Zitruimte lobby

Beoordelingen van Leonardo Hotel Mannheim - Ladenburg

Leonardo Hotel Mannheim - Ladenburg
Benzstrasse 21, Ladenburg, BW

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 239 van 630 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 293 van 630 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 76 van 630 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 20 van 630 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 630 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Henk

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Ihr Team vom Leonardo Mannheim-Ladenburg op 3 okt 2023
Lieber Henk,Es freut uns zu hören, dass Ihr Aufenthalt im Hotel Leonardo Heidelberg-Walldorf Ihren Erwartungen entsprochen hat. Ihr Feedback ist wichtig für uns und wir schätzen Ihre positive Bewertung. Unsere oberste Priorität ist es, unseren Gästen ein angenehmes Erlebnis zu bieten.Mit freundlichen Grüßen,Ihr Team vom Leonardo Mannheim-Ladenburg

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Peter

Reisde met huisdieren, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer prettige bediening bij inchecken. Goed en schone kamers. Helaas bar en restaurant niet open. De gangen en kamers waren erg warm. Ontbijt was goed. Prijs kwaliteitsverhouding erg goed. Goede overnachtingscamping
1 nacht verbleven in januari 2023

6/10 – Redelijk

W.

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
WiFi was ronduit waardeloos. Desinfectie apparaten werkten niet. Personeel was erg vriendelijk, bedden waren goed. Douchen in badkuip is niet meer van deze tijd.
2 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Richard

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend hotel voor doorreis.
Wij verbleven hier één nacht als tussenstop voor een reis Oostenrijk-Nederland. nadelen: onze kamer had een douche in een badkuip, dus hoge instap, we vonden de doucheruimte daarmee ook krap. voordelen: uitgebreid ontbijtbuffet, vers brood, warm en koud eten, zoet en hartig. Voldoende parkeergelegenheid. Hondvriendelijk (ook in ontbijtzaal). Correct en vriendelijk personeel. Goede airco op de kamer. Ramen kunnen evt. open. Milieuvriendelijke zeepdispensers voor handzeep en douchegel. Op onze kamer hebben we totaal niets van de andere gasten gehoord, dus heerlijk geslapen. buurt: naast het hotel is een Pennysupermarkt gelegen (open tot 21:00 uur, zondags gesloten). Voldoende uitlaat mogelijkheden rond het hotel voor hond. In de buurt (richting centrum) een aantal (eenvoudige) eetgelegenheden.
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Gernick

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It will do, especially on cooler days
Check in was smooth, quick & friendly. Hotel was fine. Room good size, not to small. Air-conditioning was bad. Didn't work properly and was loud while cooling nothing. Bed reasonably comfy but it did feel a little un-horizontal. Breakfast was fine. Parking was free on the premises.
1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Niets uniek. Gewoon goed gelegen voor een week in die omgeving. Goede uitvalsbasis.
7 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Laurens

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place to stay if they fix the airconditionin
It was very hot and the airconditioning was not working on the two rooms we booked. Other than that everything was fine. Clean, new and silent. The breakfast was nice as well.
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Roy, Amsterdam

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stayed here for a night on our way from Netherlands to to Italy. Clean, simple, but all is there for a comfortable night. Very nice lobby. Grocery store next door for stocking up on road snacks! Great price.
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Stefanie Beck op 25 jun 2019
Dear Roy, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Stefanie Beck / Rooms Division Manager op 25 jun 2019
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Angela Weißberg op 3 mei 2019
Lieber Gast, vielen Dank für Ihre Bewertung. Schön, dass es Ihnen bei uns gefallen hat. Alles Gute für Sie.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

great service, staff and amenities. coffee and ice tea 24/7. flexible over-time for the use of the sauna.
2 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Angela op 10 sep 2018
Thank you so much for your review. All the best for you.

8/10 – Goed

Alfons, Mechelen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend hotel nabij stadscentrum
Vriendelijk en attent personeel. Fantastisch ontbijt. Mooie kamer. Prijs kwaliteit meer dan ok.
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van Franziska op 4 aug 2018
Dear Guest, thanks for your nice feedback and your nice words. We are happy, that you liked it with us. We hope to see you again. best wishes

6/10 – Redelijk

jan-willem, stramproy

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Kan beter!
Airco koelde niet en föhn werkte niet. Veel geluidsoverlast van de koeling van de naast gelegen gebouw als je ivm de warmte met de ramen open slaapt
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van Franziska op 4 aug 2018
Dear Guests, thanks for your feedback. I am sorry that the aircon didn't work correctly. Our technician will check that. We hope to see you again. best wishes.

