Een buitenzwembad, parasols voor strand/zwembad

Beoordelingen van Bali Rani Hotel

4 out of 5
Bali Rani Hotel
Jl. Kartika Plaza, P.O.Box 1034, Tuban, Kuta, Bali

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 149 van 386 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 158 van 386 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 45 van 386 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 23 van 386 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 386 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Marcel

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erg fijn hotel centraal in Kuta. We hadden 1 familie kamer en een de luxe kamer. Familie kamer was vooral praktisch met 5 slaapplaatsen en prima kwa aankleding. De de luxe kamer was echt fantastisch. Dank je wel, trouwens, Expedia. De oorspronkelijk geboekte suprior kamers waten allemaal vol waardoor we van het hotel een upgrade kregen naar de grotere, luxe kamers. Bij andere aanbieders lukte het boeken daarom al niet meer. Verder was het hotel vooral heel relaxed en chill. Lekker zwembad, erg vriendelijk personeel, meer dan prima ontbijt en omdat het hotel niet zo heel groot is had het iets knus en leek het niet heel druk, ondanks dat het vol zat. Centrale ligging , vlak bij mall, strand en nier ver van het centrum en de beachwalk, en luchthaven maakte het comleet. Hotel is volgens ons echt een aanrader.
4 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ondanks de drukke weg waar het hotel aan ligt is het er toch heerlijk rustig.
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Diah op 9 mrt 2020
hi, Thanks for staying with us and appreciate your good score review. Looking forward to welcoming you back again soon

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
16 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van diah op 19 nov 2018
Thanks

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Locatie is goed; dichtbij winkels en strand op 10 minuten lopen. Helaas was het terras te klein. Konden niet fatsoenlijk op het terras zitten. Badkamer was klein en mag schoner. Ontbijt was goed.
3 nachten verbleven in februari 2018
Reactie van Diah op 6 mrt 2018
Hello, Thanks for staying with us we will discuss with our team regarding your concern. thanks for let us know. have a good day

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Goed hotel,
Hte hotel heeft een goede ligging en een prettige uitstraling.
11 nachten verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Hans

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede lokatie en een heerlijk zwembad.
De lokatie van dit hotel is uitstekend. Niet het hele drukke gedeelte van Kuta, maar toch alles op loopafstand. Binnen in het hotel terrein hoor je helemaal niets meer van de drukke straat met winkels en verkeer. Het zwembad is heerlijk alleen zijn er af en toe wat weinig bedjes beschikbaar. Handdoeken service is geweldig, je kan zelfs handdoeken omruilen als deze nat zijn geworden en handdoeken mogen ook mee naar het strand. Gevarieerd ontbijt, maar niet echt heel uitgebreid, voldoende keus.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Goed hotel, wel al iets verouderd. Goed uitgebreid ontbijt. Prima sfeer en dichtbij het centrum.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn verblijf
Goed hotel met heel vriendelijk personeel! Ontbijt is internationaal en vers fruit. De ligging is prima, maar houdt er rekening mee dat het een drukke straat is en het echte Bali vind je natuurlijk buiten Kuta ;). Kuta is leuk hoor, maar toeristisch en daar moet je rekening meehouden.

6/10 – Redelijk

kimberley, rotterdam

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Degelijk hotel, goede ligging, mooie tuin
Degelijk hotel. Het is een voldoende waard omdat de kamers ruim zijn en netjes. Ze zijn van alle gemakken voorzien. De kamers lijken ook gerenoveerd. De schoonmaak kan alleen wel wat beter. Ontbijt is goed uitgebreid. Warm Indonesisch en internationaal. Het personeel spreekt goed Engels. Wel erg weinig contact. Alleen bij breakfast maar er is bijvoorbeeld bijna nooit iemand in de lobby dien je begroet even een praatje met je maakt . Ik ben dat anders gewend van de Balinese hotels. Zwembad en tuin zijn echt tropisch ingericht. Jammer dat er wel weinig aan de poolside wordt gedaan door het hotel. Geen muziek, bediening was zelf naar de bar lopen om een kaart te vragen en zelf weer terug om te bestellen maar gelukkig brachten ze je bestelling wel..., sfeer van gezelligheidsvereniging het ontbrak. Savonds was het ook extreem rustig in het hotel alsof het leeg was maar bij het ontbijt was het wel altijd vol. Kan komen vanwege het seizoen (april/mei) verder is de lokatie erg goed. 10 min van het vliegveld en schuin tegenover de Discovery mall. Direct ernaast een supermarkt. En bruisend kuta is gewoon gelijk voor de deur. Dus als je lokatie belangrijk vind en rust wil hebben als je in het hotel bent dan is het een prima keus.

