Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 384 van 664 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
384
Gastenscore: 8 - Goed. 237 van 664 beoordelingen" "
8 - Goed
237
Gastenscore: 6 - Redelijk. 26 van 664 beoordelingen" "
6 - Redelijk
26
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 664 beoordelingen" "
4 - Matig
7
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 664 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
10
9,4/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Schreuder
Reisde met partner
28 mrt 2022
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
gewoon netjes, personeel staat veel stil achter de balie
Schreuder
2 nachten verbleven in maart 2022
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
26 jun 2021
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kon de kamertemperatuur niet zelf regelen, in de nacht met receptie moeten bellen omdat deze op 30gr stond. Kon ook geen raam open helaas.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Sandrine R op 8 jul 2021
Hello dear Nomad and thank you for taking the time to share your experience :)
I am sorry to hear that you were not fully satisfied with your stay.
To adjust the temperature of your room, you just have to change the temperature from the white box at the entrance of the room.
If the fact that you can't open the room window bothers you, don't hesitate to report it to the reception.
I hope we will have the opportunity to welcome you again during a future stay :)
Sandrine R, Manager of the NOMAD Hotel Le Havre Gare
4/10 – Matig
Nader
Reisde met familie
2 aug 2020
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location, nice staff especially Eliza, but hotel policy makes everything worse, No room service, breakfast is nothing, the room was too hot, not even a small refrigerator in the rooms.
Nader
6 nachten verbleven in juli 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
29 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bedden zijn extreem hard. Dat vond ik erg jammer, daardoor een erg slechte nachtrust. Douche is wel erg fijn en airco werkt goed.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Sandrine R. Director of NOMAD Hotel Le Havre Gare op 1 aug 2019
Hello Dear NOMAD traveller, and thank you to have taken the time to let us a review about our NOMAD Hotel Le Havre Gare.
We are not sure in which bedroom you were, but you were maybe lucky enough to sleep in our of our refurbished rooms which have brand new beds ! This is surely why you found it a little hard ;)
We are happy that you enjoyed the shower with its customizable lights and the different water sprouts !
We hope to see you again some time !
Sandrine R. Director of NOMAD Hotel Le Havre Gare
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
17 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuke en moderne kamer. Wel een tikkeltje kil zonder 'versieringen' aan de wand.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect. Leuke al die smart devices op de kamer en ook erg duurzaam
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van Sandrine R op 14 sep 2018
Hallo Lieber NOMAD und danke für deinen Kommentar und deine Begeisterung. Es ist eine Freude zu lesen, dass Sie von dem Konzept und Design NOMAD Hotels verführt worden sind und Sie die Hausautomationsausrüstung des Raumes geschätzt haben!
Bis bald im NOMAD Hotel Le Havre Gare.
Sandrine R, Direktorin des NOMAD Hotel Le Havre Gare.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel
Fijn hotel met alle nodige comfort. Lekker ontbijt. Enige nadeel is dat er geen kleerkast op de kamer staat.
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Sandrine R op 14 sep 2018
Hallo lieve Nomad en bedankt voor je reactie :)
Het is een genoegen om te weten dat je zo veel genoten hebt van het NOMAD-concept :)
In de slaapkamer werden de opslagruimten ontworpen met aandacht voor de modulariteit van de ruimte. Ook vindt u verborgen opbergruimtes: een bagagerek, verschillende hangers, kapstokhaken. Een handleiding voor het gebruik van de ruimte is ook beschikbaar in uw kamer, zodat u al deze functies volledig kunt benutten.
Ik kijk ernaar uit om je binnenkort weer te verwelkomen!
Sandrine R, directeur van NOMAD Hotel Le Havre Gare
8/10 – Goed
Bart
17 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
Eenvoudige, maar mooie, propere en moderne kamers. Matrassen iets te hard (is persoonlijk natuurlijk). Vriendelijk personeel.