8/10 – Goed

Ira

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van Franzisa op 4 aug 2018
Dear Guest, thanks for your nice feedback. We are happy, that you liked it with us. We hope to see you again. best wishes

8/10 – Goed

els

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leonardo Hotel aanrader!
Leonardo Hotel is goed bevallen. Kamer was netjes , ontbijt niets op aan te merken. Hotel is zeker aan te raden en is gunstig gelegen tov Heidelberg en omgeving. Plaats Ladenburg heeft een mooi gezellig historisch centrum.
3 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van Johanna Buttler op 29 mei 2018
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Johanna Buttler

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2017
Reactie van Sascha op 18 sep 2017
Dear Guest, thank you for your nice Feedback. We are looking forward to welcome you again. Best regards Sascha T. Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Jantje

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2017
Reactie van Sascha op 7 sep 2017
Dear Jantje, thank you for your nice Feedback. We are looking forward to welcome you again. Best regards Sascha T. Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Monique

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect stay for a family!
We can only be positive: * A welcome drink upon arrival, so much appreciated and nice to relax after a 5 hour drive!!! * At arrival we received an upgrade to a wonderful family room, where we could bring our son to bed in a separate room and have still a drink ourselves in the living room. * The room was offering us some really sweet extra's: a complimentary bottle of water and little sweets before going to bed. Haribo is making little children happy! ;-) * No question was too much, when we asked if we could have some fresh food at breakfast, it was immediately organised and arranged. * Needing to know where to go, the reception was helping out!! * And coming back to the room was Always good: fresh sheets, new towels. Thanks to all the staff to make our stay so wonderful and... love to come back! x
4 nachten verbleven in juli 2017
Reactie van Sascha op 11 aug 2017
Dear Monique, thank you for your time and your very nice feedback. We are glad, that you enjoyed our service. Thank you very much for your nice feedback about our stuff. We are looking forward to welcome you again. Best regards, your Leonardo Hotel Mannheim-Ladenburg

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel voor de doorreis
Wij waren hier op doorreis vanuit Kroatië. Fijne schone, kamer met een babybed zoals gevraagd. Vriendelijk personeel en een heerlijk ontbijt. Zeker aan te raden.
1 nacht verbleven in juni 2017
Reactie van Sascha op 8 jul 2017
Dear Guest, thank you for your Feedback. It is a pleasure for us to welcome you again. Best regards Sascha T. Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Hans, Leiderdorp

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend hotel.
Uitstekend hotel op loopafstand van het historische centrum van Ladenburg.
1 nacht verbleven in juni 2017
Reactie van Sascha op 8 jul 2017
Dear Hans, thank you for your Feedback. We are looking forward to welcome you again. Best regards Sascha T. Front Office Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Goede prijs kwaliteit verhouding op 400 meter van stadscentrum.
Reactie van Sascha op 29 mei 2017
Deear Guest, thank you for your feedback. We are looking forward to welcome you again soon. Best regards Sascha T. Front Office Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Hotel buiten het mooie centrum
Hotel ligt aan de rand van de stad. Kamers zijn sumier ingericht maar worden momenteel gerenoveerd. Dus afwachten. Heel vriendelijk personeel. Er mag een kleine kaart bij komen. Ontbijt en diner vond ik erg duur.
Reactie van Sascha op 30 aug 2016
Dear guest, thank you for your feedback. Best regards Sascha T. Front Office Manager

6/10 – Redelijk

Robert, apeldoorn

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
prima verzorgd
prima verzorgd

10/10 – Uitstekend

Daphne, g

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel!
Super netjes en schoon hotel, goede service van het personeel, lekkere bedden. Dit alles voor een hele scherpe prijs! Ik ga hier zeker nog eens terug komen! :-)

8/10 – Goed

agnes, Noordwijk, Nederland

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
prima hotel voor mensen op doorreis/kort verblijf
Onze kamer was rustig gelegen en een mindervaliden kamer. Zeer toegankelijk dus voor mensen met een handicap. kamernr.238 ;-) Ontbijtbuffet was ruim alleen niet zo praktisch opgesteld. Bediening heel goed !

