Exterieur

Beoordelingen van Thatcher's Hotel

3 out of 5
Thatcher's Hotel
Guildford Road, East Horsley, Leatherhead, England

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 192 van 706 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 273 van 706 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 133 van 706 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 80 van 706 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 28 van 706 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Daniel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ons verblijf was in het andere Hotel ivm afzegging Thacher hotel De hiervoor opgegeven mening geld voor het alternatieve hotel. U weet welke. Echt een aanrader alles was daarin supper. Mooie accomodatie, fantastische nieuwe ruime kamers, uitstekende keuken. Plus een mooie Spa
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Ana op 27 jun 2023
Thank you for your feedback. I am glad that you had an enjoyable stay.Kind regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Ellie op 27 mei 2019
Thank you for your kind review.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

5 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Jeff op 29 apr 2019
Thank you for your kind review

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Sfeervol hotel
Sfeervol hotel in mooie omgeving. Kamers zijn wel gedateerd en de onze was zeer warm. Geen koeling aanwezig. Als je van Engels ontbijt houdt dan zit je goed. Maar verder weinig anders. Wel wat minimaal maar voor de prijs is het ok
3 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Jeff op 17 aug 2018
Thank you for your kind review

4/10 – Matig

Dick

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Erg onpersoonlijk hotel; sommige personeelsleden ronduit onbeleefd, maar ook erg aardig personeel. Geen airco, geen ventilator en de ramen kunnen maar een klein stukje open.
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van Jeff op 24 sep 2018
Sorry you didn't enjoy your stay

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima
Prima hotel, vriendelijk personeel en betrokken. Ontbijt Is niet wat je gewend bent in Nederland. Geen fruit geen diversiteit aan beleg alleen een full english breakfast.
3 nachten verbleven in april 2018
Reactie van Jeff op 24 mei 2018
Danke Bitte

8/10 – Goed

MICHEL BRUGGE, BELGIUM

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
EEN TUSSEN STOP HOTEL
SURUY IS MOOI EN HET HOTEL GOED GELEGEN GRATIS AFGESLOTEN PARKING PRACHTIGE TUIN, RUIME ZEER COMFORTABELE KAMERS, OP 3KM VAN HET STATION MET DIRECTE VERBINDING NAAR LONDON MET METRO TIKKET INBEGREPEN , ENKEL HET ONTBIJT IS 100% ENGELS, VEEL BONEN .WORST.EIEROMELET .EN DE VELE GRANEN , 2 OD 3 MAGERE CROISANTJES GEEN STOK BROODTJE OF GEWOON BROOD ANDERS PERFEKT .ALS WIJ IN DE STREEK MOETEN ZIJN GAAN WE ZEKER TERUG BEDANKT TATCHERS
3 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Willem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima kamer voor een goede prijs

10/10 – Uitstekend

Georges, Keerbergen, België

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wat een meevaller !
Mooie locatie in Victoriaans huis. De kamers in de achterbouw zijn ruim, proper, goede bedden.Uitstekend Engels ontbijt ! Er is geen airco maar dat is hier geen minpunt. Londen zeer goed bereikbaar. Hotel is zijn prijs waard.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Simon

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
A great deal of the hotel as been refurbished and the rest is underway. The lounge, bar and restaurant are nice, as was our room. Excellent full English breakfast for me and vegetarian breakfast for my wife.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Jeff op 20 mei 2024
Hi Simon,Thank you for your kind feedback.I'm really glad you enjoyed your stay with us.Thank you again and we hope to see you soon.Kind RegardsJeff StaniforthReception Manager

10/10 – Uitstekend

Chris

Reisde met familie
On arrival the staff were excellent. So friendly, polite and efficient. This includes the reception, restaurant, bar and the cleaners. The room was very clean with all facilities required (an excellent shower). There has been a lot of renovation to exterior and lounge/bar/restaurant with what I understand rooms in the agenda. Breakfast procedure, staff and food was excellent. We will definitely return again when in the area
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Jeff op 17 mei 2024
Good Morning Chris,Thank you for you kind review, we are very glad to hear you enjoyed your stay.Hope to see you again soonKind RegardsJeff StaniforthReception Manager

10/10 – Uitstekend

Chris

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property is clearly in process of a makeover with the Bar/Restaurant/Lounge areas already completed and if the rooms hat a fraction of this it will be an amazing location. The staff were excellent, could not be more polite and efficient throughout. Will definitely stay when next in the area
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Jeff op 13 mei 2024
Dear Chris,Thank you so much for your kind review.It was lovely to have you stay and with us and we hope to welcome you back soon.Kind regardsJeff StaniforthReception Manager

8/10 – Goed

Richard

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
There is a very annoying light in the passage way inside the bedroom door. I could find no way of switching the light off. I was unable to sleep until putting a case in front to block the light.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Jeff op 2 mei 2024
Dear Richard,I'm very sorry to hear about this inconvenience during your stay.These lights are normally controlled by a switch beside the bed in the room.Could I please know your room number so I can check this and refer to our maintenance team if needed?Many thanksJeff StaniforthReception Manager

4/10 – Matig

Mike

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Remove thatchers from the site if it’s closed
Thatchers is closed so was sent to a sister hotel further from my destination
1 nacht verbleven in oktober 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Mark

