Campanile Lorient Lanester
Hotel met een restaurant en een bar/lounge in Lanester
Fotogalerie voor Campanile Lorient Lanester





Beoordelingen
7,6 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 62
inclusief belastingen en toeslagen
21 nov - 22 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed laden

Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed
8,4 van 10
Zeer goed
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Milieuvriendelijke schoonmaakproducten
Alle foto's voor Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden
8,4 van 10
Zeer goed
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Milieuvriendelijke schoonmaakproducten
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

596 rue Rouget de Lisle, Lanester, Morbihan, 56600
Over deze accommodatie
Campanile Lorient Lanester
Vergelijkbare accommodaties

Ibis Lorient-Caudan
Ibis Lorient-Caudan
- Zwembad
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
8.0 van 10, Zeer goed, 212 beoordelingen
De prijs is € 73
inclusief belastingen en toeslagen
21 nov - 22 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.10 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 18 jaar.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. EUR 11.90 voor volwassenen en ca. EUR 4.95 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: EUR 5 per huisdier, per nacht
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
- Toeslag voor vroeg inchecken: EUR 30 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Campanile Lorient
Campanile Lorient Hotel
Campanile Lorient Hotel Lanester
Campanile Lorient Lanester
Campanile Lorient Lanester Hotel
Campanile Lorient Lanester Hotel
Campanile Lorient Lanester Lanester
Campanile Lorient Lanester Hotel Lanester
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Campanile Lorient Lanester
Beoordelingen
7,6
Goed
8,0/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
7,2/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
10 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Pierre
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pierre
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Yazid
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yazid
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Loic
15 aug 2025
Positief: Personeel en service
Très déçu
Loic
7 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Coralie
10 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Coralie
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Bertrand
7 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pratique pour les gens de passage dans la localité
Bertrand
1 nacht verbleven in augustus 2025
4/10 – Matig
GILLES
Reisde met een groep
4 aug 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HOTEL VETUS
GILLES
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Ulrik
Zakenreiziger
4 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Ulrik
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
angelique
Zakenreiziger
8 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
angelique
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
THOMAZEAU
Reisde met familie
6 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
THOMAZEAU
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Yoann
4 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yoann
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Richard
27 jun 2025
Richard
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
25 jun 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
riad
19 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
riad
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
david
Zakenreiziger
17 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
david
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
DAVY
Zakenreiziger
11 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
DAVY
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Jf
11 jun 2025
Jf
1 nacht verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
DAVY
Zakenreiziger
3 jun 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
DAVY
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
jackie
Reisde met partner
3 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
jackie
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
STEPHANE
28 mei 2025
STEPHANE
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
daniel
Reisde met partner
12 mei 2025
Positief: Personeel en service
daniel
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Alain
Zakenreiziger
8 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alain
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Alain
Zakenreiziger
7 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alain
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Julie
1 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Julie
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Jean-Theodore
Zakenreiziger
24 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tres bien positionné
Jean-Theodore
1 nacht verbleven in maart 2025








