Hotel Fleur-de-Lys

2.0-sterrenaccommodatie
Hotel in La Chaux-de-Fonds

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Fleur-de-Lys

Zitruimte lobby
Exterieur
Restaurant
Interieur
1 slaapkamer, verduisterende gordijnen, geluiddichte muren, babybedden

Populaire voorzieningen

  • Schoonmaakservice
  • Roomservice
  • Huisdiervriendelijk
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 189
inclusief belastingen en toeslagen
2 aug - 3 aug

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Suite, 3 slaapkamers

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Verwarming
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Kabelzenders
  • 34 m²
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden

Tweepersoonskamer

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Verwarming
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Kabelzenders
  • 25 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Eenpersoonskamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Verwarming
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Kabelzenders
  • 17 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
13 Avenue Léopold-Robert, La Chaux-de-Fonds, Neuchâtel, 2300

In de buurt

  • District La Chaux-de-Fonds - 1 min. lopen - 0.0 km
  • Internationaal Klokkenmuseum - 5 min. lopen - 0.4 km
  • Zoo du Bois du Petit-Château - 8 min. lopen - 0.7 km
  • La Maison Blanche - 17 min. lopen - 1.4 km
  • Calèches du Saut-Du-Doubs - 29 min. rijden - 16.2 km

Lokaal vervoer

  • Station La Chaux-de-Fonds - 8 min. lopen
  • Geneva International Airport (GVA) - 87 min. rijden

Restaurants

  • ‪Espacité - ‬2 min. lopen
  • ‪la Plage des Six Pompes - ‬4 min. lopen
  • ‪Le Panetier - ‬2 min. lopen
  • ‪Café du Coin - ‬1 min. lopen
  • ‪Brasserie de la Fontaine - ‬3 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Fleur-de-Lys

Hotel in het stadscentrum
Hotel Fleur-de-Lys is van alle gemakken voorzien. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Een bankethal, een rookvrije accommodatie en een bagageopslagruimte
  • Een lift
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Hotel Fleur-de-Lys zijn uitgerust met faciliteiten zoals gratis wifi, geluiddichte muren en roomservice.
Extra voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met baden of douches en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies met premium tv-zenders
  • Baby-/kinderbedjes, verwarming en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels, Frans, Duits, Italiaans, Portugees en Spaans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Gezinsvriendelijk

  • Babybed (toeslag)
  • Geluiddichte kamers

Voorzieningen

  • Bagageopslag

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 2 etages
  • Feestruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Babybed (toeslag)
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met premium kabelzenders

Eten en drinken

  • Roomservice

Meer

  • Geluiddichte kamers
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 16.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 19.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

De receptie is op maandag t/m vrijdag tussen 16.00 uur en 19.00 uur geopend en op zaterdag t/m zondag tussen 16.00 uur en 18.00 uur.
Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.
Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Huisdieren zijn toegestaan tegen CHF 30 per huisdier, per dag
Alleen bepaalde kamers, beperkingen van toepassing. Huisdiervriendelijke kamers kunnen worden aangevraagd door contact op te nemen met de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging.

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 2 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn babybedjes beschikbaar tegen CHF 30.0 per dag.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: CHF 4.20 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 18 jaar.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor huisdieren: CHF 30 per huisdier, per dag
  • Toeslag voor babybed: CHF 30.0 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Fleur-de-Lys La Chaux-de-Fond
Fleur-de-Lys La Chaux-de-Fond
Hotel Fleur-de-Lys La Chaux-de-Fonds
Fleur-de-Lys La Chaux-de-Fonds
Hotel Fleur-de-Lys Hotel
Hotel Fleur-de-Lys La Chaux-de-Fonds
Hotel Fleur-de-Lys Hotel La Chaux-de-Fonds

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Fleur-de-Lys?

Ja, bij deze accommodatie zijn huisdieren toegestaan. Er geldt een toeslag van CHF 30 per huisdier, per dag.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel Fleur-de-Lys?

