Hotel Sagarnaga

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis ontbijt en een 24-uurs receptie in La Paz

Kies datums om prijzen te bekijken

VIP Access

Beoordelingen

8,0 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt inbegrepen
  • Bar
  • Roomservice
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Wasservice

Als lid krijg je meer

  • Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
  • Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
  • Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
10 van 10 kamers weergeven

Deluxe tweepersoonskamer, 1 queensize bed, privébadkamer

9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Verwarming
Televisie
Een privébadkamer
Champagneservice
Kabelzenders
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
  • 17 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Deluxe driepersoonskamer, 3 eenpersoonsbedden

7,0 van 10
Goed
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Verwarming
Televisie
Privébadkamer
Champagneservice
Kabelzenders
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
  • 20 m²
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden

Deluxe tweepersoonskamer, 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Verwarming
Televisie
Privébadkamer
Champagneservice
Kabelzenders
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
  • 18 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Junior studio suite, 1 kingsize bed met slaapbank

Hoogtepunten

Verwarming
Een gratis babybed
Televisie
Privébadkamer
Champagneservice
Kabelzenders
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
  • 34 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed en 1 eenpersoons slaapbank

Deluxe tweepersoonskamer, 1 queensize bed, uitzicht op stad

Hoogtepunten

Verwarming
Televisie
Privébadkamer
Champagneservice
Kabelzenders
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
  • 18 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Deluxe tweepersoonskamer, 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op stad

Hoogtepunten

Verwarming
Televisie
Privébadkamer
Champagneservice
Kabelzenders
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
  • 18 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe driepersoonskamer, 3 eenpersoonsbedden, uitzicht op stad

Hoogtepunten

Verwarming
Televisie
Privébadkamer
Champagneservice
Kabelzenders
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
  • 24 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden

Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, privébadkamer

8,4 van 10
Zeer goed
(6 beoordelingen)

Hoogtepunten

Verwarming
Televisie
Een privébadkamer
Champagneservice
Kabelzenders
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
  • 14 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, privébadkamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Verwarming
Televisie
Een privébadkamer
Champagneservice
Kabelzenders
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
  • 14 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard eenpersoonskamer, 1 eenpersoonsbed, privébadkamer

7,6 van 10
Goed
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

Verwarming
Televisie
Een privébadkamer
Champagneservice
Kabelzenders
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
  • 12 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Sagarnaga 326 Zona Rosario, La Paz

In de buurt

  • Plaza San Francisco - 2 min. lopen - 0.2 km
  • Kerk van San Francisco - 2 min. lopen - 0.2 km
  • Heksenmarkt - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Catedral Metropolitana Nuestra Señora de La Paz - 7 min. lopen - 0.6 km
  • Plaza Murillo - 7 min. lopen - 0.6 km

Lokaal vervoer

  • Kabelbaanstation Edificio Correos - 7 min. lopen
  • Station Viacha - 28 min. rijden
  • La Paz (LPB-Internationale luchthaven El Alto) - 38 min. rijden

Restaurants

  • ‪DT Brew House - ‬3 min. lopen
  • ‪Luna's - ‬1 min. lopen
  • ‪The English Pub - ‬2 min. lopen
  • ‪The English Lion's - ‬1 min. lopen
  • ‪Cafe Del Mundo - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Sagarnaga

Hotel in Calle Sagárnaga
Als je bij Hotel Sagarnaga verblijft, profiteer je van voorzieningen zoals een gratis ontbijtbuffet, een koffiebar/café en stomerij-/wasservices. Het plaatselijke café met lokale en internationale gerechten, Cafe del Mundo, serveert ontbijt, brunch, lunch en diner. Gasten kunnen gebruikmaken van voorzieningen zoals een bar en een conferentieruimte en verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Vervoer van en naar de luchthaven (toeslag), een televisie in de gemeenschappelijke ruimte en een lift
  • Een rookvrije accommodatie, conciërgeservices en gratis kranten
  • Een bagageopslagruimte, vergaderruimtes en huwelijksservices
  • Uit de gastenbeoordelingen blijkt dat gasten vol lof zijn over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle 50 kamers zijn uitgerust met gemakken zoals gratis wifi en kluisjes.
Andere gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met douches
  • Televisies van 33 inch met kabelzenders
  • Verwarming en dagelijkse schoonmaakservice

