Home@36 Condotel

4.5-sterrenaccommodatie
Elegant hotel aan het strand met 2 buitenzwembaden

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Home@36 Condotel

2 buitenzwembaden, ligstoelen bij het zwembad
Lobby
Receptie
Buffet
Poolbar

Beoordelingen

7,0 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Bar
  • Zwembad
  • Ontbijt beschikbaar
  • Fitnessruimte
  • Spa

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Gratis babybed
Een koelkast
Plasmatelevisie
Een bidet
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 79 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 2 queensize bedden

Standaard kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Gratis babybed
Een koelkast
Plasmatelevisie
Een bidet
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 20 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Superior kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Gratis babybed
Een koelkast
Plasmatelevisie
Een bidet
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 39 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed of 1 eenpersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Discovery Shopping Mall, Jl Kartika Plaza, Kuta, Bali, 80361

In de buurt

  • Strand van Kuta - 4 min. lopen - 0.4 km
  • Waterbom Bali - 7 min. lopen - 0.7 km
  • Winkelcentrum Beachwalk - 2 min. rijden - 2.0 km
  • Seminyak Beach - 7 min. rijden - 5.0 km
  • Seminyak-plein - 8 min. rijden - 7.9 km

Lokaal vervoer

  • Denpasar (DPS-Ngurah Rai Intl.) - 13 min. rijden

Restaurants

  • ‪Starbucks - ‬8 min. lopen
  • ‪KFC - ‬9 min. lopen
  • ‪Boardwalk Restaurant, Kuta - ‬2 min. lopen
  • ‪Bamboo Bar & Grill - ‬8 min. lopen
  • ‪A&W Restaurant - ‬8 min. lopen

Over deze accommodatie

Home@36 Condotel

Hotel met een luxe stijl in de buurt van Strand van Kuta
Faciliteiten zoals een bar aan het zwembad, winkels ter plaatse en een tuin en een ligging in de buurt van Waterbom Bali en Winkelcentrum Beachwalk maken van Home@36 Condotel de ideale accommodatie. Ga beslist een hapje eten bij een van de 3 plaatselijke restaurants. Ze serveren er ontbijt, lunch en diner, en je geniet er van uitzicht op het strand. Naast voorzieningen zoals een kapsalon en een stomerij/wasserijservice kunnen gasten gebruikmaken van gratis wifi op de kamer.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • 2 buitenzwembaden met ligstoelen
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), parkeerplaatsen (toeslag) en vervoer van en naar de luchthaven (toeslag)
  • Een rookvrije accommodatie, een geldautomaat/bankservice en gratis kranten
  • Hulp bij uitstapjes/tickets, een kluis bij de receptie en een lift
Kamervoorzieningen
Alle 70 gastenkamers zijn voorzien van gemakken zoals airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Aanvullende gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Extra bedden (tegen een toeslag) en gratis baby-/kinderbedjes
  • Badkamers met douches en bidets
  • Plasmatelevisies met kabelzenders
  • Koelkasten, koffiezetapparaten/waterkokers en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Nederlands, Engels, Indonesisch en Japans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Parkeerplekken ter plaatse (toeslag)
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 10.30 uur: IDR 110.000 per persoon
  • 3 restaurants
  • Een bar aan het zwembad

Restaurants ter plaatse

  • Segara Restaurant

Dingen om te doen

  • 2 buitenzwembaden
  • Sportschool
  • Winkelen

Gezinsvriendelijk

  • 2 buitenzwembaden
  • Extra bed (toeslag)
  • Gratis babybed
  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kapsalon
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice
  • Turndownservice

Zakelijke diensten

  • 24-uurs businesscentrum

Buiten

  • Aan het water
  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Tuin

Spa

  • Spadiensten

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • 1 gebouw
  • 3 etages
  • Gebouwd in 2011
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)
  • Gratis babybed

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Plasma-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Kluisje
  • Telefoon
  • Toegang via buitengalerij

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 15

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Renovaties en sluitingen

In overeenstemming met de lokale wetgeving mogen alle bezoekers tijdens de Dag van de Stilte (Nyepi) gedurende 24 uur (vanaf 06.00 uur) de accommodatie niet verlaten. De Dag van de Stilte valt normaal in maart of april (datums wijzigen elk jaar). Op die dag kan er niet ingecheckt of uitgecheckt worden. Ngurah Rai-luchthaven (Internationale luchthaven van Bali) is op de Dag van de Stilte ook gesloten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Kinderen van 3 jaar oud en jonger kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen IDR 200000 per nacht.
Op verzoek zijn er gratis babybedjes beschikbaar bij de accommodatie

