Fotogalerie voor Kasuwari Hotel





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven
Alle foto's voor Economy Twin kamer, 1 slaapkamer laden

Economy Twin kamer, 1 slaapkamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Balkon of terras
Airconditioning
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Kookgerei, borden en bestek
Gemeenschappelijke keuken
Waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Kasuwari Hotel ligt vlak bij het strand in Labuan Bajo. Bezoek je graag lokale bezienswaardigheden? Neem dan een kijkje bij onder andere Nationaal Park Komodo en Rinca Eiland. Als er bovendien een activiteit op het programma staat, mag je een bezoek aan Haven van Labuan Bajo beslist niet overslaan.

Jalan Haji Ishaka No. 15, Labuan Bajo, Nusa Tenggara Timur, 86754
In de buurt
- Strand van Pede Labuan - 15 min. lopen - 1.3 km
- Haven van Labuan Bajo - 16 min. lopen - 1.4 km
- St. Angela Labuan Bajo - 16 min. lopen - 1.4 km
- Batu Cermin-grot - 9 min. rijden - 4.1 km
- Strand van Waecicu - 9 min. rijden - 6.9 km
Restaurants
- Artomoro Restaurant - 15 min. lopen
- Happy Banana Sushi - 9 min. lopen
- Treetop Seafood Restaurant - 14 min. lopen
- Back to Bajo Cafe & Resto - 7 min. lopen
- La Cucina - 13 min. lopen
Over deze accommodatie
Kasuwari Hotel
Vergelijkbare accommodaties

Centro Bajo Hotel
Centro Bajo Hotel
- Gratis luchthavenshuttle
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
9.2 van 10, Fantastisch, 17 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 50000.00 per kamer (enkele reis)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Kasuwari Hotel Labuan Bajo
Kasuwari Labuan Bajo
Kasuwari
Kasuwari Hotel Hotel
Kasuwari Hotel Labuan Bajo
Kasuwari Hotel Hotel Labuan Bajo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Kasuwari Hotel
7,8
Goed
7,6
Netheid
8,4
Locatie
9,6
Personeel en service
7,8
Milieuvriendelijkheid
6,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
28 sep 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Elisabeth
30 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel.
Elisabeth
2 nachten verbleven in januari 2018
4/10 – Matig
Karel
Reisde met een groep
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten

Karel
1 nacht verbleven in oktober 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Valerio
Reisde met partner
9 aug 2025
Negatief: Voorzieningen
Valerio
2 nachten verbleven in augustus 2025
4/10 – Matig
Sandra
19 jun 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten



Sandra
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
10 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Michael
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
raymond
1 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
raymond
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
22 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Gines
10 jun 2024
Gines
2 nachten verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Igor
17 mei 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
I was happy with my choice
Igor
4 nachten verbleven in mei 2024
6/10 – Redelijk
J
23 apr 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Good, bad and ugly
J
4 nachten verbleven in april 2024
6/10 – Redelijk
Badge, canada
23 mrt 2018
Positief: Personeel en service
No room available
Badge
1 nacht verbleven in maart 2018
10/10 – Uitstekend
Steven
17 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Don’t stay anywhere else in Labuan Bajo.
Steven
3 nachten verbleven in maart 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 mrt 2018
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2018
6/10 – Redelijk
Susan
3 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Bit overpriced
Susan
2 nachten verbleven in februari 2018
10/10 – Uitstekend
Lorne, Halifax, Canada
4 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel, great value
Lorne
2 nachten verbleven in januari 2018
10/10 – Uitstekend
Martin
18 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great place!
Martin
2 nachten verbleven in januari 2018