Een seizoensgebonden buitenzwembad, zwembadcabana's (toeslag)

Beoordelingen van SAHARA Las Vegas

4 out of 5
SAHARA Las Vegas
2535 Las Vegas Blvd S, Las Vegas, NV

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 6857 van 14498 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 3537 van 14498 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1933 van 14498 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1134 van 14498 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1037 van 14498 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Chris

4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Sahara Management op 10 dec 2023
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

6/10 – Redelijk

Evy

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Bij het inchecken werd ons verteld dat we op voorhand te taksen moesten betalen (wat ons vreemd lijkt aangezien we ondertussen al in meerdere hotels in de VS verbleven hadden en dit altijd achteraf gebeurd). Bij aankomst in de kamer bleek dat er maar voor 2 personen handdoeken waren voorzien. Je hebt een service waarbij je kan smsen om spullen naar de kamer te brengen en dit hebben we meermaals moeten doen, zowel voor handdoeken als body wash, flesjes water, ...) Onze laatste avond kwamen wij terug van een vermoeiende dag naar Antelope Canyon (10u rijden) en keken wij met 3 uit naar een frisse douche en een goede nachtrust om de ochtend daarop te vertrekken. Blijkt de kamer toch wel niet gekuist? Poetsvrouw is gewoon NIET langsgeweest, terwijl er bij check-in vermeld werd dat er ELKE dag gekuist werd je betaald hier op voorhand al voor. Laten we concluderen dat dit voor een 4-sterrenhotel zeer ongepast is en wij niet meer zullen terugkeren.
5 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Sahara Management op 19 okt 2023
We are so disappointed to hear that your recent stay with us did not meet your expectations. We appreciate you taking the time to provide us your feedback. Thank you.

10/10 – Uitstekend

Greet

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Enige nadeel. Aan het grote zwembad is er heel luide muziek. (Er is wel een ander zwembad waar het veeeeel rustiger is). Voor de rest top hotel!
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Hotel Management op 15 okt 2023
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

10/10 – Uitstekend

mahinder

3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Hotel Management op 13 okt 2023
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

6/10 – Redelijk

Gaby

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Erg groot hotel. Slot van de hotelkamer werkte niet. Nieuwe kamer gekregen, waar het vreselijk lekte in de kamer. Werd zeer onprofessioneel opgelost door een Hoover dam te bouwen van handdoeken. Hoefden de resort fees en belasting niet te betalen. Maar daar gaat het niet om. Je wilt service en dat kon niet gegeven worden. Kostte veel tijd en ergernis.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Sahara Las Vegas Management op 8 okt 2023
We are terribly sorry your experience. However, we appreciate you taking the time to provide us your feedback. We hope to better serve you in the future. Thank you

8/10 – Goed

Frank

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel basis voor 4 sterren. Kleine bedden.
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Hotel Management op 16 aug 2023
We are so disappointed to hear that your recent stay with us did not meet your expectations. We appreciate you taking the time to provide us your feedback. Thank you.

10/10 – Uitstekend

Melissa Martine Lutgarde

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We hadden een leuke tijd!
8 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Sahara Management op 23 jul 2023
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

8/10 – Goed

Sjoerd

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beide bedden waren doorgezakt
5 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Sahara Las Vegas Management Team op 19 feb 2023
Thank you. We appreciate your feedback.

8/10 – Goed

Raymond, Hoorn

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Er is een soort kleine winkelcentrum met casino bij het hotel. De staat van de kamer kan wel wat beter, zo was het putje van de wasbak verstopt en veel kalk aanwezig. Maar voor de rest was het een prima kamer.
3 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Sahara Las Vegas Management op 12 aug 2022
We are so disappointed to hear that your recent stay with us did not meet your expectations. We appreciate you taking the time to provide us your feedback. Thank you.

6/10 – Redelijk

Jin

Reisde met familie
Oude hotel
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Sahara Las Vegas Management op 11 aug 2022
We are so disappointed to hear that your recent stay with us did not meet your expectations. We appreciate you taking the time to provide us your feedback. Thank you.

4/10 – Matig

Arnoud

Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima service in het casino. Noodle den restaurant was heel goed. Helaas werden de kamers niet schoongemaakt, met als verhaal dat ze de privacy niet wilden schenden. Complete onzin. 5 keer schoonmaak aangevraagd, is 1 keer gelukt. Heel slecht en teleurstellend. Onze kamer zat ergens in de kelder, was waarschijnlijk te ver lopen.
7 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Sahara Las Vegas Management Team op 10 apr 2022
Dear Arnoud, As we pride ourselves on delivering a memorable hotel experience during your travels, we have unfortunately fallen short of our goal during your recent stay. We are so disappointed to hear that your recent stay with us did not meet your expectations. Service is so important to us and we will be sure to address the concerns. We work very hard at providing our guests with a unique and fun environment and most of time we do it very well but from time to time we fall short and when such event happens, we hope to learn from it. We have shared your feedback with the appropriate management teams. Upholding our commitment to provide a memorable experience with exceptional service, we hope to have an opportunity to better your experience with us whenever your travels bring you back to Las Vegas. Sincerely, Sahara LV Management Team