1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

peter

1 nacht verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Michelle

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Susan

1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Frederick

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It is a beautiful looking place, in the middle of the country. Very nice to get away too. Would defo recommend it.
3 nachten verbleven in maart 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Thatchers is a regular overnight stay for me for family care. It’s tired. Nothing quite works in the rooms. And paper cups to make tea.
1 nacht verbleven in maart 2022

2/10 – Ontzettend slecht

richard

Zakenreiziger
Guys get a chef in! After a 12 hour day to be told no food tonight is fairly crap! An offer of sandwiches would have been something not here’s a bag of crisps for £2.50! Or there’s a BP garage on the corner. Think you are missing a trick there, staff were fine just nobody in a tall white hat!
1 nacht verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

David

1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Keely

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2022

6/10 – Redelijk

Malcolm

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel was tired in decor woodwork unclean paper cups in the bedroom with a leaky kettle. They charged my card as a holding deposit not sure what they thought I was going to do to the room. Shower was good bedding and towels clean however not impressed with the overall experience will not use again
1 nacht verbleven in februari 2022

6/10 – Redelijk

Deborah

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thé hotel is looking very tired. We do take into account the two years of covid restrictions and the impact that this may have had on the hotel funding. However many establishments took this opportunity to revamp their decor. This hotel clearly didn’t . Cold showers in the morning, lack of drawer space within the room , Probably have to be desperate to stay here again
1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Adeyemi

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good but the area of deposit is worst.
My stay was okay, but up till this moment £25 deposit, I deposited have not been reverse. Which I'm not happy about since 10 a.m I left yesterday. It was quite bad. I expected them to refund my deposit immediately.
2 nachten verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Mandy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Spotless.
Plenty of parking. The hotel was dated but immaculately clean. Our room was spacious, absolutely spotless. The bed was large & comfy. The shower was powerful & the towels on the hot radiator was a nice touch. We noticed how quiet it was. Breakfast was good too.
1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Margaret

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Terence

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Like: breakfast was very good Dislike: slept for three nights, had to ask for towels and coffees. No room service.
3 nachten verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Michael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Ivanka

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good
I had a very good quality time in Tacher's hotel in East Horsley. I would recommend.
2 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Denyse, Reseda

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly and helpful staff
6 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Martin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gréât place to stay, cannot fault
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

David

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly helpful start. Reasonable breakfast and restaurant food. Bathroom poorly cleaned and noisy slow filling toilet. No hangers in wardrobe. Lovely setting and reasonable price.
2 nachten verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Alistair

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It was OK friendly
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

M

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Country break
Great looking hotel, service really good, food and drink a little expensive, but not exceedingly so, but it had cardboard cups for tea or coffee in the rooms. Cardboard is not what you expect, or want in a high end hotel.
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Min C

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021

2/10 – Ontzettend slecht

katherine

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Disgusting
Hotel was dirty, urine on the bathroom floors, pubic hair in the bath, Tea and coffee stains everywhere When we complained they sent a cleaner in but it still stunk of urine and they didn’t even mop the bathroom floor Sent an email to complain to the hotel but not heard anything back
1 nacht verbleven in oktober 2021

4/10 – Matig

Claire

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Could have been lovely but staff (what staff there was!) clearly didn’t want to be there and the morning reception lady was just plain rude. Internally the rooms were old, tired and hadn’t been refurbished in 20 years, and very basic. Pillows hard as rocks. Just didn’t feel like a welcomed or wanted guest
1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Jill

1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Gon Fai Stephen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It’s got everything and in perfect condition. It is important for a hotel.
1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

david

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good
1 nacht verbleven in oktober 2021

6/10 – Redelijk

michael

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Enjoyed our stay.
Staff were friendly and helpful, hotel was clean, could use a little updating. Restaurant was OK (excellent gastro pub 100m away).
2 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Robert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021

6/10 – Redelijk

Serena

1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Julia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Wendy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent with one reservation
The hotel is situated on an A road within easy reach of the A3 with access to the M25 so very convenient. I was to the rear of the hotel and it was very quiet. Car parking was good. Check-in was excellent and staff throughout very friendly and helpful. Breakfast and dinner were both plentiful, well cooked and presented and served. However, I do have one complaint and that is having arrived at around 17:00 and asked to book for dinner, I was refused. The reason given was that a coach party of 100 was due and they could not cope with any more. I would have thought that something other than "there's a pub up the road" could have been offered. As I did not want to take that option, I made do with half a sandwich that I had with me! In all other respects I would rate the hotel as excellent and perhaps the management could consider offering something under these circumstances.
2 nachten verbleven in september 2021

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Disappointing.
Unfortunately disappointing. Way too much dust on the shelves and above the bed head. The towel was at least 5 years old and like something you would find at the bottom of a sports bag. No complementary shower products. The bed was up against the wall of the adjoining toilet. You could here the light being turned on and then what followed. That’s how thin the walls up. (Then the chap next door was snoring all night - not hotels fault) The tv remote control didn’t work. A paint. Better pillows. A clean and some soap. Not too much to ask. Positive - the staff where very friendly and good. I also thought it said there was parking. There is not. That could have been my mistake.
1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Rowan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent hotel. Peaceful, spacious rooms & helpful staff.
1 nacht verbleven in september 2021