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Parkeren ter plaatse alleen op verzoek
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse
  • Tot de parkeeropties ter plaatse behoort een garage

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 07.00 uur tot 10.00 uur
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Bolivian Green Kitchen
  • Cafe del Mundo
  • El Tambo

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Aanzoek-/romantische pakketten
  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • 50 vierkante meter aan conferentieruimte
  • Computerstation
  • Vergaderruimte

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • Receptieruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Tv van 33 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Champagneservice

Meer

  • Kluisje
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: USD 15

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Kinderen van 11 jaar oud en jonger kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Het is mogelijk dat je de volgende toeslagen dient te betalen bij de accommodatie: de nationale btw (13%). Niet-inwoners met een geldig paspoort en toeristenvisum zijn mogelijk vrijgesteld van de btw (13%).

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: USD 16 per voertuig (enkele reis)
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor laat uitchecken: USD 15 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om een parkeerplaats ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Sagarnaga
Hotel Sagarnaga La Paz
Sagarnaga Hotel
Sagarnaga La Paz
Sagarnaga
Hotel Sagarnaga Hotel
Hotel Sagarnaga La Paz
Hotel Sagarnaga Hotel La Paz

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Sagarnaga?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Hotel Sagarnaga te parkeren?

Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Sagarnaga?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Sagarnaga uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken. Laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van USD 15.

Biedt Hotel Sagarnaga een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van USD 16 per voertuig.

Waar ligt Hotel Sagarnaga?

Dit hotel ligt in Calle Sagárnaga, vlak bij Museo de la Coca, Kerk van San Francisco en Heksenmarkt. Ook Iglesia y Museo de San Francisco en Casa Municipal de la Cultura Franz Tamayo liggen binnen 5 minuten lopen. Kabelbaanstation Edificio Correos ligt op 7 minuten lopen en naar Estación Teleférico Camacho is het 11 minuten lopen.

Beoordelingen over Hotel Sagarnaga

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 121 van 380 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 157 van 380 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 77 van 380 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 18 van 380 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 380 beoordelingen

7,8/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Maribel, San Francisco

Negatief: Netheid, voorzieningen
What stood out were the great attentions of the servers at the Restaurant Tambo. They were very accommodating and caring. On the other hand, the restaurant supervisor was very rude and disconsidered. On the other hand, the hotel crew not only need good customer service lessons but retraining on their own specific areas. The did a major mistake with my reservation. However, Cecilia, the hotel owner came to the rescue, MY RESCUE! She was ultra professional, caring, nice, compassionate, sweet and understanding. Only until she intervened it was when everything was resolved. I really hope the staff follows her example. Thanks so much Cecilia, you are a super star, a true leader. I really hope things get better because it’s a great hotel with an excellent location.
9 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Thomas Paul

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good staff, super restaurant & breakfast, good location, clean rooms
2 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Thomas Paul

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was very clean, good staff, great restaurant & breakfast
2 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Elizabeth

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The first room was super cold, the second room was great. The breakfast was very limited with options. But overall the hotel was great, staff was cordial and pleasant.
2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Angelica

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente servicio, muy confortables, recomendable
1 nacht verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

Susanne

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Personal war sehr nett. Die Zimmer sind sehr schmutzig. Viele Haare in den Ecken. Keine Heizung, kein Föhn, keine Ablage für Kosmetikartikel. Leider haben wir uns einen Kaffee aus der Kaffeemaschine gekauft, der hatte genauso schlecht geschmeckt, wie der Filterkaffee.
3 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

HUGO

1 nacht verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Karen

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location is the best . It is pretty safe around and it’s convenient near the witches market and the travel agencies . The only thing is that internet connection is not the best in the rooms but it works fine in the lobby and the restaurant
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Karen

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location!!!! Very safe in the center of the city and near the most touristic market
3 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Alexander