Bart
3 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Sandrine R, directeur van het NOMAD Hotel Le Havre op 20 jun 2018
Hallo Bart, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je enthousiasme met ons te delen! :-)
Het is een genoegen om te lezen dat u het concept van NOMAD Hotels leuk vindt! Ik ben blij om te lezen dat het warme welkom van het personeel volledig is overeengekomen!
Ik zeg je dan al snel voor een nieuw verblijf in het NOMAD Hotel Le Havre Gare.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 jul 2017
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It was a functional hotel. But not very cosy. A bit clinical in my opinion. But the longer I stayed in the room, the more it grew on me. For a one night stay it was very much ok.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
22 apr 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Energie en water zuinige opzet, dus groen hotel.
Voor zakelijk verblijf goede ervaring, modern hotel, slimme inrichting, rustige kamers. Nabij treinstation gelegen, maar ook met eigen parkeerruimte. Enig minpuntje is de douchemengkraan die een soort resonantie geeft, dit maakt onprettig veel geluid, vast ook voor andere gasten.
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
aafke
20 apr 2017
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Modern, efficiënt en prettig.
Prettig, modern en efficiënt hotel. Parkeergarage onder hotel voor nèt iets minder dan €10 voor een etmaal. Eén minpuntje: ochtendpersoneel was beduidend minder vriendelijk/behulpzaam dan het personeel dat aanwezig was bij aankomst.
aafke
10/10 – Uitstekend
LOHUMA
13 mrt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk,hip hotel op goede plek
Mooie uitvalsbasis om de Normandische kust te verkennen.
LOHUMA
10/10 – Uitstekend
Otto, Veendam
19 aug 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super ervaring!!!!!!
In één woord geweldig!!!! Echt van deze tijd alles in de kamer wordt via een tablet geregeld. De kamers zijn super ruim. Petje af voor het personeel heel erg behulpzaam en meertalig. Een top team!!! Ook handig is de parkeergarage onder het hotel. Het ontbijt is uitgebreid en erg smaakvol. Als ik weer in Le Havre kom dan is dit mijn hotel!!!!!
Otto
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 aug 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hotel.
De kamet waarin wij zaten had een heerlijke douche. Verder grote bedden en de kamer was erg schoon. Iedere dag werden er schone handdoeken gebracht.
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
30 jul 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel
Mooie kamers, vriendelijk personeel, goed ontbijt, goede plek om omgeving te verkennen.
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Lida, Stonetown
18 mei 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
super accomodatie, goede sfeer !
Wij hebben genoten in dit hotel, zeer prettige sfeer en vriendelijk en behulpzaam personeel. Door de prettige sfeer vaak verbleven in de lobby wat wij normaal niet vaak doen.
Lida
8/10 – Goed
Ailsa
26 mrt 2024
Ailsa
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Pierre
Zakenreiziger
25 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pierre
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Sandrine R op 31 jan 2024
Bonjour Pierre et merci d'avoir pris le temps de partager votre ressenti !Je devine à votre note que vous avez passé un agréable séjour parmi nous :)J'espère que nous aurons l'occasion de vous recevoir de nouveau très prochainement !Sandrine R, Directrice du NOMAD Hotel Le Havre Gare
8/10 – Goed
Meriem
15 jan 2024
Meriem
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Sandrine R op 18 jan 2024
Bonjour Meriem et merci d'avoir pris le temps de partager votre expérience!Je devine à votre note que vous avez passé un agréable séjour au NOMAD Hotel du Havre :)J'espère que nous aurons l'occasion de vous recevoir de nouveau très prochainement !Sandrine R, Directrice du NOMAD Hotel Le Havre Gare
10/10 – Uitstekend
Catherine, Malakoff
Reisde met familie
11 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Catherine
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Sandrine R op 31 dec 2023
Bonjour Catherine et merci d'avoir pris le temps de partager votre ressenti !Je devine à votre note que vous avez passé un agréable séjour parmi et que vous avez apprécié le concept NOMAD Hotel :)J'espère que nous aurons l'occasion de vous revoir très prochainement lors d'un prochain passage sur Le Havre !Sandrine R, Directrice du NOMAD Hotel Le Havre Gare
10/10 – Uitstekend
Pierre
Zakenreiziger
30 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hôtel, personnel accueillant et en prime une soirée jazz très sympathique.
