2014
Positief: Comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2/10 – Ontzettend slecht
Mauro e Viviana, Milano
4 sep 2014
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
uno schifo
Obbligatorio lavarsi in piedi nella vasca, e sullo scalino, perchè lo scarico non funzionava.
Camera tetra con mobilia inappropriata e tanto sporco dappertutto. Colazione senza tovaglioli e con vasetti di marmellata aperti e senza una posata per potersene servire. Colazione con musica assordante.