Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Royal Grand Hotel





Beoordelingen
7,0 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Een gratis babybed
Plasmatelevisie
Een haardroger
Privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Kledingkast of kast
Een bureau
Alle foto's voor Junior suite laden

Junior suite
Hoogtepunten
Een gratis babybed
Plasmatelevisie
Een haardroger
Privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Kledingkast of kast
Een bureau
Alle foto's voor Superior suite laden

Superior suite
Hoogtepunten
Een gratis babybed
Plasmatelevisie
Aparte slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Kledingkast of kast
Een bureau
Alle foto's voor Suite laden

Suite
Hoogtepunten
Een gratis babybed
Plasmatelevisie
Een haardroger
Privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Kledingkast of kast
Een bureau
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

31/27 Bohdan Khmelnytsky St., Kyiv, 1030
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Opera Hotel
Opera Hotel
- Bubbelbad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.2 van 10, Fantastisch, 610 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: UAH 80.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 18 jaar.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Als je een visum nodig hebt, neem dan voor hulp contact op met de accommodatie. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging. Voor hulp bij visa kan een accommodatie kosten in rekening brengen, zelfs wanneer je de boeking nadien annuleert. Alle regelingen, inclusief toepasselijke kosten, worden rechtstreeks tussen de gasten en de accommodatie afgehandeld.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Royal Grand Hotel
Royal Grand Hotel Kiev
Royal Grand Kiev
Royal Grand Hotel Kyiv
Royal Grand Hotel Hotel
Royal Grand Hotel Hotel Kyiv
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Royal Grand Hotel
Beoordelingen
7,0
Goed
7,2/10
Netheid
7,0/10
Personeel en service
6,6/10
Voorzieningen
6,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
5 aug 2015
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
10/10 – Uitstekend
MARCEL
23 feb 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent Hotel
MARCEL
1 nacht verbleven in februari 2021
4/10 – Matig
Andrew, Chicago
Reisde met partner, Reisde met familie
6 jan 2021
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
8 nachten verbleven in december 2020
6/10 – Redelijk
Abraham, Arlington Texas
Reisde met partner
3 jan 2021
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Abraham
11 nachten verbleven in december 2020
2/10 – Ontzettend slecht
TAREK
4 nov 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bad
TAREK
2 nachten verbleven in oktober 2020
8/10 – Goed
Ghulam
Reisde met een groep
26 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ghulam
1 nacht verbleven in oktober 2020
8/10 – Goed
Abraham, Arlington Texas, USA
19 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Abraham
1 nacht verbleven in oktober 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 okt 2020
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2020
10/10 – Uitstekend
Atanas
Reisde met een groep
12 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Atanas
5 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Halil
10 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
İyi otel
Halil
2 nachten verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Zakenreiziger
7 mrt 2020
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
George E
5 mrt 2020
Just ok
George E
9 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 mrt 2020
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2020
4/10 – Matig
Hector
2 mrt 2020
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hector
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Ale, Firenze
Reisde met partner
1 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ale
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 feb 2020
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Dave, Belfast
Reisde met een groep
23 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Dave
3 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 feb 2020
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Tony, Stockholm
19 feb 2020
Positief: Personeel en service
Tony
2 nachten verbleven in februari 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
10 feb 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 feb 2020
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
30 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
YOULIANA
Zakenreiziger
28 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YOULIANA
3 nachten verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Kjell Fredrik
27 jan 2020
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Old and worn down
Kjell Fredrik
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
25 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2020