Les chambres sont géniales !
Pierre
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Cédric
Zakenreiziger
30 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Parfait !
Cédric
3 nachten verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Nicolas
Zakenreiziger
24 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel bien situé, personnel agréable et disponible. Petit déjeuner conséquent avec choix varié et de bonne qualité.
Chambre dans un bon état. Propre et plutôt calme.
L'idéal serait de pouvoir passer de l'accueil au parking sans repasser par l'extérieur surtout en hiver (pour vraiment chercher la petite bête). Ne connaissait pas cet hôtel mais pas déçu. Je reviendrai sans hésiter.
Nicolas
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
EmrE
Zakenreiziger
15 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Innovation on water consumption
EmrE
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Sandrine R., Director of Nomad Hotel Le Havre Gare op 31 okt 2023
Hello,We are glad to see that your stay at our hotel left a positive impact ! We would be happy to see you again soon !Regards
10/10 – Uitstekend
Faïçal
Reisde met partner
1 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super hébergement, nous avons passé une bonne nuit. Le parking sécurisé, couvert et surveillé est un plus malgré le fait qu’il soit payant. Très calme et personnel accueillant. Douche sympa et côté technologique appréciable.
Établissement recommandé.
Faïçal
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Sandrine R op 22 okt 2023
Bonjour Faïçal et merci pour ce commentaire très positif !Je suis ravie de voir que vous avez passé un agréable séjour parmi nous :)J'espère que nous aurons l'occasion de vous recevoir de nouveau très prochainement ;)Sandrine R, Directrice du NOMAD Hotel Le Havre Gare
8/10 – Goed
Nicolas
Zakenreiziger
29 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nicolas
2 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Peter
11 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Peter
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Sandrine R op 15 aug 2023
Bonjour Peter ! Merci pour votre retour d'expérience !Je devine à votre note que vous avez passé un agréable séjour parmi nous et que vous avez adoré le concept NOMAD Hotel :)Je vous dis à très bientôt pour un séjour encore plus satisfaisant ;)Sandrine R, Directrice du NOMAD Hotel Le Havre Gare
10/10 – Uitstekend
Christophe
25 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tres bon hotel.
Hotel bien place pres de la gare. Tres bon etat et excellent accueil.
Christophe
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Pierre op 29 jun 2023
Bonjour Christophe, merci d'avoir partagé votre avis. Nous sommes ravis de votre bonne expérience et espérons vous revoir très vite.Sandrine R, directrice du Nomad Hôtel Le Havre Gare
8/10 – Goed
Melanie
11 jun 2023
Melanie
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Sandrine R op 14 jul 2023
Bonjour Mélanie ! Merci d'avoir pris le temps de partager votre expérience !Je devine à votre note que vous avez passé un agréable séjour au NOMAD Hotel du Havre :)J'espère que nous aurons l'occasion de vous recevoir de nouveau très prochainement ;)Sandrine R, Directrice du NOMAD Hotel Le Havre Gare
10/10 – Uitstekend
Lars
7 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lars
12 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Sandrine R op 14 jun 2023
Bonjour Lars et merci d'avoir pris le temps de partager votre ressenti. Je devine à votre note que vous avez passé un agréable séjour parmi nous :)J'espère que nous aurons l'occasion de vous recevoir de nouveau très prochainement !Sandrine R, Directrice du NOMAD Hotel Le Havre Gare
10/10 – Uitstekend
Mircea
29 mei 2023
Mircea
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Sandrine R op 14 jun 2023
Bonjour Mircea et merci d'avoir pris le temps de partager votre ressenti. Je devine à votre note que vous avez passé un agréable séjour parmi nous :)J'espère que nous aurons l'occasion de vous recevoir de nouveau très prochainement !Sandrine R, Directrice du NOMAD Hotel Le Havre Gare
10/10 – Uitstekend
Carole
Reisde met familie
25 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour en famille
Très bon accueil, chambre familiale moderne et confortable. Petit déjeuner complet et service irréprochable. C'était top ! Nous recommandons sans hésitation.