Reisde met een groep
We, group of 7 people, stayed in the hotel 3 days. The rooms are clean, the staff is very friendly, great breakfast! Thank you for hospitality 🙏
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

homark

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Every thing was good
2 nachten verbleven in juli 2025

4/10 – Matig

Maher

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Catastrophic

I was very disappointed with my stay at this hotel, which is outdated and poorly maintained. Upon arrival, we had to change rooms at 1:30 a.m. because the bed had clearly not been cleaned — there were blood stains on the sheets, along with long strands of women’s hair, which clearly shows a total lack of hygiene. The rooms are extremely basic, with no comfort at all, and it was freezing cold inside: there’s no heating system. The view was directly onto a wall, which didn’t help the atmosphere either. The worst part was the staff’s behavior. After asking about the exchange rate at reception, I was offered a very poor rate. A few hours later, around 2 a.m., one of the staff members came to my room to renegotiate — a highly inappropriate situation that I would describe as borderline harassment. Another serious issue: the rooms are not cleaned during the stay and towels are not replaced. This is simply unacceptable for a hotel. The only positive point: the location, which is convenient.
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Paula

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Paula

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Excelente localização.

Há dois restaurantes no hotel com comida excelente e preços acessíveis. A localização também é um ponto positivo. Dá pra fazer muita coisa a pé.
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Anderson

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Ótimo

Acomodação ampla e confortável. Hotel próximo a diversos pontos turísticos, para quem gosta de caminhar é uma excelente opção. Praticamente ao lado do Mercado de las Brujas e diversos restaurantes e cafeterias.
8 nachten verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

MÁRCIO

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pessoal muito mau no atendimento
4 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Zachary

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a lovely time there! However there are no heaters in the rooms so you will be a bit cold. Also there is a window at the top of the door that lets the light in from the hall 24/7. Extremely warm and helpful staff.
1 nacht verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

Pedro Paulo

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid

Limpeza deixa a desejar

Hotel com boa estrutura e excelente localização! A comodidade de se ter restaurantes e lanchonetes com comidas deliciosas a preços competitivos da rua tambem facilita bastante! O café da manhã é muito bom. Os funcionários são excelentes e muito simpáticos, sempre prestativos a ajudar. Pontos Negativos: Limpeza deixa a desejar. Apos as duas diarias, decidi ficar mais dois dias e ao chegar do passeio no fim da tarde nao haviam limpado o quarto. Pedi para que fossem , para eu poder descansar, o funcionario demorou 1h e somente arrumou a cama. Pedi pra que ele varresse e ele varreu jogando o lixo(migalhas de biscoito) no corredor. O boxe do chuveiro entupido de cabelo e a agua sobe quando o chuveiro fica aberto muito tempo. Por fim, sempre olho embaixo da cama antes de ir embora do hotel e vi que estava MUito suja. A acustica tambem nao é muito boa. Fiquei num hotel para poder descansar / dormir fim da tarde e nao foi possivel. Pode-se ouvir a limpeza de quartos em outros andares, batidas de porta, pessoas caminhando e os eventos de terça e quarta-feira no restaurante. Resumo: me hospedaria de novo? -Sozinho, como viajei, foi melhor ter ficado num hostel(fiquei depois). Mas em familia, me hospedaria sim. Espero que ao menos a questao da limpeza tentem melhorar
Varrendo lixo pro corredor
2 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Guilherme

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2025

4/10 – Matig

Lorraine

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Very basic

On check in we were given a standard room the bathroom looked so old and it was right by the lift went back to reception and after insisting we get the deluxe room we booked I can tell you it was not much better. The shower was cold, the blankets they use are thick but so scratchy. There is also so much noise from other inconsiderate guests . The location and breakfast were the only good things for us.
2 nachten verbleven in mei 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Kalin

Negatief: Netheid
Extremely loud. The walls of the rooms are so thin you could hear everything. I felt like I was staying in a hostel for hotel prices. The rooms look much nicer and cleaner in the pictures. It is a convenient location though.
3 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

K G

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Value for money
4 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Mauricio

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Eva

5 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Yara Isabel Aguirre

1 nacht verbleven in april 2025