Mitsui Garden Hotel Kyoto Sanjo
Strandaccommodatie in de buurt van Markt van Nishiki
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Mitsui Garden Hotel Kyoto Sanjo





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken
8,2 van 10
Zeer goed
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken laden

Superior Twin kamer, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Moderate Queen) laden

Kamer, niet-roken (Moderate Queen)
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, niet-roken
9,2 van 10
Fantastisch
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken laden

Superior Twin kamer, niet-roken
8,4 van 10
Zeer goed
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
Alle foto's voor Driepersoonskamer, niet-roken (4 beds) laden

Driepersoonskamer, niet-roken (4 beds)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
Misschien vind je dit ook leuk

Good Nature Hotel Kyoto
Shimogyo
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 510 beoordelingen
De prijs is € 188
30 jul - 31 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

80 Mikura-cho, Sanjodori Karasuma, Nishi-iru, Nakag, Kyoto, Kyoto Prefecture, 604-8166
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Mitsui Garden Hotel Kyoto Sanjo PREMIER
Mitsui Garden Hotel Kyoto Sanjo PREMIER
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 197 beoordelingen
De prijs is € 185
29 jul - 30 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 2200 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Gasten met tatoeages mogen de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Kyoto Mitsui Garden Hotel Sanjo
Kyoto Sanjo
Mitsui Garden Hotel Kyoto Sanjo
Mitsui Garden Hotel Sanjo
Mitsui Garden Hotel Sanjo Kyoto
Mitsui Garden Kyoto Sanjo
Mitsui Garden Sanjo
Mitsui Garden Sanjo Hotel Kyoto
Mitsui Garden Sanjo Kyoto
Sanjo Kyoto
Mitsui Kyoto Sanjo Kyoto
Mitsui Garden Hotel Kyoto Sanjo Hotel
Mitsui Garden Hotel Kyoto Sanjo Kyoto
Mitsui Garden Hotel Kyoto Sanjo Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Mitsui Garden Hotel Kyoto Sanjo
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
9,0/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
27 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Anne
31 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anne
1 nacht verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
Anne
29 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anne
2 nachten verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
Nicolette
29 dec 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nicolette
8/10 – Goed
Kuriyama
13 jun 2024
Positief: Netheid, voorzieningen
Kuriyama
1 nacht verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Miyoko
Reisde met familie
12 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Miyoko
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
karim
9 jun 2024
karim
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
WILLIAM
9 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
WILLIAM
13 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
31 mei 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Estelle
27 mei 2024
Estelle
3 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Peter
Reisde met familie
25 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
4 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
TAKEDA
19 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
TAKEDA
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
tomoko
Reisde met familie
14 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
tomoko
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
McKayla
14 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
McKayla
2 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Gurjit
12 mei 2024
Gurjit
3 nachten verbleven in mei 2024
6/10 – Redelijk
Yukiko
10 mei 2024
Yukiko
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Rufino
10 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rufino
3 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Mirjam
Reisde met partner
7 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mirjam
4 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Masakazu
27 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Masakazu
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
NORIKO
26 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
NORIKO
1 nacht verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Jean Yves, St Bruno de Montarville
24 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jean Yves
4 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
19 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Edmond
Reisde met een groep
16 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Edmond
2 nachten verbleven in april 2024
8/10 – Goed
HIROSHI
Reisde met partner
6 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIROSHI
2 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
per
Reisde met familie
25 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
per
2 nachten verbleven in maart 2024