Carole
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Sandrine R op 25 mei 2023
Bonjour Carole et merci pour ce commentaire très positif !Nous faisons tout notre possible pour vous satisfaire tout au long de votre séjour :)C'est un réel plaisir de voir que vous y avez été réceptif ;)A très bientôt pour un séjour toujours plus satisfaisant !Sandrine R, Directrice du NOMAD Hotel Le Havre Gare
8/10 – Goed
charlotte
Reisde met partner
20 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
charlotte
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Sandrine R op 25 mei 2023
Bonjour Charlotte et merci d'avoir pris le temps de partager votre expérience !Je devine à votre note que vous avez passé un agréable séjour parmi nous :)J'espère que nous aurons l'occasion de vous recevoir de nouveau prochainement !Sandrine R, Directrice du NOMAD Hotel Le Havre Gare
10/10 – Uitstekend
samir, Berlin
Reisde met familie
8 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tree bon
samir
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Sandrine R op 20 mei 2023
Bonjour Samir ! Merci pour votre commentaire :)Je suis ravie de voir que vous avez apprécié le concept NOMAD Hotel !Au plaisir de vous recevoir de nouveau pour un séjour encore plus satisfaisant !Sandrine R, Directrice du NOMAD Hotel Le Havre Gare
10/10 – Uitstekend
MARJORIE
Reisde met familie
8 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MARJORIE
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Sandrine R op 20 mei 2023
Bonjour Marjorie et merci d'avoir pris le temps de partager votre expérience !Je devine à votre note que vous avez passé un agréable séjour parmi nous et que vous avez apprécié le concept NOMAD Hotel :)J'espère vous revoir très prochainement !Sandrine R, Directrice du NOMAD Hotel Le Havre Gare
10/10 – Uitstekend
Amaury
Reisde met partner
5 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Réservé pour une nuit. Moderne et propre. Personnel souriant et aimable.
Un petit bémol pour le système de ventilation dans la chambre qui m'a paru ne pas fonctionner.
Amaury
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Sandrine R op 20 mei 2023
Bonjour Amaury ! Merci pour votre commentaire :)C'est un réel plaisir de voir que vous avez apprécié le concept et que vos échanges avec le staff vous ont convaincus !Concernant la ventilation, sachez que nous pouvons la contrôler depuis la réception. N'hésitez pas contacter notre staff disponible 24h/24 ;)A très vite pour un nouveau séjour #enmodenomad !Sandrine R, Directrice du NOMAD Hotel Le Havre Gare
10/10 – Uitstekend
RÉ
2 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dommage On ne m'a indiqué ou étais le parking
Je me suis garé sur le parking de la gare
RÉ
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Sandrine R op 20 mei 2023
Bonjour RE et merci d'avoir pris le temps de partager votre expérience avec nous :) C'est un plaisir de constater que vous avez passé un agréable séjour parmi nous.Concernant le parking, n'hésitez pas à demander confirmation à notre staff quant à son emplacement ;)J'espère que nous aurons l'occasion de vous recevoir de nouveau lors d'un prochain passage sur Le Havre !Sandrine R, Directrice du NOMAD Hotel Le Havre Gare
10/10 – Uitstekend
Christophe
11 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tres bon hôtel.
Hotel et chambre bien entretenu et tres propre.