Vandaag, 24 jul. 2025, kost een verblijf bij Hotel Fleur-de-Lys van één nacht voor twee volwassenen op 2 aug. 2025 min. € 179,49, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Hotel Fleur-de-Lys te parkeren?

Bij Hotel Fleur-de-Lys kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Fleur-de-Lys?

Je kunt inchecken vanaf: 16.00 uur; je kunt inchecken tot: 19.00 uur. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Fleur-de-Lys uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt Hotel Fleur-de-Lys?

Dit hotel ligt in het centrum van La Chaux-de-Fonds, binnen 5 minuten lopen van District La Chaux-de-Fonds en Internationaal Klokkenmuseum. Ook Zoo du Bois du Petit-Château en La Maison Blanche liggen binnen 2 km afstand. Station La Chaux-de-Fonds ligt op 8 minuten lopen.

Beoordelingen over Hotel Fleur-de-Lys

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 24 van 100 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 51 van 100 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 17 van 100 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 100 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 100 beoordelingen

8,2/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Emmanuelle

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Andreas

1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

antony

1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Emmanuelle

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Emmanuelle

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Arnd

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok
3 nachten verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Rene

Reisde met familie
Einfaches Hotel an zentraler Lage. Zimmer sind renoviert. Alter Lift, dunkle Reception. Einfacher Zimmer Komfort. Einfaches Frühstück. Preis-Leistungsverhältnis nicht gegeben, Zimmerpfeis war für die Leistung viel zu hoch. Netter Receptionist. Parkplätze müssen in blauer Zone gefunden werden. Was auch klappte. Restaurant im Hotel machte nicht den besten Eindruck in Sachen Sauberkeit und Auftritt.
1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2023

4/10 – Matig

Christophe

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer

Déconseillé si vous voulez dormir.

Les parois sont en cartons. Aucune insonorité. On entend même très bien, le voisin d’à côté actionner les interrupteurs. Sur le matin, tout le monde se réveille normal, alors là on entend très bien les douches de tout le monde et c’est un balai incessant de porte de chambre qui claque quand les gens quittent leur chambre. L’ascenseur n’est pas sécurisé du tout, un côté de l’ascenseur n’est pas protégé par une porte quand il est en mouvement. Le petit déjeuner n’est pas suffisant garni, il propose peu de produits de qualité médiocre. En plus il faut demander à chaque fois au personnel située dans la pièce à côté lorsque vous désirez un café ou thé. Le seul point pratique de cet hôtel est qu’il est mitoyen avec un restaurant. Je fais beaucoup d’hôtel ça fait longtemps que je ne m’étais pas retrouvé dans un hôtel de la sorte.
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Gabi

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr nettes Personal😀
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Christoph

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Ludwig

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr gute Lage, freundliches Personal.
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

THIERRY

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Yann-Eric

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Bon accueil et bon rapport Q/P

Très bien. Une petite renovation de salle de bain serait un plus.
4 nachten verbleven in juni 2022

6/10 – Redelijk

Richard, Espoo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
The property is good and the adjacent restaurant was good too. I wasn't happy an iron for clothes pressing was not available at all and i would have needed to pay for that service. Arriving in the evening the service is not available anyway. So, I a lot of hot water for steam was used to make clothing presentable for work.
3 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Bon accueil. Correct. Propreté à optimiser

Bon accueil et prix correct. Une petite attention sur le ménage (parties non visibles tel sous le litnnnn)
2 nachten verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Yann-Eric

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Excellent accueil. Bon rapport Q/P

3 nachten verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Benno

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hier stimmt das Preis-Leistungsverhältnis. Gerne wieder
5 nachten verbleven in januari 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Photos very distort. The hotel equipment is quite old. In the hallways and in the rooms you can smell cigarettes. Bathroom is quite noisy in the night. Parking lot does not have enough capacity. Receptionist did not speak English. The walls are noisy as if they were made of paper.
1 nacht verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Jean-Louis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Terry

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Book parking in advt!

No parking available on arrival and difficult to find nearby. Hotel and attached restaurant very good.
1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Yann-Eric

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon rapport q/p
3 nachten verbleven in september 2021