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. IDR 110000 per persoon
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 150000 per voertuig (enkele reis)
  • Toeslag voor extra bed: IDR 200000 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Voor sommige faciliteiten is de toegang beperkt. Voor meer informatie kun je contact opnemen met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Bij deze accommodatie worden geen alcoholische dranken geserveerd.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Home@36 Condotel
Home@36 Condotel Hotel
Home@36 Condotel Hotel Kuta
Home@36 Condotel Kuta
Home@36 Condotel Resort Kuta
Home@36 Condotel Resort
Home@36 Condotel Kuta
Home@36 Condotel Hotel
Home@36 Condotel Hotel Kuta

Veelgestelde vragen

Is Home@36 Condotel voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft 2 buitenzwembaden.

Zijn huisdieren welkom bij Home@36 Condotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Home@36 Condotel te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag.

Hoe laat kan ik inchecken bij Home@36 Condotel?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Home@36 Condotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Home@36 Condotel een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van IDR 150000 per voertuig.

Waar ligt Home@36 Condotel?

Dit luxe hotel ligt in Kartika Plaza, binnen 5 minuten lopen van Winkelcentrum Discovery en Strand van Kuta. Ook Waterbom Bali en Winkelcentrum Beachwalk liggen binnen 2 km afstand.

Beoordelingen over Home@36 Condotel

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 26 van 178 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 66 van 178 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 53 van 178 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 25 van 178 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 178 beoordelingen

6,6/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

6,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

10/10

Waar voor je geld

6/10

We kregen eerst een kamer die echt smerig was. De badkamer stonk en er waren vlekken op het hotel bed. Na geklaag kregen we een nieuwe kamer gekregen. Deze was beter. Personeel is vriendelijk en doet alles voor je. Ontbijt was niet zo goed als we gewend waren. Het eten was koud.

10/10

Vriendelijk behulpzaam personeel en een nederlands sprekende manager die zeer vriendelijk en uiterst behulpzaam is.

4/10

Te duur voor geleverde kwaliteit versleten handdoeken klemmende deuren geen balkons en uitzicht € 30.- zou redelijk zijn ontbijt matig

4/10

No hot water in toilet. I believe dodgy hotel staff turns off hot water delibrately. Bed highly uncomfortable, house keeping and reception staff very lazy, ocean 360 staff horrible especially dodgy manager, segara grill restaurant had no internet for 8 days and kitchen staff did not want to cook food for buffet breakfast. I hr before 10am the dishes were empty and kitchen staff were standing chatting with one another. TV signal always poor, only two English movie channels available, breakfast without milk, no variety in breakfast, pathetic. In Bali service sector is dodgy. They like to overcharge for service and provide poor service. Room price gone up to £38 or £45. This is a budget hotel with average room rate £25. However they like to overcharge as much as possible. Holiday inn charges £40. Why a budget hotel is charging more than holiday inn? By the way holiday inn in Bali also has dodgy staff. Welcome to skull island. Does not look like paradise to me.
1 nacht verbleven in december 2018

4/10

Uncomfortable bed & mattress, standard room small with no window or of there is a window you can not open it or see outside, poor room, toilets are old, TV signal always poor, only 2 English movie channels. This is a budget hotel with average room rate of £25/night but now the stingy hotel staff is charging £41 -£50/night without breakfast. Indonesians & Bali people especially hotel industry are very stingy, unreliable, dodgy, inefficient and they tell lies all the time. It seems Skull Island to me. This hotel is not worth this price. Housekeeping is ok, Hotel management is poor. If you ask them about something they dont know anything. Breakfast is poor quality & poor quantity, lots of flies, mosquitoes in breakfast area. Very stingy & unreliable nation
1 nacht verbleven in december 2018

2/10

Rooms are overcharged. Its usualy £25 but they are overcharging rooms recently. The standard rooms are pathetic. No window in the room or if there is one you can not see outside, Bed is uncomfortable, soap & shampoo causes allergy and makes hair glue together, poor quality products, hotel staff lazy and dodgy, breakfast poor quality. Restaurant staff is bad, no fresh milk, poor quality tea, and coeffee, overall not worth much money. They steal breakfast money to feed hotel & restaurant staff. Horrible Bali. No fan or cooler in outside dinning area, very hot & humid, flies, mosquitoes and ants everywhere. Stupid kitchen staff does not know to cover food. Poor service overall, same breakfast everyday. They donot know how to cook. They only know how to bark and tell lies. Very illeterate staff. TV signal always poor, only 2 English movie channels, All hotels in Bali feel like hotel california, Bali looks like Skull island and entire population & govetnment ofgicials act like hannibals and cannibals. Welcome to world's dirtiest paradize, Bali & Indonesia where thieves, liars, reptiles, criminals are dominant species. See photos of inefficient staff and poor quality food.
1 nacht verbleven in december 2018