8/10 – Goed

Arnout

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Prima hotel voor een nette prijs
Ik kom regelmatig in Las Vegas en verblijf dan ook vaak in de SLS/Sahara. Voorheen was het hotel perfect, dit jaar wat minder omdat het verbouwd werd. Ik hoop hier volgend jaar weer een perfecte beoordeling achter te kunnen laten
4 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Sahara Las Vegas Management Team op 22 dec 2021
We zijn erg blij om te horen dat u genoten heeft van uw recente verblijf. Wij waarderen uw feedback. We hopen je snel weer te zien. Dank u.

8/10 – Goed

Linda

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hallways sometimes have a strong smell of cigarette smoke. Also, it takes entirely too long to check in with very long lines and only a few staff members working to check people in.
4 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Darek

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
10/10 best value you can get for a 4 star hotel. Comfiest beds ever and such a beautiful lobby. View could have been better since it is far from the strip and it’s a little far to walk, but otherwise great hotel.
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Steven

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5th time there always great
4 nachten verbleven in mei 2024

2/10 – Ontzettend slecht

luigi, San diego

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not a good place to stay it’s already updated and the room face the sun all day long and it’s super hot you can’t have your shades open the windows are not tinted. It took 35 minute to do the check in cause the guy was so slow and the sister wasn’t working at it should also they charge 50 dollars per room for earlier check in which is ridiculous. The pool is super noise , we live loud music but not all they long and super loud. Also the pool water was very very cold even in May!! The bathroom in the room has no ventilation whatsoever and the tv was going always on and off saying that it was constantly loosing the internet connection! I hate this place! We will not back not even for free!! What a waste of money and time
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Hotel Management op 10 mei 2024
We are so disappointed to hear that your recent stay with us did not meet your expectations. We appreciate you taking the time to provide us your feedback. Thank you.

10/10 – Uitstekend

Elizabeth

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful property, staff great, area around property kind of dirty, but hotel itself great!
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Hotel Management op 10 mei 2024
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

6/10 – Redelijk

Briea Nicole

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen
The tv didn’t work the whole stay and the water was wayyy to hot no cold or warm
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Sahara Las Vegas Management op 10 mei 2024
We are so disappointed to hear that your recent stay with us did not meet your expectations. We appreciate you taking the time to provide us your feedback. Thank you.

10/10 – Uitstekend

Jimmae

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful place, restaurants pricey
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Sahara Las Vegas Management op 10 mei 2024
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

8/10 – Goed

Sai Yashwant

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Hotel Management op 10 mei 2024
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

10/10 – Uitstekend

lennie

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I liked that it had a fridge and it was so close to the monorail. Staff were friendly, the free parking and water was a bonus. Kids loved it.
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Hotel Management op 10 mei 2024
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

8/10 – Goed

Chandrasekar

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen
Front Desk ,room cleaning and more flyers on visiting las vegas like things to do, for families could've been better.
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Hotel Management op 10 mei 2024
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

10/10 – Uitstekend

Dawn

Reisde met familie
I liked everything this property offered .The room ,the pool the bars and restaurants Location was perfect The monorail was right outside the hotel !
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Hotel Management op 10 mei 2024
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

10/10 – Uitstekend

Yanick

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La chambre
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Management op 10 mei 2024
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

10/10 – Uitstekend

Vinod Kumar

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was good experience
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Hotel Management op 10 mei 2024
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

10/10 – Uitstekend

Darrell

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I love everything about the room
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Hotel Management op 10 mei 2024
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

10/10 – Uitstekend

Roger, Madison

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sahara is a great spot. Off the main strip. Fun. Reasonable and nice room.
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Hotel Management op 10 mei 2024
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

10/10 – Uitstekend

RAFAEL

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Las instalaciones son nuevas y limpias. El personal en la mayor parte del tiempo es amable. Se encuentra un poco al final del Strip y se tiene que camknar un poco para llegar al centro pero bastante seguro para caminar al hotel a cualquier hora.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Sahara Las Vegas Management op 10 mei 2024
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

10/10 – Uitstekend

Aaron

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great restaurants. Cool pools, spa was not doing nail treatments which was disappointingly
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Sahara Las Vegas Management op 10 mei 2024
We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

6/10 – Redelijk

Tamara

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
My TV or phone didn't work. It seems the management knew about both issues before putting me into the room. The phone cord looked like it was cut.
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Sahara Las Vegas Management op 10 mei 2024
We are terribly sorry to hear about your experience. We, however, appreciate you taking the time to provide us your feedback. Thank you.

