hotelF1 Montpellier Sud (Rénové)

1.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie in Lattes

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

6,4 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Receptie 24/7
De huidige prijs is € 37
inclusief belastingen en toeslagen
5 dec - 6 dec

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Kamer, 1 tweepersoonsbed

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Televisie
Een bureaustoel
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Kamer, 1 tweepersoonsbed, privébadkamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Televisie
Een bureaustoel
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Kamer, 1 tweepersoonsbed

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Televisie
Een bureaustoel
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Kamer, 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Televisie
Een bureaustoel
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Kamer, meerdere bedden

Hoogtepunten

Een bureaustoel
  • 12 m²
  • Max. aantal: 6
  • 1 tweepersoonsbed en 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
CHEMIN DE SAINT HUBERT, Lattes, 34970

In de buurt

  • Goolfy-minigolfbaan - 19 min. lopen - 1.6 km
  • Bowlingstar - 3 min. rijden - 2.4 km
  • Stadhuis van Montpellier - 4 min. rijden - 1.8 km
  • Musée Archéologique Lattara - 4 min. rijden - 2.7 km
  • Cul de Sac Hondenpark - 5 min. rijden - 3.5 km

Lokaal vervoer

  • Tramstation Saint Martin - 3 min. rijden
  • Montpellier (XPJ-Station Montpellier SNCF) - 12 min. rijden
  • Montpellier (MPL-Montpellier - Mediterranean) - 15 min. rijden

Restaurants

  • ‪Burger King - ‬4 min. rijden
  • ‪All Food - ‬3 min. rijden
  • ‪Bivouak Café - ‬7 min. rijden
  • ‪Le Canter's - ‬3 min. rijden
  • ‪Juste Humain - ‬5 min. rijden

Over deze accommodatie

hotelF1 Montpellier Sud (Rénové)

Hoogtepunten van de accommodatie
Bij hotelF1 Montpellier Sud (Rénové) zijn er de volgende voorzieningen: een terras, een tuin en een snackbar/delicatessenwinkel.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
  • Een automaat en een 24-uurs receptie
Kamervoorzieningen
Alle 94 kamers bieden voorzieningen zoals bureaustoelen.

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Parkeren en vervoer

  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Snackbar/delicatessenwinkel

Gezinsvriendelijk

  • Snackbar/delicatessenwinkel

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat

Buiten

  • Terras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Kamervoorzieningen

Meer

  • Bureaustoel

Beleid

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: EUR 1.15 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 18 jaar.

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.

Nationale beoordeling

ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotelf1 Montpellier Sud Renove
Hotelf1 Montpellier Sud (Rénové) Hotel
Hotelf1 Montpellier Sud (Rénové) LATTES
Hotelf1 Montpellier Sud (Rénové) Hotel LATTES

Veelgestelde vragen

Wat kost het om bij hotelF1 Montpellier Sud (Rénové) te parkeren?

Je kunt ter plaatse parkeren bij de accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij hotelF1 Montpellier Sud (Rénové)?

Vandaag, 20 nov. 2025, kost een verblijf bij hotelF1 Montpellier Sud (Rénové) van één nacht voor twee volwassenen op 5 dec. 2025 min. € 34,88, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Waar ligt hotelF1 Montpellier Sud (Rénové)?

Dit hotel in Lattes ligt en binnen 5 km afstand van Stadhuis van Montpellier, Goolfy-minigolfbaan en Musée Archéologique Lattara. Ook Esplanade de l'Europe en Polygone Shopping Center liggen binnen 5 km afstand. Tramstation Moularès ligt op 27 minuten lopen.

Beoordelingen

Beoordelingen over hotelF1 Montpellier Sud (Rénové)

6,4

7,2

Netheid

5,0

Voorzieningen

7,2

Personeel en service

6,8

Milieuvriendelijkheid

6,8

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 27 van 112 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 29 van 112 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 18 van 112 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 15 van 112 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 23 van 112 beoordelingen

Beoordelingen

4/10 – Matig

melanie

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2025

4/10 – Matig

Jeffrey

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personeel spreekt geen engels, het was niet duidelijk dat we een kamer hadden zonder eigen badkamer. Inchecken duurde heel lang omdat het personeel niet op de bel reageert. Al met al nog niet eens voldoende voor een overnachting, minder dan basis helaas.
1 nacht verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Maroyn

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bien
2 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Carla

