Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 19 van 26 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
19
Gastenscore: 8 - Goed. 4 van 26 beoordelingen" "
8 - Goed
4
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 26 beoordelingen" "
6 - Redelijk
0
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 26 beoordelingen" "
4 - Matig
2
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 26 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
1
9,8/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Aernout
19 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aernout
1 nacht verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Hannah
2 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hannah
2 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Patrick
18 dec 2023
Patrick
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
15 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Supermysigt hotell, med stora fina rum.
Personalen är mycket trevlig och hjälpsam.
Rekommenderar verkligen.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Silvia
Reisde met een groep
22 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es hat an nichts gefehlt im Hotel Adler.An alles wurde gedacht.Sogar beim Frühstück durfte man sitzen bleiben und sich verwöhnen lassen.Einfach alles perfekt.
Silvia
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Wolfgang
Zakenreiziger
11 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wolfgang
2 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Siegbert
21 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Freundlichen, authentisch, und einfach zum wohlfühlen. Ich habe im Jahr etwa 120 - 200 Übernachtung, weltweit, und ich glaube ich kann beurteilen.
Siegbert
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
21 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Marcus-Carsten
19 jul 2022
Marcus-Carsten
1 nacht verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Pamela
4 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pamela
4 nachten verbleven in maart 2022
10/10 – Uitstekend
Markus
Reisde met partner
20 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Auch jetzt beim ersten Besuch ein bisschen wie nach Hause kommen,
Tolle Mitarbeiter, sehr gute Speiseprodukte, Zimmer fein
Bis bald
Markus
1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van Hotel Adler - Lahr op 21 mrt 2022
Sehr geehrter Herr Kloster,
vielen Dank für Ihre tolle Bewertung!
Bis bald und mit freundlichen Grüßen
Ihre Familie Fehrenbacher
10/10 – Uitstekend
H
Reisde met partner
9 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sauberkeit
H
1 nacht verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
Uli
Zakenreiziger
9 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uli
1 nacht verbleven in november 2021
8/10 – Goed
Werner
Zakenreiziger
21 dec 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Werner
1 nacht verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Anders Kristian
Zakenreiziger
28 jun 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anders Kristian
1 nacht verbleven in juni 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
21 mei 2020
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2020
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
29 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Georg
Zakenreiziger
24 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kann mich nicht beschweren, top
Georg
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
22 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles bestens, sauber, nett, freundlich. Tolles Frühstuck auch gratis Parkplatz!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
22 dec 2019
Il n’y a pas cet hôtel à Durbach nous avons donc couché à hôtel Ritter ! Consultant la réservation envoyé il n’ y avait ni l’adreese De l’hôtel ni notre nom c’est plus que bizarre
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Hotel-Restaurant Adler Lahr-Reichenbach op 26 dec 2019
Nous sommes désolées pour vous, mais nous ne sommes pas à Durbach comme vous l´indiquez mais à Reichenbach près de Lahr qui est à 30 Km de Durbach!
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Reisde met partner
18 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hervorragendes Essen, super Service, schöne Zimmer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
corinna
Reisde met familie
8 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
corinna
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Fabio
31 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fabio
2 nachten verbleven in augustus 2019
4/10 – Matig
Christian
2 jul 2019
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Ikke værd at kører efter
For dyrt i forhold til kvaliteten
Værelserne pæne men med vinterdyner selv om der var varmebølge
Dårlig modtagelse i receptionen af 2 meget unge piger der ikke vidste noget om lokalområdet
Maden god samt aftenbetjeningen ok
Mogenmaden gammel
Normalt glæder vi os til at overnatte i Tyskland på grund af morgenmaden
Her var brødet sejt og virkede gammelt og udvalget dårligt
Sammenlagt dårlig oplevelse under middel og ikke prisen værd
Christian
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
25 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer