Park Regis Kuta, Bali

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met 2 restaurants, in de buurt van Strand van Kuta

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Park Regis Kuta, Bali

Eten en drinken
Een buitenzwembad
Receptie
Kamer (Regis Room) | 1 slaapkamer, luxe beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer
Studio (Studio Loft) | Woonruimte | Een lcd-televisie

Beoordelingen

8,0 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Fitnessruimte
  • Zwembad
  • Spa
  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Deluxe suite (Deluxe Pool Suite)

Hoogtepunten

Balkon
Een aparte zitruimte
Privéplonsbad
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Slaapkamers
Luxe beddengoed
  • 55 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Suite (Pool Suite)

Hoogtepunten

Balkon
Een aparte zitruimte
Privéplonsbad
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Slaapkamers
Luxe beddengoed
  • 60 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Kamer (Regis Room)

Hoogtepunten

Balkon
Een aparte zitruimte
Privéplonsbad
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Slaapkamers
Luxe beddengoed
  • 30 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed of 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jalan Raya Kuta 88, Kuta, Bali, 80361

In de buurt

  • Strand van Kuta - 17 min. lopen - 1.5 km
  • Legian Beach - 3 min. rijden - 2.4 km
  • Eat Street - 5 min. rijden - 5.3 km
  • Seminyak-plein - 6 min. rijden - 6.3 km
  • Seminyak Beach - 6 min. rijden - 4.6 km

Lokaal vervoer

  • Denpasar (DPS-Ngurah Rai Intl.) - 15 min. rijden

Restaurants

  • ‪KFC - ‬2 min. lopen
  • ‪Dijon Café - ‬4 min. lopen
  • ‪Warung Babi Guling Bu Made - ‬7 min. lopen
  • ‪Warung Muslim Moro Seneng - ‬3 min. lopen
  • ‪Rumah Makan Kedaton - ‬5 min. lopen

Over deze accommodatie

Park Regis Kuta, Bali

Hotel met een chique stijl in de buurt van Strand van Kuta
Park Regis Kuta, Bali bevindt zich in de buurt van Legian Beach en Tuban Beach en biedt extraatjes zoals een bar aan het zwembad, een terras en een koffiebar/café. Laat jezelf in de spa verwennen met een massage, een body scrub of een lichaamsbehandeling. Ga beslist een hapje eten bij een van de twee plaatselijke restaurants. Ze serveren er ontbijt, lunch en diner, en je geniet er van lokale gerechten. Gasten kunnen gebruikmaken van voorzieningen zoals een tuin en een stomerij/wasserijservice en verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Een buitenzwembad
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), vervoer vanaf de luchthaven (toeslag) en een snelle uitcheckservice
  • Een snelle incheckservice, wasservices en hulp bij uitstapjes/tickets
Kamervoorzieningen
Alle 175 kamers zijn voorzien van gemakken zoals privéplonsbaden en luxe beddengoed en bieden daarnaast leuke extraatjes zoals laptopwerkplekken en airconditioning.
Aanvullende gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met bidets en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies met kabelzenders
  • Balkons, aparte zitruimtes en koelkasten

Gesproken talen

Engels en Indonesisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice vanaf de luchthaven (toeslag) op vaste tijden en op verzoek tussen 09.00 uur en 21.00 uur
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 10.30 uur: IDR 85.000 voor volwassenen en IDR 85.000 voor kinderen
  • 2 restaurants
  • Een bar aan het zwembad
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Padi Padi

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Sportschool
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Koelkast op de kamer
  • Privéplonsbad
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice
  • Turndownservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Computerstation
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Terras
  • Tuin

Spa

  • Body scrubs
  • Massage

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 3 gebouwen
  • 5 etages
  • Gebouwd in 2013
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv met kabelzenders
  • Privéplonsbad

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Apart zitgedeelte
  • Bureau
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Renovaties en sluitingen

In overeenstemming met de lokale wetgeving mogen alle bezoekers tijdens de Dag van de Stilte (Nyepi) gedurende 24 uur (vanaf 06.00 uur) de accommodatie niet verlaten. De Dag van de Stilte valt normaal in maart of april (datums wijzigen elk jaar). Op die dag kan er niet ingecheckt of uitgecheckt worden. Ngurah Rai-luchthaven (Internationale luchthaven van Bali) is op de Dag van de Stilte ook gesloten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er kunnen tot 2 kinderen, met een maximale leeftijd van 1 jaar oud, gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen IDR 300000.0 per dag.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. IDR 85000 voor volwassenen en ca. IDR 85000 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 150000 per voertuig
  • Toeslag luchthavenshuttle per kind: IDR 150000 (tot 10 jaar oud)
  • Toeslag voor extra bed: IDR 300000.0 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Park Regis
Park Regis Hotel
Park Regis Hotel Kuta Bali
Park Regis Kuta Bali
Park Regis Kuta Bali Hotel
Park Regis Bali Hotel
Park Regis Bali
Park Regis Kuta, Bali Kuta
Park Regis Kuta, Bali Hotel
Park Regis Kuta, Bali Hotel Kuta

