favehotel Kuta Kartika Plaza
Hotel met gratis parkeerplaatsen, op loopafstand van Strand van Kuta
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor favehotel Kuta Kartika Plaza





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 27
inclusief belastingen en toeslagen
22 jul - 23 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Faveroom laden

Faveroom
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis babybed
Ledtelevisie
Een bidet
Regendouchekop
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Satellietzenders
Alle foto's voor Superior Room laden

Superior Room
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Jl Kartika Plaza No 45X, Kuta, Bali, 80361
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Royal Regantris Kuta
Royal Regantris Kuta
- Zwembad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
8.2 van 10, Zeer goed, 636 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. IDR 100000 voor volwassenen en ca. IDR 50000 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 250000 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 2)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Favehotel Kuta Kartika Plaza Hotel
Favehotel Kartika Plaza Hotel
Favehotel Kartika Plaza
favehotel Kuta Kartika Plaza Kuta
favehotel Kuta Kartika Plaza Hotel
favehotel Kuta Kartika Plaza Hotel Kuta
favehotel Kuta Kartika Plaza CHSE Certified
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over favehotel Kuta Kartika Plaza
Beoordelingen
7,8
Goed
8,0/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
6,8/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
5 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Risa, Amsterdam
19 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel, waar letterlijk alles in de buurt is
Risa
2 nachten verbleven in januari 2018
10/10 – Uitstekend
Matt
8 apr 2025
Matt
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Nobuo
Reisde met familie
1 mrt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nobuo
2 nachten verbleven in februari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Mathew
Reisde met partner
20 mei 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mathew
6 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Kazuyo
Reisde met familie
29 mrt 2024
Positief: Personeel en service
Kazuyo
1 nacht verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Kaemi
4 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Kaemi
6 nachten verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Jeffrey
1 nov 2023
Jeffrey
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Sam
22 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sam
1 nacht verbleven in september 2023
6/10 – Redelijk
Andrew
22 sep 2023
Andrew
1 nacht verbleven in september 2023
2/10 – Ontzettend slecht
benjamin
20 jun 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Terrible hotel
benjamin
6 nachten verbleven in juni 2023
6/10 – Redelijk
Michael
5 jun 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
1 nacht verbleven in mei 2023
6/10 – Redelijk
Michael EDWARD
1 jun 2023
Michael EDWARD
4 nachten verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
MOHAMMED
Reisde met een groep
21 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MOHAMMED
1 nacht verbleven in januari 2023
8/10 – Goed
Anne
17 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anne
8/10 – Goed
John
28 dec 2022
John
10/10 – Uitstekend
juan
27 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
juan
16 nachten verbleven in november 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
22 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good location
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in september 2022
6/10 – Redelijk
Vimini
Reisde met een groep
6 aug 2022
Positief: Personeel en service
Vimini
6 nachten verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Yuliya
Reisde met familie
2 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Хороший отель
Yuliya
5 nachten verbleven in december 2021
8/10 – Goed
Davit
Zakenreiziger
10 mrt 2020
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good place for the price
Davit
11 nachten verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
26 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Wooshim
Reisde met familie
21 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
현대식 시설
Wooshim
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
suwito
22 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
suwito
4 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Bram, Mandurah
Reisde met partner
15 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bram
1 nacht verbleven in september 2019