1 nacht verbleven in augustus 2025

4/10 – Matig

Laura

Reisde met familie
Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Décevant

Nous avons séjourné seulement et heureusement qu’une nuit dans cet hôtel. Accueil froid, et aucune explication donnée sur le fonctionnement, l’heure de départ, etc. Nous avons pris une chambre sans toilettes/salle de bain, donc sanitaires communs. Je me demande quand est ce qu’ils sont nettoyés car un même toilette était dans un état pitoyable pendant toute la durée de notre présence sur l’établissement (de 17h à 11h le lendemain).. L’isolation entre les chambres et le couloir est inexistante, nous avons été réveillées en trombe par des hurlements dans le couloir à 7h30 du matin, qui ont duré jusque 8h. L’hygiène de la chambre était cependant satisfaisante, la présence de la clim est agréable et la literie confortable. Je ne sais pas si je recommanderai, mais ça peut dépanner au besoin car pas très cher…
1 nacht verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Rabiye

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Da wir nur eine Nacht übernachten wollten, dachte ich mir so schlimm kann es nicht sein, aber war es leider. Zimmer nur Hochbetten, kein eigenes Bad, nur Waschbecken vorhanden, Bett war wie ein Brett, Bettwäsche mussten man selber beziehen. Es hatte was von einem Stundenhotel. Rezeption war nett. Zum Glück habe ich kein Frühstück gebucht. Es gab nur Brot, Marmelade und einen Kaffeeautomaten. Für fast 100 € schon unverschämt.
1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

PHILIPPE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Bien

Bien avec climatisation.
2 nachten verbleven in augustus 2025

4/10 – Matig

Maryline

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

marie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Franchement au top très propre les chambres pour famille nombreuses sont super le seule hic c’est les toilette et douche à l’extérieur de la chambre c’est comme même un inconvénient
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

EUGENE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Fatima

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Mille merci a leyla et sa collègue réceptionniste

Un grand merci a leyla à la réception et sa collègue, un super accueil et d'une rapidité a gérer les demandes !!! Mille merci au fille et je conseille à tous cette hotel formule 1 a lattes. Je retournerai sans discuter 😊👍
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Alain

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Une super équipe

L'arrivée a été un peu mouvementé mais cela ne m'est pas de la faute de l'hôtel je suis passé par les plateformes qui n'a pas fait le nécessaire pour réserver ma chambre je suis tombé sur un jeune homme excellent et efficace qui va régler le problème en 5 5 et je la remercie car derrière pour lui ce n'était pas évident en plus qui avait un peu de monde dans l'hôtel si vous êtes de passage arrêtez-vous vous verrez par vous-même pour ma part je le conseille
1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

olivier

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

MADNI

1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Miloud

2 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

ROCHE

1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Alain

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Marilyne

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Corinne

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Antonio

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2025

2/10 – Ontzettend slecht

valérie

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, comfort kamer

Hôtel à éviter !!!

Arrivée à l’accueil, la personne me répète 3 fois que je n’ai pas Payé, alors que j’avais réglé ma réservation. A l’avance … puis sans excuse finit par retrouver mi paiement . J’avais réservé une chambre avec un lit double et un lit simple , à l’ouverture de la chambre j’ai 3 petits lits superposés dont un , un matelas à même le sol , sans toilette et sans douche ! Je reviens vers la réceptionniste qui me dit que ça n’est pas vrai et que c’est bien ce que j’ai réservé sur la plate-forme . Après lui avoir Montre le mail de réservation , celle ci me dit que je suis agressive et Mal polie et que si je ne suis pas contente elle me rembourse très e et je n’ai qu’à aller voir ailleurs !!!! Je suis rassurée par le fait que nous sommes filmées et que la personne agressive et mal polie ça n’est pas Moi! Finalement , une autre chambre nous est proposée , tjs pas conforme à la réservation initiale mais fatiguée de l’attitude de la réceptionniste , nous nous installons. A notre retour du restaurant, nous nous rendons compte que la télécommande est abîmée et que la Tv ne fonctionne pas . Je reviens vers la réceptionniste , qui fait face à une troisième personne avec le même problème que nous . Cette fois ci beaucoup plus aimable , elle me propose de m’accompagner à la chambre pour tester des télécommandes et résoudre le problème de la Tv .
1 nacht verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

Ludwig

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in juni 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Ramin

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
There was good for who has car and ther was no wc in room and there was not good for me but complaining about Expedia because this App only works on themselves and thinks about themselves ple remove Expedia App
1 nacht verbleven in juni 2025