8/10 – Goed

Sietse, Ladenburg

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het is wel een goed hotel. Maar ik vond de ligging minder. Net als je op het industrieterrein ligt en ik vond de douch minder. er waren nog al wat kalk sporen in de douch en wat roest aan het douchescherm en er zaten vlekken in de handdoek. Je kunt er wel warm eten daar, maar wel best duur. Cola 0,2 kost daar wel 3 euro en dat is best duur. Net als het eten, schnitzel met wat aardappeltjes en salade dik 16 euro is aardig aan de prijs. Je kunt beter in de stad gaan kijken voor lekker warm eten. Als je van knus houd enz.. kun je beter daar ook niet slapen, want het is een echt hotel wat erg zakelijk er uit ziet. Maar voor de rest is een leuk hotel, maar persoonlijk ga ik hier niet meer heen. Ik vind te zakelijk en onpersoonlijk overkomen.

10/10 – Uitstekend

Ineke, 's-Hertogenbosch

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gastvrij en service gericht.
Ruime, nette kamer,met airco welke zeer welkom was. Op loopafstand van het historische centrum van Ladenburg, erg gezellig op een warme zomer avond!.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het verblijf was geweldig. We misten alleen het zwembad bij de sauna.Ook de afstand tot een stadje was erg groot. Het ontbijt was vorstelijk enhet diner was goed en niet te duur.

10/10 – Uitstekend

Erik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
zeer dicht bij veterama in Mannheim
zeer mooi en keurig hotel,met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. zeker voor herhaling vatbaar.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

D.Bakker

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed
welkomst drankje, prima!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prijs/kwaliteit: heel goed !!

10/10 – Uitstekend

Frank

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bijzonder gastvrij
Prima prijs kwaliteit verhouding en het personeel heeft echt oog voor wat de gast wil. Zo werden we op één van de warmste avonden van het jaar na een lange autoreis welkom geheten met een koele prosecco on the house -precies wat we nodig hadden! Ontbijt niet de beste die we ooit gehad hadden in een hotel maar ok. Airco niet echt koud maar koel genoeg voor extreme temperaturen. Vlak bij zowel de A5 als A6 en het centrum van het eeuwenoude stadje Ladenburg en Heidelberg. Buurt niet zo bijzonder, maar met name voor een nachtje onderweg of starting point voor excursies in de buurt een aanrader!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Brigitte

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Ihr Team vom Leonardo Mannheim-Ladenburg op 29 apr 2024
Liebe Brigitte,Ihre Bewertung erfüllt uns mit Freude, da sie zeigt, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben. Wir sind stets bemüht, den Aufenthalt unserer Gäste so angenehm wie möglich zu gestalten und freuen uns, dass wir dies bei Ihnen erreicht haben. Wir hoffen, Sie bald wieder in unserem Hotel Leonardo Ladenburg begrüßen zu dürfen.Liebe Grüße aus LadenburgLeonardo-Ladenburg-Family

10/10 – Uitstekend

Marcel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr sauber und sehr nettes Personal
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Ihr Team vom Leonardo Mannheim-Ladenburg op 29 apr 2024
Lieber Marcel,es freut uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt in unserem Hotel Leonardo Ladenburg genossen haben und unsere Sauberkeit sowie unser freundliches Personal loben. Es ist unser Ziel, jedem Gast ein außergewöhnliches Erlebnis zu bieten. Wir hoffen, Sie bald wieder begrüßen zu dürfen.Liebe Grüße aus LadenburgLeonardo-Ladenburg-Family

8/10 – Goed

Kristin

Positief: Netheid
Ich buche normal nie leonardo hotels. Hier war aber die lage zu meiner freundin leider zu gut. Das hotel und der style sind nicht der neueste, aber es war sauber. Auch wenn das zimmer nicht mega klein war, war es beengt. Der Fahrstuhl blieb offen stehen, also 2 etagen laufen. Im zimmer ohne heizung eine affenhitze. Service ist okay, aber ich stand 5 Minuten am Checkout (wieder eine affenhitze) und hab dann aufgegeben zu warten. Naja es war am ende keine werbung, doch nochmal leonardo zu wählen. Alles nix wildes, aber überzeugt mich trotzdem nicht von der hotelkette.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Ihr Team vom Leonardo Mannheim-Ladenburg op 29 apr 2024
Liebe Kristin,vielen Dank für Ihre Bewertung und dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Erfahrungen zu teilen. Es freut uns, dass Ihnen die Lage unseres Hotels nahe Ihrer Freundin zugesagt hat und Sie die Sauberkeit unserer Einrichtungen schätzen konnten. Wir bedauern, dass einige Aspekte Ihres Aufenthalts nicht Ihren Erwartungen entsprochen haben. Es ist uns wichtig, dass sich unsere Gäste in ihren Zimmern wohl fühlen und wir nehmen Ihre Anmerkungen bezüglich der Raumgröße und der Temperatur zur Kenntnis.Wir möchten uns auch für die Wartezeit beim Check-out entschuldigen. Wir streben stets danach, unseren Gästen einen reibungslosen und angenehmen Aufenthalt zu bieten.Ihr Feedback ist für uns von großem Wert und wir hoffen, Sie in Zukunft erneut bei uns begrüßen zu dürfen, um Ihnen eine positive Erfahrung mit Leonardo Hotels zu ermöglichen.Liebe Grüße aus Ladenburg,Leonardo-Ladenburg-Family

