Hotel Flamboyan

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen, op loopafstand van Waterbom Bali

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Flamboyan

Terrein van de accommodatie
Ontbijtruimte
Terras
Exterieur
Zitruimte lobby

Populaire voorzieningen

  • Zwembad
  • Parkeren inbegrepen
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 19
inclusief belastingen en toeslagen
7 aug - 8 aug

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Balkon of terras
Airconditioning
Slaapkamers
Een bidet
Privébadkamer
Kledingkast of kast
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
  • 34 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jl. Kartika Plaza, Gang: Puspa Ayu 12, Kuta, Bali, 80361

In de buurt

  • Waterbom Bali - 13 min. lopen - 1.2 km
  • Strand van Kuta - 15 min. lopen - 1.3 km
  • Winkelcentrum Beachwalk - 3 min. rijden - 2.6 km
  • Seminyak Beach - 8 min. rijden - 5.6 km
  • Seminyak-plein - 9 min. rijden - 8.5 km

Lokaal vervoer

  • Denpasar (DPS-Ngurah Rai Intl.) - 4 min. rijden

Restaurants

  • ‪Queen's of India - ‬3 min. lopen
  • ‪Foodmart Primo - ‬2 min. lopen
  • ‪Starbucks - ‬2 min. lopen
  • ‪Maxx Coffee - ‬2 min. lopen
  • ‪Bebek Tepi Sawah Restaurant - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Flamboyan

Hotel in de buurt van Strand van Kuta
Een ligging in de buurt van Waterbom Bali en voorzieningen zoals een terras en een tuin maken van Hotel Flamboyan de ideale bestemming. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
  • Een buitenzwembad met ligstoelen en parasols bij het zwembad
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Scooterverhuur, hulp bij uitstapjes/tickets en wasservices
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Hotel Flamboyan bieden leuke extraatjes zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Andere voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en bidets
  • Balkons of terrassen, (kleding)kasten en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels en Indonesisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Dingen om te doen

  • Brommer-/scooterverhuur
  • Buitenzwembad

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad

Voorzieningen

  • Receptie met beperkte openingstijden

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Parasols bij het zwembad
  • Terras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Bovenste verdiepingen alleen te bereiken via trap

Meer

  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Toiletpapier
  • Zeep

Meer

  • Airconditioning
  • Kluisje
  • Toegang via buitengalerij

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 23.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: IDR 200000

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks tussen 07.00 uur en 23.00 uur geopend.
Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig bij de receptie.
Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 21.00 uur te arriveren. 

Renovaties en sluitingen

In overeenstemming met de lokale wetgeving mogen alle bezoekers tijdens de Dag van de Stilte (Nyepi) gedurende 24 uur (vanaf 06.00 uur) de accommodatie niet verlaten. De Dag van de Stilte valt normaal in maart of april (datums wijzigen elk jaar). Op die dag kan er niet ingecheckt of uitgecheckt worden. Ngurah Rai-luchthaven (Internationale luchthaven van Bali) is op de Dag van de Stilte ook gesloten.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen IDR 150000.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor laat uitchecken: IDR 200000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor extra bed: IDR 150000.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en EHBO-doos
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Flamboyan Hotel
Flamboyan Kuta
Hotel Flamboyan
Hotel Flamboyan Kuta
Hotel Flamboyan Bali/Kuta
Hotel Flamboyan Kuta
Hotel Flamboyan Hotel
Hotel Flamboyan Hotel Kuta

Veelgestelde vragen

Is Hotel Flamboyan voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel Flamboyan?

Vandaag, 25 jul. 2025, kost een verblijf bij Hotel Flamboyan van één nacht voor twee volwassenen op 7 aug. 2025 min. € 19,20, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Flamboyan?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Hotel Flamboyan te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Flamboyan?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 23.00 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Flamboyan uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken. Laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van IDR 200000.

Waar ligt Hotel Flamboyan?

Dit hotel ligt in Kartika Plaza, binnen 10 minuten lopen van Winkelcentrum Lippo en Waterbom Bali. Ook Strand van Kuta en Legian Beach liggen binnen 5 km afstand.

