Met voorzieningen zoals een terras, een koffiebar/café en een tuin kom je niets tekort bij Hotel Moya Landete. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een bar en een restaurant.
Overige voordelen zijn o.a.:
Een rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Hotel Moya Landete beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi.
Extra gemakken in alle kamers zijn o.a.:
Badkamers met een regendouche of een diep bad
Gratis baby-/kinderbedjes, verwarming en dagelijkse schoonmaakservice
Neem contact op met de accommodatie voor informatie over het inchecken.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.
Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.
Huisdieren
Geen huisdieren toegestaan
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Op verzoek zijn er gratis babybedjes beschikbaar bij de accommodatie
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Moya Landete
Hotel Moya Landete Hotel
Hotel Moya Landete Landete
Hotel Moya Landete Hotel Landete
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij Hotel Moya Landete?
Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.
Wat kost het om bij Hotel Moya Landete te parkeren?
Je kunt in de buurt gratis parkeren.
Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Moya Landete?
Je kunt vanaf 12.00 uur inchecken. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.
Tot hoe laat kan ik bij Hotel Moya Landete uitchecken?
Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.
Waar ligt Hotel Moya Landete?
Dit hotel in Landete ligt binnen 10 minuten lopen van Comarca de La Serranía de Cuenca en Plaza de Landete. Bodegas Alto Landon ligt op 4,4 km.
Beoordelingen over Hotel Moya Landete
Beoordelingen
7,0
Goed
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 4 van 14 beoordelingen
10 - Uitstekend
4
Gastenscore: 8 - Goed. 5 van 14 beoordelingen
8 - Goed
5
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 14 beoordelingen
6 - Redelijk
0
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 14 beoordelingen
4 - Matig
4
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 14 beoordelingen
2 - Ontzettend slecht
1
7,4/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
David
27 mei 2024
David
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Marino
30 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marino
2 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Maria Elizabeth
2 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Maria Elizabeth
1 nacht verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
18 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fin de semana
No tengo queja de la limpieza, lo único malo que en el baño le faltan toalleros, no hay ningún sitio para colgar las toallas, pero tampoco para el papel higuiénico. Por lo demás bien, el trato fue muy bueno y la comida excelente.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
10 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Un hotel muy trankilo limpio moderno y el trato muy amable ☺
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
2/10 – Ontzettend slecht
EMILIO
23 nov 2019
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mucha apariencia pero un fiasco
Estaban en obras, no funcionó la calefacción en una noche de 4 oC en el exterior. Probamos 2 habitaciones y al fonal una suite, donde tampoco funcionó. No he pasado tanto frío en mi vida. Un desastre de hotel y un engaño ya que una vez instalados nos prometieeon que funcionaría. No hay lamparas en espejo del baño (casi no te ves la cara), la cena carísima en relación a lo servido, acceso al hotel de alto riesgo, bordillos altos, puerta giratoria un peligro. No volveremos no lo recomendaría.
EMILIO
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
15 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice hotel. Clean rooms and friendly staff. Would stay again.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
2 sep 2019
MI RESERVA ERA LA SUITE PERO AL TENER UNA BODA ME HICIERON CAMBIO DE HABITACIÓN. PERO EL PECIO QUE ME COBRARON FUE EL MISMO QUE EL DE LA SUITE
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
ANA, Valencia
26 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Trato muy cercano y amable. No me gustó que los trabajadores se comunican a gritos por el pasillo, aconsejo un walkie-talkie.
ANA
2 nachten verbleven in augustus 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
19 aug 2019
Negatief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Adolfo
17 jun 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
REPETIRÍA. . . . .MUY BIEN.
Estancia muy buena, lo único a destacar es la carencia de un frigorifico en la Suite y falta de teléfono para comunicación con recepción. Por lo demás , una habitación propia de una suite, de maravilla.
Adolfo
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 apr 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
24 apr 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
27 sep 2018
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Buena apariencia pero mala conservación de las habitaciones, la persiana rota, la puerta del baño no cerraba, las sábanas tenían pelos, etc. Mala disposición de jabones y accesorios, mas bien nula. Se oye mucho el ruido de la calle. La habitación no tenía teléfono. En general muy decepcionante para ser un hotel de tres estrellas.