Particuliere eigenaar
BAUMA
Hotel met gratis parkeerplaatsen in La Fortuna
Fotogalerie voor BAUMA





VIP Access
Beoordelingen
9,8 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 367
inclusief belastingen en toeslagen
22 dec - 23 dec
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Loft laden

Loft
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(25 beoordelingen)
Hoogtepunten
Terras
Privéspa buiten
Airconditioning
Gratis babybed
Keuken
Een koelkast/vriezer
Smart-tv
Aparte slaapkamers
Alle foto's voor Villa laden

Villa
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Terras
Privéspa buiten
Airconditioning
Gratis babybed
Keuken
Een koelkast/vriezer
Smart-tv
Een sofabed
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Zeta Trece, La Fortuna, Provincia de Alajuela
Over deze accommodatie
BAUMA
Vergelijkbare accommodaties

The Royal Corin Thermal Water Spa & Resort - Adults Only
The Royal Corin Thermal Water Spa & Resort - Adults Only
- Zwembad
- Bubbelbad
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 1.011 beoordelingen
De prijs is € 437
inclusief belastingen en toeslagen
10 dec - 11 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een particuliere eigenaar (een partij die niet handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep). De consumentenwetgeving van de EU, met inbegrip van het herroepingsrecht, is niet van toepassing op je boeking. Je boeking wordt wel gedekt door het annuleringsbeleid van de particuliere eigenaar.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over BAUMA
Beoordelingen
9,8
Uitzonderlijk
10/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
10/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
24 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Ismael
Reisde met partner
17 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



Ismael
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Howard
8 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Howard
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Shane
Reisde met partner
2 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shane
6 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Ana
1 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ana
4 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Sherine
27 okt 2025
Sherine
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Alexander
26 okt 2025
Alexander
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
KIMBERLY
25 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KIMBERLY
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Nayeli
23 okt 2025
Nayeli
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Juan-Manuel
Reisde met partner
22 okt 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Juan-Manuel
3 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Chrisangel Collado
Reisde met een groep, Reisde met familie
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


Chrisangel Collado
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Nayanka Ann
Reisde met familie
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nayanka Ann
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Lesley
Reisde met partner
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lesley
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Liza
Reisde met een groep
16 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Liza
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Dylan
Reisde met partner
13 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dylan
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Randy
Reisde met partner
4 sep 2025
Randy
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Evelyn Pacheco
26 aug 2025
Evelyn Pacheco
6 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Hector
23 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hector
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Lizette
18 aug 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Lizette
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Marissa
11 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marissa
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Linda
Reisde met partner
31 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Linda
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Katherine
Reisde met familie
25 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Katherine
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Nestor
22 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nestor
5 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Carlos
Reisde met partner
21 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten




Carlos
8 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Rebecca
13 jul 2025
Rebecca
1 nacht verbleven in april 2025








