Een buitenzwembad, gratis zwembadcabana's, parasols voor strand/zwembad

Beoordelingen van Mega Boutique Hotel & Spa Bali

4 out of 5
Mega Boutique Hotel & Spa Bali
Jalan By Pass Ngurah Rai No. 259, Simpang Siur, Kuta, Bali

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 87 van 339 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 114 van 339 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 68 van 339 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 45 van 339 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 25 van 339 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

5,8/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk zwembad
Goed ontvangen, transparant beleid, geen addertjes onder het gras. Lijkt wel veel op het Grand Mega Resort and Spa.
2 nachten verbleven in juni 2017

8/10 – Goed

rosa

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schoon hotel met centrale locatie
Heel fijn hotel, netjes en vriendelijk personeel. Goede centrale ligging!

8/10 – Goed

Nick

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Zeer mooi hotel vlak bij het vliegveld
Het hotel lijkt vrijwel nieuw en ziet er fantastisch uit. Het ontbijt smaakt goed met ruime keus en hoeveelheid. De kamers zijn goed opgeruimd en leuk ingericht. Wij hadden een kamer met dubbel balkon wat helaas ook betekende dat er veel geluid door de ruiten binnendrong van het drukke verkeer achter en naast het hotel.

6/10 – Redelijk

Lianne, NL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel op beroerde locatie
Het hotel is netjes, vriendelijk personeel, grote kamers, goed ontbijt, maar locatie is ver weg van alles. Strand is een halfuur lopen waarvoor je ook een paar drukke wegen zonder verkeerslichten moet oversteken of elke keer onderhandelen met taxichauffeurs. Beter overigens om sowieso niet de hoteltaxi te nemen, aangezien die dubbel zoveel rekenen dan de BlueBird taxi's die langsrijden. Verder hebben bijna alle hotelkamers geen balkon of raam dat open kan wat met natte zwemkleding niet altijd fijn is. Een groot deel van de kamers heeft uberhaupt geen raam naar daglicht. Het hotel zelf is wel echt goed, maar vooral door de locatie is het helaas geen aanrader.

8/10 – Goed

Sai

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
While this hotel was still great value for money, there was a significant amount of things thay were not as advertised. The booking should have included a welcpme drink and boasts about having both a swim up bar and restaurant bar, but neither of these bars exist now. It also advises a restaurant abd 24h room service but the restaurant is only open for breakfast. The resort looks as though when it was built it would have been beautiful but I presume COVID hit this place hard..
9 nachten verbleven in juli 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Sonny Dorantes

4 nachten verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

ARTURO

1 nacht verbleven in mei 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Shauni

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
CATFISH HOTEL - There was no mini bar, no basic needs, phone in my room did not work so i couldnt order food. I went to the gym which looked nothing like the photos and when i came out they were pulling up the pool deck and i had to walk across a plank! So unsafe. I also heard loud noises and babies screaming all night. Hotel looked nothing like the pictures at all. Such a horriblw experience.
1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

danny

2 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Rex

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2022

4/10 – Matig

Muamer

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Too many cockroaches in our deluxe room.. spider webs everywhere, heaps of noise..
3 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Bintang op 1 aug 2022
Thank you for your feedback, Mr. Muamer. We are sorry to hear about your experience on your first night at our hotel, also for that we couldn't moving your room immediately due to we are facing fully booked on that day. We do apologize again for any inconvenience this caused you. Please know that we will be addressing this review with the team so they can learn from it and do better in the future.

10/10 – Uitstekend

Ekin

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in februari 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

11 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice staff, nice pool....breakfast is a bit boring after a few days. Rooms are abit dusty, but still ok. Theres a lot of mosquitos here so make sure bring repellent. Overall 3.5/5.
7 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
The property is good, they gave free upgrade from Deluxe suite to executive suite but executive suite was smaller compared to Deluxe and we couldn’t use bath, no aircon, too hot and couldn’t keep toiletries open cockroaches and lizards were everywhere as this bath was outside in balcony. Other deluxe suite no proper cooling. Couldn’t sleep properly it was too noisy the whole night.. vehicle’s sound and there was temple next to hotel the whole night some song was going on.. we couldn’t relax and have a sound sleep. Also, Had very bad experience at restaurant downstairs, I just went and asked for glass of water as I was getting bad hiccups but guy refused to give a glass of water. He is telling me it’s only for staff and customers get two bottles of water in their room.. I don’t know how they can expect us to go to 6th floor when a person is getting bad hiccups and all I wanted is two sip. I even asked him just give me half a glass he said it’s only for staff.. very very disappointing.. I will never go back to same hotel again.
5 nachten verbleven in januari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