10/10 – Uitstekend

Kim, DONNYBROOK

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We loved the cocktails by the pool, fabulous food at the Brassiere, but most of all the wonderful team. They were extremely friendly and nothing was too much trouble. Would gladly recommend this hotel.
8 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Giovanni

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in maart 2024

4/10 – Matig

Marcus

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Alexander

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Toppen hotell!
Mycket trevligt hotell med bra läge i Kuta.
11 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Jiahui

Reisde met familie
2 nachten verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Katie

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Really nice staff but so much is lacking about this hotel. Our room was overwhelmingly smelly of mould & there was no way to receive fresh air except to leave the door open. The worst part was the noise. Sound transferred badly into our room. People made lots of noise all night. We left exhausted. Also really frustrating not having a drying rack to use after pool use. Every other hotel in Bali seems to have these. Really good proximity to Waterbom but Kuta beach is a long way from this hotel.
3 nachten verbleven in december 2023

4/10 – Matig

NAOKO

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
場所は便利な所にありましたが、部屋はカビ臭くジメジメしているし、エアコンの音が凄くうるさく部屋を替えてもらったが、あまり変わらなかった。 空港から近いので、ここにしたが、もう泊まることはないです。
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Keith

Positief: Netheid

10/10 – Uitstekend

Shirlee Dianne

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We loved this hotel. Typical Bali style which we love. Staff were amazing. Breakfast was stunning. Pool was a perfect temp. Family room was large. We were sceptical after reading reviews however after our stay with 2 kids would definitely go back. I could not fault it and we have stayed in some very expensive hotels.
7 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Stephen Michael

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean and tidy, great pool and rooms around pool quiet
4 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Jody

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A fantastic place to stay with kids. Close to the beach and Waterbom Park. Friendly staff and very clean and quiet.
6 nachten verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Geoffrey, Wanneroo

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pool was good as was the restaurant. Hotel Location good.People still saving chairs at pool from early morning for the day. Room was not cleaned properly, one time no towel left after cleaning. Shower blocked. Leaking tap in bathroom. Breakfast only average. Overall not value for money. Would not recommend
7 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Claire

2 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Kaiyuan

2 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Lidia

3 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Ronny

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
Das Hotel lebt von seinen Angestellten und deren Zuvorkommenheit sowie Freundlichkeit! Besonders hervorzuheben ist der junge Mann der tagtäglich unser Zimmer wieder auf Vordermann gebracht hat. Positiv ist auch zu erwähnen, dass wir nach früher Ankunft vorzeitig unser Zimmer beziehen konnten. Weiter ist der Poolbereich und die Lobby schön und gepflegt. Aber es gibt halt auch Kritikpunkte. Das Frühstück ist für Europäer schon arg enttäuschend. Toast, Scheibenkäse, Bacon und eine Egg Station.. das war es im Grunde. Keine Wurst, Brötchen, Brot, Joghurtspeisen. Dafür tagtäglich Reis, Eierreis bzw Bratnudeln und Fisch bzw Huhn indonesischer Art. Dies war größtenteils auch schmackhaft. Wollte man jedoch diese nach eigenen Geschmack mit Sojasoßen, Gewürzen, Chilis, Huhn etc veredeln kamen einem die Fliegen entgegen bzw sah man einige bereits tot in den Schüsseln liegen. Der Saftspender entsprach leider auch nicht meinen Vorstellungen an Sauberkeit. Der Kaffee war nicht genießbar. So blieb halt oftmals nur Obst (Bananen und Melone). Im Zimmer hat der Zahn der Zeit genagt. Toilettenbrille, Kühlschrankdichtungen, Sideboard sollten zeitnah erneuert werden.
10 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Lisa, Perth

Positief: Netheid, personeel en service
Rooms are basic but clean Pool is way to cold no sun at all couldnt use Staff are awesome Breakfast is basic but good enough for the price
9 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

CHRISTOPHER

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent staff and restaurant
3 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Carolyn

Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
We stayed here before COVID a couple of times and loved the hotel. It is still great and the staff are amazing but it does need a bit of TLC. We will stay here again as we know they are doing their best to get the hotel back up to standard. It was lovely to see how busy it was whilst we were there!
8 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Craig

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stayed 10 nights with the family. Everything was excellent. Great location and friendly staff. 10/10.

