Gion No Yado Maifukan
Hotel met een dakterras, op enkele stappen van Yasaka-altaar
Fotogalerie voor Gion No Yado Maifukan





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer laden

Traditionele kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Privébadkamer
Apart bad en douche
Alle foto's voor Standaard Twin kamer (Western Room) laden

Standaard Twin kamer (Western Room)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Privébadkamer
Apart bad en douche
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Yasakajinja Minamimommae, Gion,, Higashiyajma-ku, Kyoto, Kyoto Prefecture, 605-0822
Over deze accommodatie
Gion No Yado Maifukan
Vergelijkbare accommodaties

Gion Elite Terrace
Gion Elite Terrace
- Keuken
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 151 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Gion Maifukan
Gion Maifukan Inn
Gion Maifukan Inn Kyoto
Gion Maifukan Kyoto
Maifukan
Gion Maifukan Hotel
Maifukan Hotel
Gion Maifukan
Gion No Yado Maifukan Hotel
Gion No Yado Maifukan Kyoto
Gion No Yado Maifukan Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Gion No Yado Maifukan
9,4
Uitzonderlijk
9,6
Netheid
9,4
Locatie
9,6
Personeel en service
9,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
31 mei 2013
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
10/10 – Uitstekend
Jenny
14 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jenny
3 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Adrian
13 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The perfect ryokan
Adrian
2 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Laurent
23 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent séjour
Laurent
5 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
voyageur, suisse
Reisde met partner
31 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
voyageur
5 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
24 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
13 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Judy
Reisde met partner
6 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Judy
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Marianne
18 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great place to stay in Gion
Marianne
2 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 nov 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
TOKUKO
23 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location for sightseeing & clean modern inn
TOKUKO
2 nachten verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Maurizio
16 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Davvero eccellente
Maurizio
1 nacht verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
4 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Alice
29 aug 2018
Très bon rapport qualité-prix à Gion
Alice
3 nachten verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
13 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5mn from Yasaka in Gion
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
Susan
1 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely hotel
Susan
3 nachten verbleven in mei 2018
10/10 – Uitstekend
Jules, Byron Bay, Australia
30 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jules
1 nacht verbleven in mei 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
31 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
日本京都舞風館
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2017
8/10 – Goed
Maggie, Heidelberg, Germany
19 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel in walking distance to many temples
Maggie
2 nachten verbleven in oktober 2017
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2017