8/10 – Goed

Andrea

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir hatten ein Doppelzimmer und es gab nur eine Decke. Der Rezeptionist hat uns sofort eine zweite Decke gebracht. Leider gab es auch nur ein kleines Handtuch sowie ein Duschtuch, was wir morgens feststellten. Ansonsten war die Übernachtung sehr günstig und angenehm.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Ihr Team vom Leonardo Mannheim-Ladenburg op 16 feb 2024
Liebe Andrea,wir freuen uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns im Hotel Leonardo Ladenburg als angenehm und preiswert empfunden haben. Es ist gut zu hören, dass unser Rezeptionsteam schnell auf Ihre Anfrage reagiert hat und Ihnen eine zusätzliche Decke zur Verfügung gestellt hat.Wir möchten uns aufrichtig für die Unannehmlichkeiten entschuldigen, die durch die fehlenden Handtücher verursacht wurden. Bitte seien Sie versichert, dass es unser Ziel ist, eine optimale Gästeerfahrung zu bieten.Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen und Ihnen einen noch besseren Aufenthalt zu ermöglichen.Liebe Grüße aus Ladenburg,Leonardo-Ladenburg-Family

8/10 – Goed

Susanne

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Ihr Team vom Leonardo Mannheim-Ladenburg op 29 apr 2024
Liebe Susanne,vielen Dank für Ihre Bewertung und die 4 von 5 Punkten. Es ist erfreulich zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben. Wir bemühen uns stets, unseren Gästen den bestmöglichen Service und Komfort zu bieten. Es ist immer schön zu wissen, dass diese Bemühungen anerkannt werden.Wir freuen uns auf Ihren nächsten Besuch und die Gelegenheit, Ihnen erneut einen angenehmen Aufenthalt zu bieten.Liebe Grüße aus Ladenburg,Leonardo-Ladenburg-Family

10/10 – Uitstekend

Rainer

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alles perfekt: Personal, Frühstück, Zimmer etc.
Nicht unser erster und auch nicht unser letzter Aufenthalt in diesem Hotel. Hier stimmt alles. Von Zimmergröße, Frühstück, Personal bis hin zu den Parkmöglichkeiten.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Front Office Agent Mannheim-Ladenburg op 27 jan 2024
Lieber Rainer,vielen Dank für die tolle Bewertung :-)Es freut uns sehr zu hören, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt in unserem Hotel Leonardo Ladenburg hatten und planen, uns wieder zu besuchen. Ihre Anerkennung bezüglich der Zimmergröße, des Frühstücks, unseres Personals und der Parkmöglichkeiten ist sehr ermutigend.Unser Ziel ist es, unseren Gästen stets das beste Erlebnis zu bieten und es ist erfreulich zu wissen, dass wir in Ihrem Fall dieses Ziel erreicht haben. Ihre fortgesetzte Treue zu unserem Hotel ist sehr geschätzt und wir freuen uns darauf, Sie wieder bei uns zu begrüßen.Liebe Grüße aus Ladenburg,Leonardo-Ladenburg-Family

8/10 – Goed

Sascha

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Ihr Team vom Leonardo Heidelberg-Walldorf op 16 feb 2024
Lieber Sascha,es freut uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt in unserem Hotel Leonardo Ladenburg positiv bewertet haben. Ihr Feedback ist uns sehr wichtig und wir sind stets bemüht, unseren Gästen den bestmöglichen Service zu bieten. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Liebe Grüße aus Ladenburg,Leonardo-Ladenburg-Family