10/10 – Uitstekend

nicolas

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We loved the friendly staff. The pool and the buffet breakfast
2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Christine

1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Carissa

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Little worn down but great hotel still
I have been coming here for 10 years and love this hotel. The staff are incredible, it’s a quiet and small hotel perfect for families. After COVID there are some major renovations that need to take place - bathrooms need deep cleaning and mould removal or redo’s and the pool has mould growing on it. I understand these are massive jobs to redo and hopefully in time they can be fixed. Good points: incredible staff, great breakfast buffet selection, brasserie restaurant at the front amazing as always, daily house keeping did a great job and check in was smooth as always. In saying this we will still be back to the Bali rani and we hope in time it returns to the wonderful hotel we’ve always known it to be!
3 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Yoshinobu

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
私たち母子は5年ぶりのBALIで、主人は12年ぶり2度目でした。やっぱり最高で、バリラニホテルもスタッフがほとんど変わらずで出迎えてくれて嬉しかったです。主人も初めての時より楽しめたようで来年も来ようと言ってくれて嬉しかったです。立地も良くて、ウォーターボムも水着のまま徒歩5分くらいで行かれるので、今回は2回も行きました。来年もまたよろしくお願いします!
6 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Nicole

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful time
17 nachten verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Yvette

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
I have stayed here many times before however the price has gone up and the rooms are very old now and needs renovating. Location is convenient, pool is nice.
1 nacht verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Amit

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid
Good property. But it's not 4star.
4 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

clive

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Lisa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel staff were so Friendly and greeted you with your name every time you seen them great location close to waterbom and some good local food nearby
4 nachten verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Somasundaram

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rooms are very clean, but water shower is not good. Balcony is good to relax. No lift , have only two floors. Nice staffs and very kindness. Centre location to shop, eat, to see sunset, etc.
6 nachten verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Karen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely clean resort with friendly staff and nice size rooms. Restaurant food was very nice and nice pool
12 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Monica

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff in particular are so happy to help in any way possible,As l was not well most of the two weeks the Management went out of their way to assist and help
14 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

YANNICK

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ideal ... pour une nuit
Tres bon hotel à moins de 15 minutes de l'aéroport. Ideal pour notre soiree d'arrivée en attendant daller a notre lieu de résidence le lendemain. 2 adultes et 2 enfant dans une chambre familiale, c'était parfait. Le service du personnel tres bien. La localisation pas ideale du tout (rien a faire ou voir, avec des etablissements peu recommandables autour). Bilan final : si je dois à nouveau faire une nuit sans plus, j'y retourne sans hesiter. Pour un sejour plus long, non.
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Michael

1 nacht verbleven in december 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Maxine, Australia

Due to Covid 19 my trip was cancelled. All other hotels gave me refunds but not this one. I have sent numerous emails to Wotif who do not even reply back. I am extremely disappointed.
1 nacht verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

7 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Diah op 9 mrt 2020
Thank you :)

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were very friendly and couldn't do enough. It was a fantastic holiday resort and we enjoyed everything about it. My only negative would be that the mattress was really hard but that's my opinion, not a negative about the resort.
5 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Diah op 31 jan 2020
Hi, Thank you for staying with us, we do appreciate your top score review and good comment, We deliver your concern to our relatives to improve mattress quality. Looking forward to welcoming you back in other experience

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
8 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Diah op 28 jan 2020
Thank you

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Where do I start. There were no inclusions from this hotel. No free airport transfer one way which other hotels offer. Internet is non existent in rooms. Had to sit outside to get internet and it doesn’t work in restaurant at breakfast. Toiletries were missing and weren’t replaced. Staff friendly enough but when I asked reception for bed sheets they never came. They ran out of spring rolls at breakfast and when we asked for more we were told we would have to pay for them. Happy hour is pathetic. It’s 20% off. The only positive is the pool. There are other nicer hotels to choose from that offer lots of inclusions
8 nachten verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Voorzieningen
Would not recommend this hotel to anyone breakfast was average and staff are rude at one point where they ran out of spring rolls they asked me do I want more I said yes and ask me to pay for them so rude . Rooms were tired and old baths towels were shocking grey looking and rats running around at night outside disgusting
9 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Diah op 17 jan 2020
Dear Sir/Madam, Thank you very much for staying with us, However, it is unfortunate to hear about your dissatisfaction with our facilities and service. Your feedback is important for us and we will certainly continue to upgrade our services and facilities. We do hope that if you return to Bali, you will give us opportunity to be able to renew your faith in us. We look forward to welcoming you back in other experience

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Diah op 19 dec 2019
Hi, Thank you for staying with us