Fotogalerie voor Sebastien Hotel





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
7,6 van 10
Goed
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Airconditioning
Kitchenette
Een koelkast/vriezer
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Airconditioning
Kitchenette
Een koelkast/vriezer
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Penthouse laden

Penthouse
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Airconditioning
Kitchenette
Een koelkast/vriezer
Luxe beddengoed
3 slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

M. Rizon Building, M.L Quezon HighWay, Ibapo, Lapu-Lapu, Cebu, 6015
Over deze accommodatie
Sebastien Hotel
Vergelijkbare accommodaties

Belmont Hotel Mactan
Belmont Hotel Mactan
- Op privéstrand
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
9.2 van 10, Fantastisch, 240 beoordelingen
De prijs is € 66
inclusief belastingen en toeslagen
11 okt - 12 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Borgsom: PHP 1000.00 per verblijf
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijt met lokale gerechten: ca. PHP 130 voor volwassenen en ca. PHP 130 voor kinderen
- Toeslag voor extra bed: PHP 1350 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Bij deze accommodatie worden geen alcoholische dranken geserveerd en is geen alcohol toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Sebastien MACTAN
Sebastien Hotel Lapu-Lapu
Sebastien Lapu-Lapu
Sebastien Hotel Hotel
Sebastien Hotel Lapu-Lapu
Sebastien Hotel Hotel Lapu-Lapu
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Sebastien Hotel
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,4/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
30 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
12 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
James
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
James
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
James
6 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
James
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Noel
8 aug 2025
Noel
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Lanny
Reisde met familie
14 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lanny
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Luc, Shawinigan
Reisde met partner
15 jun 2025
Positief: Voorzieningen
Luc
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
AKIHIKO
1 jun 2025
AKIHIKO
5 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Lawrence Dehaven
25 mei 2025
Lawrence Dehaven
6 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Makoto
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Makoto
2 nachten verbleven in mei 2025
4/10 – Matig
Brian
15 mei 2025
Brian
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Ramyrose
10 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent


Ramyrose
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
??
9 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
5 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Asuka
Zakenreiziger
26 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Asuka
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Andrew
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Andrew
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Luc, Shawinigan
Reisde met partner
18 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Luc
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Arne, Hatfield
Zakenreiziger
7 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Arne
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Meriam Mae
30 mrt 2025
Meriam Mae
9 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
walter lee
29 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
walter lee
13 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Luc, Shawinigan
Reisde met partner
28 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Luc
3 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Nilda
Reisde met een groep, Reisde met familie
18 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nilda
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Jakob
16 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Jakob
7 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Arseny
24 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Arseny
8 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Gregory
1 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service
You get what you pay for
Gregory
3 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
KAZUMI
1 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
KAZUMI
2 nachten verbleven in januari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Steven
13 jan 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Steven
3 nachten verbleven in januari 2025