Sun Boutique Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Art deco accommodatie met gratis ontbijt en fitnessfaciliteiten

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Sun Boutique Hotel

Lobby
Lobby
Zitruimte lobby
Een buitenzwembad
Restaurant

Populaire voorzieningen

  • Fitnessruimte
  • Bar
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Ontbijt inbegrepen
  • Zwembad
  • Roomservice

Kameropties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jln Sunset Road, 23, Kuta, Bali, 80361

In de buurt

  • Strand van Kuta - 3 min. rijden - 2.3 km
  • Legian Beach - 3 min. rijden - 2.3 km
  • Eat Street - 4 min. rijden - 4.1 km
  • Seminyak-plein - 5 min. rijden - 5.0 km
  • Seminyak Beach - 5 min. rijden - 3.4 km

Lokaal vervoer

  • Denpasar (DPS-Ngurah Rai Intl.) - 19 min. rijden

Restaurants

  • ‪Hakata Ikkousha - ‬7 min. lopen
  • ‪Bali Bakery Patisserie & Cafe - ‬7 min. lopen
  • ‪Lucky Resto - ‬4 min. lopen
  • ‪Bali Nikmat Restaurant - ‬10 min. lopen
  • ‪Wei Fu Dimsum Bar - ‬3 min. lopen

Over deze accommodatie

Sun Boutique Hotel

Hotel in de buurt van Seminyak-plein
Bij Sun Boutique Hotel zijn er de volgende voorzieningen: een gratis ontbijt, een tuin en een stomerij/wasserijservice. Gasten kunnen gebruikmaken van voorzieningen zoals een bar en een fitnesscentrum en verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Een buitenzwembad
  • Parkeerplaatsen (toeslag), vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en een oplaadpunt voor elektrische auto's
  • Een snelle uitcheckservice, een snelle incheckservice en een geldautomaat/bankservice
  • Een bagageopslagruimte, een computerstation en een kluis bij de receptie
Kamervoorzieningen
Alle 100 kamers zijn voorzien van extraatjes zoals 24-uurs roomservice en airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi.
Overige gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met douches
  • Flatscreentelevisies van 32 inch met kabelzenders
  • Broodroosters, magnetrons (op verzoek) en kinderstoelen

Gesproken talen

Engels en Indonesisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Oplaadstation voor elektrische voertuigen ter plaatse
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Parkeerplekken ter plaatse (toeslag)
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Gratis ontbijt beschikbaar
  • Een bar/lounge

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Sportschool

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Kinderstoel
  • Magnetron op verzoek
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Computerstation
  • Conferentiecentrum
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Barbecue
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • 1 gebouw
  • 5 etages
  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)
  • Art-decoarchitectuur
  • Gebouwd in 2011

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 32 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Broodrooster
  • Magnetron op verzoek

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 22.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 17

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Neem minstens 48 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Renovaties en sluitingen

In overeenstemming met de lokale wetgeving mogen alle bezoekers tijdens de Dag van de Stilte (Nyepi) gedurende 24 uur (vanaf 06.00 uur) de accommodatie niet verlaten. De Dag van de Stilte valt normaal in maart of april (datums wijzigen elk jaar). Op die dag kan er niet ingecheckt of uitgecheckt worden. Ngurah Rai-luchthaven (Internationale luchthaven van Bali) is op de Dag van de Stilte ook gesloten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 5 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen IDR 250000.0 per dag.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 200000 per voertuig (enkele reis)
  • Toeslag voor extra bed: IDR 250000.0 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en beveiligingssysteem
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Sun Boutique
Sun Boutique
Sun Boutique Hotel
Sun Boutique Hotel Kuta
Sun Boutique Kuta
Sun Boutique Hotel Managed By BENCOOLEN Bali/Kuta
Sun Boutique Hotel Managed BENCOOLEN Kuta
Sun Boutique Hotel Managed BENCOOLEN
Sun Boutique Managed BENCOOLEN Kuta
Sun Boutique Managed BENCOOLEN
Sun Boutique Hotel Kuta
Sun Boutique Hotel Hotel
Sun Boutique Hotel Hotel Kuta
Collection O 14 Sun Boutique Hotel
Collection O 14 Sun Boutique Hotel (39008050)

Veelgestelde vragen

Is Sun Boutique Hotel voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Sun Boutique Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Sun Boutique Hotel te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag.

Hoe laat kan ik inchecken bij Sun Boutique Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 22.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Sun Boutique Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Sun Boutique Hotel een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van IDR 200000 per voertuig.

Waar ligt Sun Boutique Hotel?

Dit hotel ligt in Sunset Road, binnen 3 km afstand van Zwitsers Consulaat, Strand van Kuta en Legian Beach. Ook Seminyak Beach en Double Six Beach liggen binnen 5 km afstand.