Vanja

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Anbefaler ikke dette hotel. Meget larm fra trafik både på værelset og ved rooftop pool. Meget slidt hotel, hvilket ikke ses på billederne på siden.
2 nachten verbleven in januari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was super dirty! The hygiene was super poor! There were sipders in the room and the sink was super dirty...And I moved out on the third day cause the second day I booked another hotel earlier and stayed there.
4 nachten verbleven in september 2019

4/10 – Matig

Yulian

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
L hygiene toilette salle de bain a revoir Petit dejeuner a peine assis on nous a mis dehors Fuite d eau Séchoir fil dénudé
14 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Correct mais sans plus
Hôtel mal entretenu (finition des chambres), de plus la propreté des chambres laisse à désirer (literie)... ne pas prendre de chambre donnant sur la route (très bruyant). Cependant, la piscine est agréable et le déjeuné gourmand !
3 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Gabriella

Positief: Netheid, comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Trafiken utanför låter högt och tystnar aldrig. Svårt att veta för någon som inte varit i Bali förut. Rummet har endast tunna glasdörrar mot vägen vilket släpper igenom det mesta ljudet in i rummet. Badrummet badkar och handfat är utomhus och toa och dusch inomhus. Finns ingen anledning att någonsin vilja lägga sig i badkaret utomhushdelen när trafiken låter så högt och det är otroligt tungt och omständligt att öppna upp skjutglaspartiet ut till handfatet varje gång man varit på toaletten och bara ska tvätta händerna. Det finns ingen klädförvaring i rummet, endast 5 fasta galgar i öppen förvaring i badrumsdelen. Saknas helt krokar eller hyllplan för klädförvaring eller plats att ställa toalettartiklar. Rummet har endast en stol och ett pyttelitet skrivbord. Handfatet är otroligt slitet och skavt, kylskåpet ger ingen kyla och handdukarna är dränkta i parfym och sköljmedel såpass mycket att de är klibbiga och stinker. Personalen hjälper ej upp med väskorna eller visar vägen till rummet. Fin bäddning på rummet första dagen. Dricksar städpersonalen och hoppas på fin bäddning andra gången då de vet om att de är vår bröllopsresa men fin bäddning uteblir. Serverar mar på rummet efter önskemål och meny dygnet runt. Maten är riktigt god! Trevlig personal vid frukostbuffén och goda pannkakor och omelett samt indonesisk middagsmat till frukost. Saknar goda Pålägg som alternativ till det vita formbrödet. Bra massage på SPAt till bra pris.
2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

Berta

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Nada que ver con las fotos. Los de recepción apenas te recomendaban sitios, no te dejaban su ordenador para hacer el check in. Es un lugar viejo y las habitaciones un sucias y sin agua caliente durante una semana. La ubicación es mala. No volveremos a este sitio.
6 nachten verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
I think there are different things are not good. Service for breakfast is not efficient. The tables change customer and don't clean. And when the food finish the don't put more. Only if customer ask. The hotel needs clean more..... And service will be better.
4 nachten verbleven in juni 2019

4/10 – Matig

Simon

Reisde met een groep
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Tolet have ants, brown color towel with bad perfume smell and breakfast tables unclean....etc
2 nachten verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid
The room is lack of cleanliness
2 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

purnima

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Property located in a busy area. We stayed in Junior Suite at the 4th floor and could hear traffic past midnight. I'm a heavy sleeper, so it didn't bother me. Breakfast was good. Pool and gym good. I asked for a second access card but they said hotel policy we were entitled to 2. Bathtub was dirty and has not been touched for months. We came back late one night and spotted a few rats scurrying around in our floor. Stay is ok for the price as I got the room 50% off.
2 nachten verbleven in mei 2019

