Fotogalerie voor Vallér Montanha Hotel





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
8,4 van 10
Zeer goed
(16 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Kabelzenders
Een bureau
Alle foto's voor Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Kabelzenders
Een bureau
Alle foto's voor Eenvoudige driepersoonskamer laden

Eenvoudige driepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Kabelzenders
Een bureau
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Kabelzenders
Een bureau
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

R. Donga Menezes, 156 - Montanha, Lajeado, Rio Grande do Sul, 5905-154
Over deze accommodatie
Vallér Montanha Hotel
Vergelijkbare accommodaties

Tri Hotel Lajeado
Tri Hotel Lajeado
- Ontbijt inbegrepen
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
8.2 van 10, Zeer goed, 145 beoordelingen
De prijs is € 36
inclusief belastingen en toeslagen
17 okt - 18 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor extra bed: BRL 40.00 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Ouders of wettelijke voogden die reizen met kinderen van jonger dan 18 jaar dienen bij het inchecken de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto (bijvoorbeeld een paspoort) te overhandigen. Als er bij internationale reizen naar Brazilië slechts één van de ouders met een kind reist, dan dient hij of zij, naast de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto, een notarieel bekrachtigde brief te overhandigen waarin toestemming gegeven wordt door de andere ouder. Als de ouders of de wettelijke voogd niet in staat of niet bereid zijn om deze toestemming te presenteren, dan is er een juridische toestemming nodig. Mensen die met kinderen naar Brazilië reizen dienen voor vertrek met het Braziliaanse consulaat te overleggen voor meer informatie.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Valler Lajeado
Hotel Valler
Valler Lajeado
Hotel Hotel Valler Lajeado
Lajeado Hotel Valler Hotel
Hotel Hotel Valler
Hotel Valler Lajeado
Valler
Hotel Valler
Vallér Mountain Hotel
Vallér Montanha Hotel Hotel
Vallér Montanha Hotel Lajeado
Vallér Montanha Hotel Hotel Lajeado
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Vallér Montanha Hotel
9,0
Fantastisch
8,8
Netheid
8,0
Voorzieningen
9,0
Personeel en service
8,8
Milieuvriendelijkheid
8,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Zakenreiziger
27 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Júlio C
25 jun 2025
Júlio C
2 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
HELIO
Zakenreiziger
18 jun 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HELIO
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Alysson
16 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alysson
1 nacht verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
Allison
10 jun 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Allison
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Simone Munhoz
7 jun 2025
Simone Munhoz
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Deborah
3 jun 2025
Deborah
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Cesar
Zakenreiziger
25 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cesar
2 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Renato
23 mei 2025
Renato
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Pedro
Zakenreiziger
19 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pedro
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Juliana
Zakenreiziger
12 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Juliana
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Everton
Zakenreiziger
10 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Everton
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Luiz
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luiz
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Everton
Zakenreiziger
12 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Everton
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
FABIO MIGUEL
8 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
FABIO MIGUEL
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Racquel
6 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Racquel
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Manuella
Reisde met familie
6 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Manuella
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Robinson
Zakenreiziger
15 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Robinson
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Francielli
14 mrt 2025
Positief: Comfort kamer
Francielli
7 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
ROSEMEYRE
Zakenreiziger
12 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ROSEMEYRE
1 nacht verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
Rodrigo
Zakenreiziger
28 feb 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rodrigo
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Altemir
Zakenreiziger
14 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Altemir
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
EVANDRO FRANCISCO
13 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
EVANDRO FRANCISCO
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Evandro Francisco
1 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Evandro Francisco
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Júlio C
Zakenreiziger
1 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantástico
Júlio C
1 nacht verbleven in januari 2025