Fotogalerie voor Lagos Marriott Hotel Ikeja





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 257
inclusief belastingen en toeslagen
8 nov - 9 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 2 tweepersoonsbedden laden

Standaard kamer, 2 tweepersoonsbedden
8,4 van 10
Zeer goed
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Badjassen
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 kingsize bed, niet-roken laden

Standaard kamer, 1 kingsize bed, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(17 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Badjassen
Alle foto's voor Junior suite, 1 kingsize bed, niet-roken laden

Junior suite, 1 kingsize bed, niet-roken
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Badjassen
Alle foto's voor Executive suite, 1 kingsize bed, niet-roken laden

Executive suite, 1 kingsize bed, niet-roken
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamers
Privébadkamer
Badjassen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

122 Joel Ogunnaike Street, Ikeja GRA, Lagos, 100271
Over deze accommodatie
Lagos Marriott Hotel Ikeja
Vergelijkbare accommodaties

Radisson Blu Lagos Ikeja Hotel
Radisson Blu Lagos Ikeja Hotel
- Zwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.6 van 10, Uitstekend, 206 beoordelingen
De prijs is € 239
inclusief belastingen en toeslagen
18 okt - 19 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. NGN 13500 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van Commitment to Clean (Marriott) volgt.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Lagos Marriott Ikeja Lagos
Lagos Marriott Hotel Ikeja Hotel
Lagos Marriott Hotel Ikeja Lagos
Lagos Marriott Hotel Ikeja Hotel Lagos
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Lagos Marriott Hotel Ikeja
9,2
Fantastisch
9,6
Netheid
9,4
Voorzieningen
9,2
Personeel en service
9,0
Milieuvriendelijkheid
9,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
28 okt 2023
8 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Antonio
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Antonio
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Sode Attairu
13 sep 2025
Sode Attairu
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Francis
Reisde met partner
1 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Francis
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Yvonne, philadelphia
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yvonne
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Andrew
6 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
1 nacht verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
anthony
29 jun 2025
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
anthony
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Mosun
22 jun 2025
Mosun
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Eli
Zakenreiziger
13 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eli
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Bolanle Ade
12 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bolanle Ade
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Emmanuel
8 jun 2025
Emmanuel
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Modupe
Reisde met een groep
2 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Modupe
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Oluwaseyi, Woodbridge
10 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Oluwaseyi
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Kazuiku
Zakenreiziger
28 apr 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kazuiku
1 nacht verbleven in april 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Olubusola
8 apr 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Olubusola
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
anthony
6 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
anthony
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Kenji
22 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Kenji
3 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Agnes
Reisde met familie
12 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Agnes
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Fonah
Reisde met een groep
7 mrt 2025
Positief: Voorzieningen
Fonah
3 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Eli
14 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eli
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
AKOSUA
29 jan 2025
AKOSUA
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Toni, Rex
29 jan 2025
Negatief: Netheid
Toni
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Gisele
Reisde met een groep, Reisde met familie
25 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top Notch Hotel
Gisele
3 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
17 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Cajetan
Reisde met familie
14 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cajetan
2 nachten verbleven in januari 2025