4/10 – Matig

Sese, England

Reisde met een groep
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
The hotel is not near the beach, despite expedia stating it was. The hotel is on a main road which is impossible to cross and heavy traffic means you standing for hours. Breakfast is limited and often staff will say there are is no food left. The staff are not friendly when you refuse to purchase drinks there for expensive prices. The pool area is nice however no staff present. The taxi drivers attached to the hotel have ripped us off and will lie about prices. The nearest beach is about 30 to 40 minutes by cab. I would say unless your happy to travel and have the budget for this do not stay here
11 nachten verbleven in april 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Serious cockroach issue!! Multiple cockroaches in my room, balcony, bathroom and toilet. I sat on the roof one evening because i couldn't bare to be in the room but found that they were also in the roof toilets and up the bathroom walls. I checked out on my second day. The staff offered to move me to a new room but i no longer wanted to stay there. I was not offered a refund for the rest of the week that i had booked which was disappointing.
5 nachten verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Frienfly staff. Only roof top bar so if raining no bar inside hotel. Management quick to relocate room when sircon wss not working. Would not allow me to take breakfast to room for injured husband whom had just got out of hospital and was there to recovet. Very noisy with road traffic but close to hospital which was the purpose of orr stay
3 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Tendu

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr schöne Zimmer besonders das Executive. Leider mangels Service befindet sich die Einrichtung überwiegend im schlechten Zustand!
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
歩いて2分でモールに行けるので便利。しかし海に行けない。 車の音が激しい。 朝食が少しさみしい。そして暑い。
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Heidi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dejligt ophold, trods meget støj
Er hjemvendt fra et dejligt ophold på dette hotel. Ikke et hotel i total topklasse, med en del støj fra den meget trafikeret vej det ligger ud til. Ellers et dejligt hotel med perfekt service, der er ikke den ting der ikke straks bliver ordnet hvis man har behov for det, Kan også varmt anbefale at man anvender en alletiders venlige og hjælpsomme chauffør, Agus, som gør alt for at opfylde de ønsker man har til div. oplevelser,
9 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Puput p op 12 mrt 2019
Thanks for staying with us. We appreciated your feedback.

6/10 – Redelijk

Haziq

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Check in/out process was quick and easy. Room was clean but could use better/brighter lighting. In-room amenities were good. Breakfast was just satisfactory. Towels were rarely available. Had to wait a few hours after the room was made up for fresh towels to be sent up. Towels were also hardly available at the pool. Pool area was clean, gym was well-maintained. Staff were generally nice and friendly but could be more proactive. Overall a good stay; worth the price.
5 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Puput p op 12 mrt 2019
Thanks for staying with us. We appreciated your feedback.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic rooftop infinity pool. Great breakfast buffet. Friendly and helpful staff. Decent location, a short 5 minute drive to the beach.
16 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Puput op 27 feb 2019
Thanks for staying with us. We appreciated your feedback.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
交通に便利の良い場所でとても良いホテルです
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Puput op 27 feb 2019
私たちと一緒にいてくれてありがとう。 フィードバックをお待ちしています。

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Puput p op 27 feb 2019
Thanks for staying with us. We appreciated your feedback.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
遅いチェックインにも大変親切でとても良いホテルです
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Puput op 27 feb 2019
私たちと一緒にいてくれてありがとう。 フィードバックをお待ちしています。

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gut
An einer stark befahrenen Straße, allerdings stehen oft Personen dort, die den Verkehr anhalten um einen die Straße passieren zu lassen. Direkt ggü befindet sich ein Supermarkt und ein Einkaufszentrum. Die Zimmer sind schön eingerichtet und Gross, die Betten gemütlich, wifi funktioniert sehr gut. Personal sehr freundlich
2 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Ruslan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

andriananja

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Bien
Assez bien
3 nachten verbleven in december 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Paige, Sydney, Australia

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Says the hotel is close to the main town. It’s actually a 10 minute drive in 20 minutes in traffic. It’s imposible to walk as the hotel is situated on a highway bypass so walking is not ideal considering how busy Kuta is. The buffet breakfast is horrible, ants crawling all over the food. Nothing western, now I understand that when travelling you try that countries food, but after getting sick sometimes that’s all you can eat. We were given the wrong room and didn’t question it until after we had to re book another night due to our flight being cancelled. All in all not very impressed with the hotel overall. The beds weren’t comfy and they refused to give us two seperate beds, the rooms were clean but on multiple occasions only gave us one towel.
5 nachten verbleven in november 2018