Exterieur

Beoordelingen van Hotel Restaurant Adler

4 out of 5
Hotel Restaurant Adler
Reichenbacher Hauptstraße 18, Lahr, BW

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 19 van 26 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 4 van 26 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 26 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 26 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 26 beoordelingen" "

9,8/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

9,6/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Aernout

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Hannah

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Patrick

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Supermysigt hotell, med stora fina rum. Personalen är mycket trevlig och hjälpsam. Rekommenderar verkligen.
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Silvia

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es hat an nichts gefehlt im Hotel Adler.An alles wurde gedacht.Sogar beim Frühstück durfte man sitzen bleiben und sich verwöhnen lassen.Einfach alles perfekt.
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Wolfgang

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Siegbert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Freundlichen, authentisch, und einfach zum wohlfühlen. Ich habe im Jahr etwa 120 - 200 Übernachtung, weltweit, und ich glaube ich kann beurteilen.
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Marcus-Carsten

1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Pamela

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Markus

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Auch jetzt beim ersten Besuch ein bisschen wie nach Hause kommen, Tolle Mitarbeiter, sehr gute Speiseprodukte, Zimmer fein Bis bald
1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van Hotel Adler - Lahr op 21 mrt 2022
Sehr geehrter Herr Kloster, vielen Dank für Ihre tolle Bewertung! Bis bald und mit freundlichen Grüßen Ihre Familie Fehrenbacher

10/10 – Uitstekend

H

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sauberkeit
1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Uli

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Werner

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Anders Kristian

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
1 nacht verbleven in mei 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Georg

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kann mich nicht beschweren, top
2 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles bestens, sauber, nett, freundlich. Tolles Frühstuck auch gratis Parkplatz!
1 nacht verbleven in januari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Il n’y a pas cet hôtel à Durbach nous avons donc couché à hôtel Ritter ! Consultant la réservation envoyé il n’ y avait ni l’adreese De l’hôtel ni notre nom c’est plus que bizarre
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Hotel-Restaurant Adler Lahr-Reichenbach op 26 dec 2019
Nous sommes désolées pour vous, mais nous ne sommes pas à Durbach comme vous l´indiquez mais à Reichenbach près de Lahr qui est à 30 Km de Durbach!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hervorragendes Essen, super Service, schöne Zimmer
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

corinna

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Fabio

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Christian

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Ikke værd at kører efter
For dyrt i forhold til kvaliteten Værelserne pæne men med vinterdyner selv om der var varmebølge Dårlig modtagelse i receptionen af 2 meget unge piger der ikke vidste noget om lokalområdet Maden god samt aftenbetjeningen ok Mogenmaden gammel Normalt glæder vi os til at overnatte i Tyskland på grund af morgenmaden Her var brødet sejt og virkede gammelt og udvalget dårligt Sammenlagt dårlig oplevelse under middel og ikke prisen værd
1 nacht verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2019