Veelgestelde vragen

Is Park Regis Kuta, Bali voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Park Regis Kuta, Bali?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Park Regis Kuta, Bali te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Park Regis Kuta, Bali?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Park Regis Kuta, Bali uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Park Regis Kuta, Bali een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, tussen 09.00 uur en 21.00 uur is er op verzoek een shuttleservice van de luchthaven naar het hotel beschikbaar. Er geldt een toeslag van IDR 150000 per voertuig.

Waar ligt Park Regis Kuta, Bali?

Dit hotel ligt in Raya Kuta, op 1,4 km van Strand van Kuta en binnen 5 km afstand van Tuban Beach en Legian Beach. Ook Seminyak Beach en Eat Street liggen binnen 10 km afstand.

Beoordelingen over Park Regis Kuta, Bali

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 154 van 521 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 233 van 521 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 85 van 521 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 30 van 521 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 19 van 521 beoordelingen

8,4/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Olivier, Oosterbeek, NL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great hotel. A lot better than expected.

Great hotel. A lot better than expected. Location was superb for the budget we had, it made walking through Kuta and visits to the beach a breeze. Also the staff was perfect. Stayed for 2 weeks and made friends with the staff, still keep in touch via social media. Not nice to earn themselves tips, but just guys and girls with a good personality and professionality. Design and hygiene was great, just come there to expect some small 'balinese' things like water marks on certain spots or eletrical sockets that are a badly attached. All with all, a great place to stay with superb staff!
12 nachten verbleven in juli 2017

4/10 – Matig

PETR

Negatief: Personeel en service

VRESELIJK 4* HOTEL IN KUTA

Vreselijk 4* hotel. Vanaf het begin, ingecheckt, meteen een mededeling ontvangen, het zwembad buiten gebruik voor 4-5 dagen, de werkelijkheid was 7 dagen zonder zwembad tijdens mijn 10 dg verblijf. Kamer 321 , veel lawaai 3meter vanuit de keuken , tegenover bar en restaurant, vieze geuren vanuit de keuken trokken de kamer binnen, twee nachten achter elkaar een kakkerlak in de badkamer gehad...toen was mijn geduld echt op , klacht ingediend, met de manager gesproken, kamer op 5de etage gekregen, tween dagen geleden terug uit het strand, ik wilde gaan douchen , maar er waren geen handdoeken aanwezig. Ik moest er 3 keer om te vragen om wat schone handdoeken te bezorgen, dat heeft in totaal bijna 2 uur geduurd...wat een service! VRESELIJK 4* HOTEL, NOOIT MEER! Hotels.com is nu bezig met het afhandelen van mijn klacht. Wat er ook mis kon gaan, ging mis in dit hotel!

8/10 – Goed

Mattijs, Haarlem

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Centraal gelegen hotel in Kuta

Prima hotel op loopafstand van alles (max 30 minuten wandelen). Kamers zijn netjes en hebben alles wat je nodig hebt incluisief thee en koffie faciliteiten en engelstalige HBO op de TV (voor de avonden dat je jetlag opspeelt...) Personeel erg vriendelijk en proberen je naam te onthouden wat ik echt een mooie plus vind. Het enige is dat het zwembad aan de kleine kant is en dat er geen actieve bediening bij het zwembad is. Verder raad ik dit hotel aan als prima hotel, betaalbaar en centraal gelegen.

8/10 – Goed

Marleen, Schijndel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Heel mooi hotel!

Mooi hotel, vriendelijk personeel, kamers worden dagelijks zeer goed schoongemaakt. Ontbijt in het hotel is heel uitgebreid. Hotel ligt dichtbij het centrum. Enige nadeel is dat het zwembad niet zo groot is, maar verder is het super! Zou het hotel zeker aanbevelen.

