Hôtel Chez Gilles
Hotel met een restaurant, in de buurt van La Maison Blanche
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Economy eenpersoonskamer, gedeelde badkamer laden

Economy eenpersoonskamer, gedeelde badkamer
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Geluidsisolatie
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Suite laden

Suite
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Geluidsisolatie
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Geluidsisolatie
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Geluidsisolatie
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

7 Rue du 1er-Mars, La Chaux-de-Fonds, NE, 2300
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: CHF 4.20 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 18 jaar.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. CHF 18.00 voor volwassenen en ca. CHF 18.00 voor kinderen
- Parkeerkosten: CHF 10.00 per nacht
- Toeslag voor huisdieren: CHF 10.00 per huisdier, per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent in Zwitserland een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 3 stars toegekend gekregen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hôtel Chez Gilles La Chaux-de-Fonds
Chez Gilles La Chaux-de-Fonds
Chez Gilles
Hôtel Chez Gilles Hotel
Hôtel Chez Gilles La Chaux-de-Fonds
Hôtel Chez Gilles Hotel La Chaux-de-Fonds
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hôtel Chez Gilles
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,8/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
14 aug 2022
1 nacht verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Stefan
Reisde met partner
28 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Stefan
1 nacht verbleven in juni 2022
6/10 – Redelijk
André
Reisde met partner
28 mei 2022
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
André
1 nacht verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Christoph
11 feb 2022
Christoph
1 nacht verbleven in februari 2022
10/10 – Uitstekend
Michael
12 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
1 nacht verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
Thomas
Zakenreiziger
10 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thomas
1 nacht verbleven in december 2021
6/10 – Redelijk
Pascal
Zakenreiziger
26 nov 2021
Positief: Netheid, comfort kamer
Pascal
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Thierry
Zakenreiziger
24 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel bien isolé & très propre
Thierry
1 nacht verbleven in september 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
1 aug 2021
Positief: Voorzieningen
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
Hugues
16 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hugues
3 nachten verbleven in juli 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
11 jul 2021
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
30 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2021
10/10 – Uitstekend
HL
Zakenreiziger
26 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tres bien
HL
20 nachten verbleven in juni 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
25 mei 2021
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
25 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2021
10/10 – Uitstekend
Thomas
Zakenreiziger
19 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thomas
1 nacht verbleven in januari 2021
8/10 – Goed
Thomas
Zakenreiziger
8 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thomas
1 nacht verbleven in januari 2021
8/10 – Goed
Sébastien
Zakenreiziger
18 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sébastien
5 nachten verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
André
7 aug 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
André
2 nachten verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Marianne, Djerba
Reisde met een groep
24 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marianne
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Didier
Zakenreiziger
6 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Didier
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Igor
26 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Igor
3 nachten verbleven in september 2019
6/10 – Redelijk
gerald
1 jul 2019
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
gerald
3 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Romuald
23 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Romuald
1 nacht verbleven in maart 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
21 sep 2018
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tourist trap
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2018