6/10

3 nachten verbleven in december 2018

10/10

4 nachten verbleven in december 2018

4/10

Rooms have no windows or atlest you cant see outside even if there is a window, bed highly uncomfortable. The mattress is hard and hurts but staff & mangers did not do anything about it. I stayed here for several days but the service was not good. TV is poor, always breaking up, no signal or screen shaking. The hotel mangers donot try to sort out problems or fix them. I had to ask several times before they will bother to fix a problem. Managers & other staff are very lazy. Breakfast is pathetic. No fresh milk is available. The bar staff lied to.me no fresh milk at breakfast. I recorded their statement. Very stingy Indonesians. They like to hide tea & coeffee pots behind bar. Food trays are usually empty at time of breakfast & Segara restaurant staff does not bother to fill them. Cold & limited food is served. I had to ask pretty much everytime to bring fresh, hot food & the restaurant staff does not like it. They only like to charge you for breakfast. See photos. The standard room price fluctuates alot. To confuse customers, they now show 4 different prices for the same standard room without any difference between 2 types of prices. The restaurant staff needs to improve breakfast quality & quantity. Chicken is sometimes burned. No variety in breakfast. Flies, mosquitoes & ants fly over bread & fruit but they donot bother to cover it.
1 nacht verbleven in december 2018

10/10

Nice place nice staff
4 nachten verbleven in november 2018

6/10

Located at good location like convenient to go discovery shopping mall, water boom and around have night life bar. But hotel service is not a little bit good.
4 nachten verbleven in november 2018

4/10

Hotellet ligger inde i Discovery Mall og lobby og indgang er stor og lys og fin. Men værelset var en stor skuffelse. Der var ingen vindue, meget lille og der lugtede muggent og klamt. Der var beskidt og ulækkert og vi var der heldigvis kun 1 nat.
1 nacht verbleven in oktober 2018

6/10

good location with cheap price. can improve on cleanliness and service provided
3 nachten verbleven in september 2018

8/10

We stayed for 4 nights. The staff are friendly, helpful and welcoming. Facilities are basic but commensurate with the rate. Nice hotel close to the beach.
4 nachten verbleven in augustus 2018

2/10

Extremely poor conditions, unclean, stained linen, bathrooms and water smelt of sewage, leaking aircon, dark and gloomy. Misleading photos (bright/fresh modern) this hotel is very outdated and extremely dirty. The pools are not part of the hotel. We had a very disappointed 8 year old who wanted a swim upon arriving as we were advised the pool closes at 4pm. Even though the staff were kind, this hotel is not up to the standard it portrays on the website. We left after one night, very disappointed.
5 nachten verbleven in juli 2018

2/10

Rooms were moldy smell bad, never again. Horrible place to stay, no window, tiny room.
2 nachten verbleven in juli 2018

6/10

The staff is absolutely amazing! Hotel room was not for us. We like new or at least up to date. We showed up a day earlier and our hotel was full so stayed here just one night. I seriously wanted to sleep on the beach rather than our room but it's all in what you are used to. Hotel needs to be completely gutted out and remodeled. Again staff is awesome!!!
1 nacht verbleven in juni 2018

8/10

6/10

6/10

クタ中心街へのアクセスが良く,ショッピングモール・ビーチサイドに隣接のため,非常に使い勝手は良いと思います。 スタッフさんの態度・対応は素晴らしいです。 ただし,客室・設備はかなりチープ感ありますので,その点を割り切れる慣れた旅人さまであればリーズナブルなホテルだと思います。 紹介写真にあるビーチサイドのプールは子供用だと思っていただいて結構(写真の撮り方が非常にうまい!)
5 nachten verbleven in december 2017

10/10

Great location
3 nachten verbleven in oktober 2017

10/10

Semua fasilitas oke n akomodasi Ny jg tapi makanannya kurang sempurna
3 nachten verbleven in september 2017

2/10

The hotel is very run down and requires major renovation works to bring it up to any standard worth giving it the title Hotel. The rooms and especially the bedding was filthy and badly stained. I booked for 6 days but walked out after staying one night, and the only reason I stayed the night as we arrived after midnight.
5 nachten verbleven in augustus 2017

10/10

This hotel staff is very co operative & always alert to help their Guest's.
5 nachten verbleven in augustus 2017