Beoordelingen over Hotel Flamboyan

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 11 van 33 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 9 van 33 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 6 van 33 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 33 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 33 beoordelingen

7,6/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

berta

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was full of little ants in the bed we had a terrible time
7 nachten verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

My Flamboyan Stay

This is my favorite hotel when visiting Bali. Not big and fancy, but small, comfortable, quiet setting with beautiful landscaping. Rooms are big and staff is very friendly.
7 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Ruben

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Ruffat

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personnel sympa, tout près de la plage, des magasins et du centre de Kuta. Très calme, très beau jardin.
2 nachten verbleven in april 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The rooms were in dire need of a good clean and update. No basic amenities like a fridge. Breakfast was the same choice of three items for the week. The staff spent their time sleeping and watching movies on their phones in the reception area. On the plus side the location is good but I would not recommend this property to anyone.
7 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

9 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Annika

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
When I arrived at night there was a problem with my check-in. I had booked a room for one night and paid for it. But they wanted me to pay and also for two nights. So it took a while until they realized they had confused me with someone else. Lucky for me I paid attention even though I had travelled and just got from the Airport. Other than that my stay was good. Clean room and comfy bed. The hotel was located a few minutes from the mainroad where all the restaurants are. So the hotel area were very quiet. In all a good stay.
1 nacht verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Poolside and breakfast were good. Bad smell s in the bathrooms
5 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location , very close walking distance to discovery mall, but away from the traffic noise. Next door have a rooster which is loud at times. Free breakfast was great and there are 3 options to choose from. Would definitely stay here again.
7 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean room, you have to leave your key to have the room cleaned
6 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Stay Here, Perfect Intro to Bali

Beautiful, clean, and peaceful with warm staff, great breakfast, and really nice pool. Quiet and secluded away from loud and busy Kuta but walking distance to everything. So happy I stayed here.
7 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good...........................................
3 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Piscine sympa. Hotel tres entretenu. Personnel tres gentil. Nous ont permis de resteret de profiter de la piscine alors que nous avions un vol de retour dans la nuit.
2 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bien place. On peut aller au centre ville a pied. Warung sympa et pas cher a cote.
4 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La proximite de la ville, le calme et la piscine. Le petit warung tout près est très bon et pas cher.
2 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Comfortable, pleasant place to stay

I have stayed here twice before. If you want privacy and you have a modest budget it is a great place to stay. It is quiet because it is down a lane but within walking distance of Discovery Mall and Waterbom Park. They have just finished a new eating area for breakfast that overlooks the pool. You have 3 choices for breakfast. I usually choose the nasi goreng, fruit platter and orange juice. Breakfast is freshly made when you order which I prefer to buffets where the food is lying around for a while.
2 nachten verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
For the amount you pay it's worth it but I'd say find a slighty more expensive hotel for more comfort. The bathroom looks like a public restroom at a swimming pool
7 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

The hotel is good if you are on a budget

Showers where not good no pressure 5 minutes from beach zig sagging through a small lane way but for the price its ok
8 nachten verbleven in juli 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Never again

Upon arrival no record of my booking could be found, it took 15 minutes check in. The internet very very poor and at check out the internet was down and it took another 15 minutes to ascertain as to if I had actually paid. Staff not very polite and very unprofessional..
1 nacht verbleven in mei 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

立地がよい

空港からも、買い物が出来るディスカバリーモールにも近く、滞在はしやすい。お部屋やベッドのシーツも、まあまあな清潔度を保っていたので良かった。お値段相応のホテルだが、深夜着の1泊目とか、最後のデイユースとかに使えると思う。空港送迎をRp100.000-でしてくれるので、とても助かる。私たちの泊まったスタンダードには、冷蔵庫がなかった。セイフティボックスも、壁に取り付けてあったが、使用は出来なかった。(ホテルスタッフに言えば、出来たのかもしれないが…)プールはあるが、入っていないので、状態についてはわからない。

4/10 – Matig

Olena, Ukraine, KIev

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Not very good

Good points: Nice garden, nice terrace, friendly staff who could organise some excursions. Very good location. Good and cheap warung near hotel. Nice pool. Bad points: No kettle, no refrigerator, no hairdryer. Toilet paper, soap and shampoo were given only on the first two days. We found hair in breakfast, about 5 hairs in our plates... A big cockroach, centipede... Ants were all the time. No chair and table - no place to work.

6/10 – Redelijk

Glenn , Perth Australia

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

The Flamboyan Kuta

I stayed at the Flamboyan for 3 nights 14th June to 17th 2016 and my experience was pretty average. The room was not overly clean, adjusting the shower for hot water was like walking through a mine field getting it right. Also there was no fridge in the room which is a necessity when staying in a hot humid place like Bali. The tv only broadcast balinese channels which was a pain.