8/10 – Goed

john, arnhem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Prima verblijf

Hotel is pas enkele jaren oud en ligt op een paar minuten van het strand met een taxi. De kamers zijn netjes en het personeel is zeer correct. Het ontbijtbuffet vond ik heerlijk maar dat is persoonlijk. Aziatisch en europees uitgebreid. Al met een prima prijs/kwaliteits verhouding. Tijdens mijn verblijf was het wel rustig omdat het ramadan was.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
it looks better on pictures. Rooms are small and beds also... no chairs on balconies. not enough fruits at breackfast, not real coffe....no vegeterial healthy menue...
2 nachten verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good staff breakfast good. Easy access to all areas of kuta
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

maxwellwilkinso, Perth

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly very helpful staff. Pleasure to stay there
1 nacht verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
The pool was closed, breakfast was not very nice really carted to India people not North America.
1 nacht verbleven in november 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen
Staff nice beds too hard and pool not up to standard
7 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

daisuke-1daisuk

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service
2泊しましたが、普通にいいですよ。フロントからタクシーを依頼するも、女性フロントは日本語がまったく分からない、男性に「ブルータクシー」に依頼をして貰った(フロントの前に旅行会社があります、ツアーを勧めるだけ)、朝食込みで申込で、2階レストランで部屋番号を言えば、バイキング形式の朝食、ジュース、果物、オムレツ(目玉焼き、オムレツ?と聞かれる)地元料理(ナシゴレン、他)はインクルードで申し込む事が大事です。プールは入りませんでしたが、家族ずれ、カップル、友人達の利用でにぎわっていました。湯船はありません、ハンドシャワーのみです。部屋から市内電話はかけられません、 フロントから市内へ電話をおねがいしましたが、フロント女性は、私たちの仕事ではない(日本語を出来るインドネシア女性旅行客の方に依頼するも、対応は駄目、フロントで日本語を出来る人依頼するも駄目)結局繋がらず、朝食のスタッフの方は、対応が良いです。
2 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

miyabi, 日本

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
全体的に綺麗なので快適に過ごすことができます。 少し立地に不便がありますが、スタッフは何事にも良心的に対応してくれます。
2 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My husband and I stayed at this hotel whilst travelling around Bali. The room was spacious BUT the location on a cross junction of continuous noise traffic was horrendous, they didn’t mention that in the description. You couldn’t make it up about the pool the angled photograph make it look huge and amazing when you see it’s a small pool squeezed in between both sides of the hotel and totally overlooked, the sun loungers are filthy dirty, the towels were grey and frayed. The staff need some serious hospitality training because I would rate the hotel 2 stars. We completed as requested the satisfaction survey and handed to the receptionist only for her to open look at then put it under the desk....to which I can only assume the bin as it was pretty damming, that shows how much they care about there customers! I would not recommend or stay there ever again
8 nachten verbleven in september 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
The property is very poor design, they put us to the room that very very far away from the elevator, and my sister has foot problems... walk up and down not convenient. also it have no WIFI internet in the room, they says technician is working on that, but I stay for three days have nothing is fix, if I know it no WIFI I should not select this Hotel... Its was a very bad time for the three days that I stay in this hotel, I request to refund my money.
2 nachten verbleven in september 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
部屋の中にはコバエがたくさんいた。 二人で泊まったのに、アメニティは1人分。 Free Wi-Fiも使えなかったので問い合わせたが少し待つように言われ、待ったが何度接続しても結局つながらなかった。 チェックアウト後に荷物を預けたが、管理はあまかった。
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Ruth

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Yes stay here

Great place to stay clean tidy. Staff alsome. Cant wait to go back.
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Had a pleasant stay at the pool suit. Good and clean place to stay if want to visit Kuta beach and away from all the noise and people. Lots of restaurant and 24hrs shops. However, the properties condition are not well maintained, aircon and tap kept leaking, kettle doesn’t function well and their iron and board are spoilt. Overall it was relaxing, just disappointed with the equipments in the room.
6 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
staffs were really nice to us! I want to stay again. Thank you!
4 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

PUNGINATHN

Reisde met een groep
3 nachten verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Jennifer

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Park Regis not up to scratch

I stayed 3 weeks in a suite with plunge pool. Staff were wonderful. Room was in poor condition and bathroom was unsatisfactory. Bath was filthy and drains smelly. The PadiPadi restaurant was very nice and food was good and reasonably priced. Breakfast was mediocre. Telephone in room does not work for local or overseas calls. I would not recommend this hotel unless you can get a renovated room.
21 nachten verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Couldn't check in on time. Room was nice. Breakfast was average. Found a cleaner in our room late one night after it had already been cleaned that day, asked at reception why he was in our room again and they said the deluxe pool rooms are serviced twice a day, the second cleaner didn't clean anything though when we walked in he was pretending to make the bed which had already been made that day and not touched since. Room service rings door bell at around 10pm and if you don't answer rings continuously until you do. Struggled to get pool towels left in our room each day. Room service dishes left in our room for 2 days even though room was cleaned. Rats scratching in the roof keeps you up all night.
5 nachten verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service
This hotel is nothing like what was pictured. We decided to stay here because we had a late flight and had to check out early of our previous hotel and needed a place to unwind and chill at before we departed.
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

RT

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
horrible place! will not stay here again...i tried to cancel the reservation will not allow. it is in a very unsafe place.
11 nachten verbleven in juli 2019