Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Green Garden Hotel





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 kingsize bed laden

Standaard tweepersoonskamer, 1 kingsize bed
9,0 van 10
Fantastisch
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon of terras
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een koelkast/vriezer
Lcd-televisie
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Green Garden Hotel ligt in de wijk Kartika Plaza in Kuta. De accommodatie is gelegen in een winkelbuurt en vlak bij het strand. Winkelliefhebbers kunnen hun hart ophalen bij Seminyak-plein en Winkelcentrum Beachwalk, terwijl natuurgenieters bij Strand van Kuta en Legian Beach van het natuurschoon in de omgeving kunnen genieten. Ga je met je kinderen op vakantie? Overweeg dan een bezoek aan Waterbom Bali en Splash Waterpark Bali. Zeilen en surfen/bodyboarden zijn geweldige manieren om van het water te genieten. Je kunt ook kiezen voor een avontuurlijke activiteit in de buurt, zoals wandel- en fietsroutes afleggen.

Jalan Kartika Plaza South Kuta Beach, Kuta, Bali, 80361
In de buurt
- Waterbom Bali - 7 min. lopen - 0.7 km
- Strand van Kuta - 9 min. lopen - 0.8 km
- Winkelcentrum Beachwalk - 2 min. rijden - 2.3 km
- Seminyak Beach - 8 min. rijden - 5.3 km
- Seminyak-plein - 9 min. rijden - 8.2 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- KFC - 2 min. lopen
- Queen's of India - 2 min. lopen
- pavos latin Lounge - 1 min. lopen
- Circle K - 1 min. lopen
- QUEEN'S (KUTA) - 1 min. lopen
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Borgsom: USD 20 per nacht
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor laat uitchecken: 50 procent van de kamerprijs (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor extra bed: USD 30.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Luchthaventaxi's worden beheerd door Denpaser Airport Authority en zijn beschikbaar bij elke aankomst. De taxibalie bevindt zich naast de aankomst exit gate. Gasten dienen het volledige adres van het hotel door te geven aan de taxidienst. Het tarief voor een rit vanaf de luchthaven kost minder dan USD 6. Dit bedrag dient vooraf betaald te worden aan de taxibalie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het zwembad is toegankelijk van 08.00 uur tot 22.00 uur.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Aan een nabijgelegen gebouw worden bouwwerkzaamheden verricht, wat mogelijk geluidshinder kan veroorzaken.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Green Garden Hotel
Green Garden Hotel Kuta
Green Garden Kuta
Hotel Green Garden
Green Garden Tuban
Green Garden Hotel Bali/Kuta
Green Garden Hotel Kuta
Green Garden Hotel Hotel
Green Garden Hotel Hotel Kuta
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Green Garden Hotel
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
14 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
17 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Helen
19 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top hotel.
Helen
5 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
13 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super schoon hotel met Balinese kenmerken!
Geverifieerde reiziger
9 nachten verbleven in juni 2018
10/10 – Uitstekend
Willem
3 dec 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Willem
8/10 – Goed
Carina, Utrecht
24 nov 2015
Positief: Netheid, personeel en service
Prima hotel. Kwaliteit prijsverhouding oke
Carina
8/10 – Goed
Bert en Lucy, Nederland
25 mrt 2014
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede kwaliteit/prijsverhouding
Bert en Lucy
10/10 – Uitstekend
Paul, Antwerpen/België
26 jan 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
AAN TE BEVELEN
Paul
6/10 – Redelijk
helena, 日本
29 okt 2013
Positief: Netheid, comfort kamer
Geweldige kamer op uitstekende lokatie
helena
10/10 – Uitstekend
Catherine June, Beeliar
Reisde met familie
10 aug 2025
Positief: Voorzieningen
Catherine June
4 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Sanjay
1 aug 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Sanjay
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Carleton
Reisde met een groep
22 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carleton
4 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Teresa
12 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Teresa
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Tanya
8 jul 2025
Tanya
9 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Carleton
4 jul 2025
Carleton
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Terance
30 jun 2025
Terance
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Matthias
Reisde met partner
25 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



Matthias
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Debra
23 jun 2025
Debra
10 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Ghazi
15 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ghazi
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Michael
5 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Christine
Reisde met partner
4 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christine
5 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Carleton
21 mei 2025
Carleton
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Kobi
20 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kobi
8 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Normila
Reisde met partner
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Normila
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Katerina
Reisde met een groep
9 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Katerina
2 nachten verbleven in mei 2025