Christophe
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Sandrine R op 13 apr 2023
Bonjour Christophe et merci pour votre commentaire !Je suis ravie de voir que vous avez apprécié le concept NOMAD Hotel :)J'espère que nous aurons l'occasion de vous recevoir de nouveau très prochainement !Sandrine R, Directrice du NOMAD Hotel Le Havre Gare
10/10 – Uitstekend
Dorian
Zakenreiziger
22 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bonne prestation globale
Dorian
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Sandrine R op 27 mrt 2023
Bonjour Dorian et merci pour votre commentaire :)Je suis ravie de savoir que vous avez apprécié le concept NOMAD Hotel !Je vous dis à très vite !Sandrine R, Directrice du NOMAD Hotel Le Havre Gare
4/10 – Matig
Louisa
14 mrt 2023
Louisa
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Sandrine R op 22 mrt 2023
Bonjour Louisa et merci d'avoir pris le temps de partager votre expérience.Je vois à votre note que vous n'avez pas apprécié le concept NOMAD.N'hésitez pas à échanger notre staff, nous sommes ouverts à vos idées pour nous améliorer !J'espère tout de même que nous aurons l'occasion de vous revoir prochainement :)Sandrine R, Directrice du NOMAD Hotel Le Havre Gare
10/10 – Uitstekend
Kevin
5 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kevin
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Sandrine R op 11 mrt 2023
Bonjour Kevin et merci d'avoir pris le temps de partager votre expérience :)Je devine à votre note que vous avez passé un agréable séjour parmi nous !Je vous dis à très vite pour un nouveau séjour #enmodenomad !Sandrine R, Directrice du NOMAD Hotel Le Havre Gare
10/10 – Uitstekend
LAMIA
Reisde met partner
4 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tout est top
LAMIA
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Sandrine R op 5 mrt 2023
Bonjour Lamia !Merci pour ce commentaire très positif :)C'est un plaisir de voir que avez adoré le concept NOMAD Hotel !J'espère que nous aurons l'occasion de vous revoir de nouveau très prochainement ;)Sandrine R, Directrice du NOMAD Hotel Le Havre Gare
10/10 – Uitstekend
nicolas
20 feb 2023
nicolas
2 nachten verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Joelle
Reisde met familie
20 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
hôtel éco responsable et connecté. tout fonctionnait à notre arrivée. personnel agréable et à l'écoute
Joelle
1 nacht verbleven in februari 2023
8/10 – Goed
Thierry
Zakenreiziger
12 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Thierry
1 nacht verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
Gregory
Zakenreiziger
15 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Business Trip to Le Havre
Warm and comfortable, modern, hi tech, and well equipped, great shower and projection TV.
Gregory
2 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Sandrine R op 15 dec 2022
Hello Gregory and thank you for your comment!It is a pleasure to see that you enjoyed the NOMAD Hotel concept :) I hope we will have the opportunity to welcome you again very soon!Sandrine R, Manager of the NOMAD Hotel Le Havre Gare
10/10 – Uitstekend
Xavier
Reisde met familie
13 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Xavier
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Malaury op 20 nov 2022
Bonjour Xavier, je vous remercie d'avoir pris le temps de donner votre avis sur votre séjour au sein de notre hôtel. Je suis ravie de voir que celui-ci ce soit bien déroulé :). A très bientôt !
2/10 – Ontzettend slecht
cedric
31 okt 2022
cedric
1 nacht verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Dimitri
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
10 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es gab nichts zu meckern. Wir hatten am Ende des Flurs zwei Zimmer. Davor gab es eine Zwischentür, die man abschließen konnte, sodass wir eine Art Apartment für 4 Personen hatten. Die Zimmer waren sauber, es gab einen Parkplatz und das Personal war sehr nett.
Dimitri
1 nacht verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Alain
Reisde met een groep
8 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vive Nomad
Nous aimons bien Nomad. Pratique et de grande qualité
Alain
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Sandrine R op 11 okt 2022
Bonjour Alain, merci d'avoir pris le temps de partager votre expérience :)Je suis ravie de voir que vous avez apprécié le concept NOMAD Hotel !J'espère que nous aurons l'occasion de vous recevoir de nouveau très prochainement !Sandrine R, Directrice du NOMAD Hotel Le Havre Gare