Beoordelingen over Sun Boutique Hotel

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 19 van 62 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 21 van 62 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 9 van 62 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 62 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 62 beoordelingen

7,6/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

Maria, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het was opzicht een mooie hotel heel groot ,enijn kamer was goed,en alles zit erin,dat bevalt mij wel,enhet is net buiten,het drukke kuta,netwat ik nodig heb om even bijtekomen van mijn reis naar bali.
4 nachten verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

zac

Positief: Netheid, personeel en service
was nice and clean. well priced.
1 nacht verbleven in april 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Mr.m, Australia

Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Voorzieningen
They double booked our stay and we got put into a half renovated room for our first night which we did arrive at 1am the next morning of our booking. Then the next day we waited for 3hrs to get into our new room. They did try and I’m sure they didn’t mean for these things to happen. The hot water only lasted a very short time maybe only 2mins. And they only stock the toilet paper with what looked to be the end of a roll everyday. They seemed friendly enough but didn’t understand any English so I used a translator app which helped a lot. I guess for the price we got what we paid for but it wasn’t a great place to take our family as all the floors had someone smoking and it just smelt bad every time we left the room.
5 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in november 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Nicholas

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Emma

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
スタッフの方の対応がとてもよかった。 ロケーションも空港とクタ中心部に近く便利。 シャワーが
2 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Andrew, Bali

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent hotel but noisy for rooms at the front. Very good restoration with brilliant staff, although I don't know what would happen if it became busy. Interesting bathroom which we liked, but could imagine some people getting spooked by glass walls. Good vslue
1 nacht verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
Staff were friendly and welcoming and the pool is nice. However there were a few issues. The walls between the rooms are very thin. We were in a room that was between two families both with babies and young children who kept us awake crying all night and then again at 5 or 6 in the morning. The bed sheets on the bed had blood stains. I understand they had been washed but still, not something you want to see, the sheets should have been binned. The hotel has a very big issue with ants. They were all over our room especially when we had room service and they were crawling all over the breakfast buffet and some of the food that hadn't been covered. One morning we also found multiple hairs in some of the fried rice and noodles that were out for breakfast. Ordering food from the restaurant I thought was adequate until the hair incident which put me off eating there. Over all they really need to improve on cleanliness.
3 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juni 2018

10/10 – Uitstekend

Kerry

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Loved the pool and room. The restaurant service was very bad. Meal took so long to arrive and then the staff all stood around talking Thu did not come near us again. We had to tell to get another drink. Plus the food was terrible.
1 nacht verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

J, Vancouver

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
This hotel was very clean and the beds we're sooo comfortable. The staff was extremely nice. The front desk Manager was so helpful. Don't forget to go to the roof top!
1 nacht verbleven in mei 2018

2/10 – Ontzettend slecht

shev, australia

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Pathetic dirty non negotiable management

Apauling condition rude unfair that this place is even on a website. False information on location is also disgusting. It was a real holiday spoiler
14 nachten verbleven in oktober 2017

6/10 – Redelijk

leanna, perth australia

Positief: Netheid, comfort kamer

Nice but bad location

The hotel itself was ok. Stayed in a family roon..very comfortable and clean . The pool was not that great. Surrounded by concrete with little to no sun exposure. Not a very child friendly pool. Location meant getting taxis everywhere
4 nachten verbleven in september 2017

10/10 – Uitstekend

glykoza, australia

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

There were mosquitoes and cockroaches

There were mosquitoes and cockroaches, bed linen was washed
8 nachten verbleven in juli 2017

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

poor service, communal areas need improvement

The decking around the pool area is broken and damaged in many places and need repairs. The outdoor tables and chairs are very old and dirty. Tables are rusty, with sharp edges. The 'rooftop bar' is not in use. Service is very slow, it took around 40-45 for a simple cocktail. The room was ok, although a little unclean. Soap scum on the shower screen and floor was quite dirty. We stayed on the ground floor on the south side of the building. The room was very noisy at night, constant noise from the basement area (deliveries, talking, phones ringing).
2 nachten verbleven in juni 2017

6/10 – Redelijk

Walter

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid

Cheap sleeover

Had ants in the roomand little cockroaches!!
1 nacht verbleven in juni 2017

10/10 – Uitstekend

yachu

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
飯店很貼心會招待入住小點心 每天都會有很驚喜 房間收不到訊號也馬上就處理 服務快速
2 nachten verbleven in juni 2017

10/10 – Uitstekend

Zorro, Kyoto, Japan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great value for money hotel

I enjoyed my time at the hotel. Would gladly stay there again.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Liburan menyedihkan.

Tempat Tidur nya nyaman, ada gulingnya (jarang ada di Hotel lain). Kebersihan sangat kurang, banyak kecoak berjalan-jalan di beberapa bagian (mis. di kamar mandi, bawah tempat tidur, di area pembuat teh / kopi. sudah diinfo kan ke Staf nya dan katanya sudah dibersihkan tetapi setiap hari masih juga ada yang keluar kecoaknya. ( membuat saya tidak nyaman berada di kamar). Kamar mandi bau, sehingga dengan terpaksa kami minta dipindahkan ke kamar yang lain. Breakfast sangat tidak enak menurut saya dan selalu sama menunya (saya stay 4 hari).

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service

Too close to busy road yet far from main attractio

Friendly welcoming staff. Restaurant needs brightly lit eating area. A gym with treadmills would be a compliment.

10/10 – Uitstekend

Colleen+ Andrew, NSW - Aus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great value

Very friendly staff, good position excellent value for money and even got a free late checkout !!

2/10 – Ontzettend slecht

laura, western australia

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

terrible

The staff are excellent but the hotel is awful. It offers no services and is not close to anything. I would not recommend staying here.