4/10 – Matig

Douglas

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Hotel Management op 10 mei 2024
We are so disappointed to hear that your recent stay with us did not meet your expectations. We appreciate you taking the time to provide us your feedback. Thank you.

10/10 – Uitstekend

Jeronimo Duque

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All good 👍
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Hotel manager op 9 mei 2024
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

10/10 – Uitstekend

Abelardo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Sahara Las Vegas Management op 10 mei 2024
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

10/10 – Uitstekend

Tunahan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean rooms, kind staff, good cocktails
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Hotel manager op 9 mei 2024
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

10/10 – Uitstekend

Eddie Lyle

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Hotel manager op 9 mei 2024
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

8/10 – Goed

Sadia Bhanumatee

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Sahara Las Vegas Management op 10 mei 2024
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

8/10 – Goed

Asmeret

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall the hotel and service provided by Sahara was good however we were very surprised and disappointed to find out that coffee and tea were not provided in our room and we had to spend extra to have them every morning. When we inquired as to why coffee and tea was not provided in our room, the hotel staff informed us they were only provided for their high end reservations. I mean come on! Even motels provide this basic service for ALL their guests and considering the substantial amount of money we paid for our room, having a coffee and tea machines in our rooms is the least the Sahara Hotel could have provided to accommodate us and other guests who experienced this. If we had known this before, I am not sure we would have booked and I wonder how much business the hotel may be loosing due to them not providing all their guests with this simple request.
5 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Hotel manager op 9 mei 2024
We do apologize for the challenges you have faced during your stay with us. We have carefully reviewed your feedback and will pass the information along to the appropriate department.Thank you,

6/10 – Redelijk

Michael Andrew

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Did not smell like smoke. Clean. Can not check in before 4 pm without a fee. Mandatory fees for resort. I never used.
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Hotel manager op 9 mei 2024
We are so disappointed to hear that your recent stay with us did not meet your expectations. We appreciate you taking the time to provide us your feedback. Thank you.

2/10 – Ontzettend slecht

Cristian

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The restaurants are good …room was dirty
6 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Sahara Las Vegas Management op 10 mei 2024
We are so disappointed to hear that your recent stay with us did not meet your expectations. We appreciate you taking the time to provide us your feedback. Thank you.

10/10 – Uitstekend

Ricky Lee

Reisde met partner
Positief: Netheid
The air conditioner blew directly on me when sleeping
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Hotel manager op 9 mei 2024
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

10/10 – Uitstekend

Marq, North Hollywood

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Hotel Management op 10 mei 2024
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

10/10 – Uitstekend

Devin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Hotel Management op 10 mei 2024
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

2/10 – Ontzettend slecht

Linda, San Jose

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Staff was rude. The TV wasn't working. We had to call three times to get someone to come fix it and that took over a day. The staff at chicky and Pete's was beyond rude and the food sucked. The casino is below par compared to the other hotels and casinos.
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Hotel manager op 9 mei 2024
Hello, We do apologize for the challenges you have faced during your stay with us. We have carefully reviewed your feedback and will pass the information along to the appropriate department.Thank you,

10/10 – Uitstekend

Cristina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great stay overall! Pillows were a little hard for my liking but will not prevent me from staying here again. I stayed here for festival in the festival ground. Would book again if in Vegas again :)
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel manager op 9 mei 2024
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

4/10 – Matig

Cameron

The tvs are not working on the internet and needed to be rebooted. The hotel has always been good but since you changed the tv’s or internet it whatever they are not functioning. Telephone was not working to call the front sesk. I stay 3 times a month so get it fixed or I will stay somewhere else.
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Sahara Las Vegas Management op 10 mei 2024
We are terribly sorry to hear about your experience. We, however, appreciate you taking the time to provide us your feedback. Thank you.

10/10 – Uitstekend

Erick

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Hotel Management op 8 mei 2024
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

6/10 – Redelijk

Shu M

Not close to middle of the Strip. Not too much people after dark at at strip
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Hotel manager op 9 mei 2024
We do apologize for the challenges you have faced during your stay with us. We have carefully reviewed your feedback and will pass the information along to the appropriate department.Thank you,

10/10 – Uitstekend

Cory

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Hotel manager op 9 mei 2024
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

10/10 – Uitstekend

amy elizabeth

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was very nice,clean and friendly helpful staff
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Hotel Management op 8 mei 2024
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

10/10 – Uitstekend

Jarrett

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a great time staying at The Sahara. We ate at Bella Bistro and loved the food and awesome wine list to chose from. We also even walked to Koolsville Tattoo Studio and got some cheap tattoos too. Great vacation
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Hotel Management op 8 mei 2024
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.