6/10 – Redelijk

Thomas

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Ihr Team vom Leonardo Mannheim-Ladenburg op 16 feb 2024
Lieber Thomas,es tut uns leid zu hören, dass Ihr Aufenthalt in unserem Hotel Leonardo Ladenburg nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat. Es ist unser Ziel, allen unseren Gästen eine qualitativ hochwertige Erfahrung zu bieten. Ihr Feedback ist wertvoll für uns und hilft uns dabei, unsere Servicequalität zu verbessern. Wir hoffen, dass Sie uns eine weitere Chance geben, Ihre Erwartungen zu erfüllen.Liebe Grüße aus Ladenburg,Leonardo-Ladenburg-Family

10/10 – Uitstekend

Sebastien

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Ihr Team vom Leonardo Mannheim-Ladenburg op 10 jan 2024
Lieber Sebastien,es freut uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt in unserem Hotel Leonardo Ladenburg genossen haben und uns die volle Punktzahl gegeben haben. Ihre Zufriedenheit ist unsere höchste Belohnung. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Liebe Grüße aus Ladenburg,Leonardo-Ladenburg-Family

10/10 – Uitstekend

Jasmin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr freundliches Personal. Hotel Junior Suite war eine schöne Größe. Ein Sofa fehlte im Wohnzimmer. Kommen gerne wieder.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Ihr Team vom Leonardo Mannheim-Ladenburg op 10 jan 2024
Liebe Jasmin,es freut uns zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt in unserer Junior Suite genossen haben und unser Personal Ihnen einen angenehmen Service geboten hat. Ihre Anmerkung bezüglich des Sofas nehmen wir zur Kenntnis.Es ist immer eine Freude zu hören, dass unsere Gäste gerne wiederkommen. Wir freuen uns darauf, Sie wieder bei uns im Hotel Leonardo Ladenburg begrüßen zu dürfen.Liebe Grüße aus Ladenburg,Leonardo-Ladenburg-Family

10/10 – Uitstekend

Timothy H

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel and great customer service.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Your team from the Leonardo Mannheim-Ladenburg op 10 jan 2024
Dear Timothy,We are pleased to hear that you enjoyed your stay at our hotel and found our customer service excellent. We always strive to provide our guests with the best possible experience.Your satisfaction is our greatest reward. Thank you for your excellent review and we look forward to your next visit.Best regards from LadenburgLeonardo-Ladenburg-Family

10/10 – Uitstekend

Waldemar

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Ihr Team vom Leonardo Mannheim-Ladenburg op 17 dec 2023
Liebe Waldemar,es freut uns zu hören, dass Sie mit Ihrem Aufenthalt in unserem Hotel Leonardo Ladenburg zufrieden waren. Ihre Bewertung mit 5 Sternen ist ein großartiges Lob für unser Team und es bestätigt uns, dass wir auf dem richtigen Weg sind, um unseren Gästen einen angenehmen Aufenthalt zu bieten.Wir hoffen, Sie bald erneut in unserem Hotel begrüßen zu dürfen.Liebe Grüße aus LadenburgLeonardo-Ladenburg-Family

8/10 – Goed

Rolf

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr zufrieden gewesen
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Front Office Agent Mannheim-Ladenburg op 18 nov 2023
Sehr geehrter Rolf,vielen Dank für die gute Bewertung.Wir freuen uns sehr, dass Sie sich bei uns wohlgefühlt haben und hoffen, Sie bald wieder begrüßen zu dürfen.Ihr Team vom Leonardo Mannheim-Ladenburg

6/10 – Redelijk

Natalja

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
An sich eine sehr nette Unterkunft, die Zimmer sind ein bisschen Alt aber Sauber, Frühstück war sehr gut.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Front Office Agent Mannheim-Ladenburg op 11 nov 2023
Liebe Natalja,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Erfahrungen mit uns zu teilen. Es freut uns zu hören, dass Sie insgesamt einen angenehmen Aufenthalt hatten und Ihnen das Frühstück geschmeckt hat. Wir bemühen uns, unseren Gästen einen sauberen und komfortablen Aufenthalt zu bieten, und entschuldigen uns, wenn das Zimmer nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat. Wir nehmen das Feedback unserer Gäste ernst und nutzen es, um unseren Service für zukünftige Aufenthalte kontinuierlich zu verbessern. Nochmals vielen Dank für Ihre Bewertung!Mit freundlichen Grüßen,Dein Team vom Leonardo Mannheim-Ladenburg

10/10 – Uitstekend

Ignazio

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Your team from the Leonardo Mannheim-Ladenburg op 23 okt 2023
Dear Ignazio,Thank you for your great feedback. We are happy to hear that you enjoyed your stay and we hope to welcome you back soon.Best regards,Your team from the Leonardo Mannheim-Ladenburg