Mirage

Gezinsvriendelijke accommodatie met een volledig uitgeruste spa in Lecce

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Mirage

Roomservice - dineren
Lobby
Voorkant van accommodatie
Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, geluiddichte muren
Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, niet-roken, en-suite badkamer | Privékeuken | Een koelkast

Populaire voorzieningen

  • Spa
  • Roomservice
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Superior eenpersoonskamer, niet-roken, en-suite badkamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Privébadkamer
Een bidet
  • 30 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Superior appartement, niet-roken, en-suite badkamer

Hoogtepunten

Een balkon of patio
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Keuken
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
  • 40 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed

Superior vierpersoonskamer, toegankelijk voor mindervaliden, en-suite badkamer

Hoogtepunten

Een balkon of patio
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamers
  • 40 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Superior driepersoonskamer, niet-roken, en-suite badkamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamers
Een bad/douchecombinatie
  • 35 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed of 1 eenpersoonsbed

Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, niet-roken, en-suite badkamer

Hoogtepunten

Een balkon of patio
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
  • 29.9 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Via 47° Reggimento Fanteria 12, Lecce, LE, 73100

In de buurt

  • Piazza Sant'Oronzo - 5 min. lopen - 0.5 km
  • Anfiteatro Romano - 5 min. lopen - 0.5 km
  • Porta Napoli - 10 min. lopen - 0.9 km
  • Piazza del Duomo - 10 min. lopen - 0.9 km
  • Lecce-obbelisk - 12 min. lopen - 1.0 km

Lokaal vervoer

  • Lecce (LCZ-Station Lecce) - 17 min. lopen
  • Bari (BRI-Karol Wojtyla) - 111 min. rijden

Restaurants

  • ‪Bar della Cotognata Leccese - ‬3 min. lopen
  • ‪Primo Restaurant In Lecce - ‬1 min. lopen
  • ‪Teatro Apollo - ‬4 min. lopen
  • ‪Pizzeria La Perla - ‬4 min. lopen
  • ‪Molly Malone - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

Mirage

Bed & breakfast met een gezinsvriendelijk beleid
Bij Mirage kun je uitkijken naar faciliteiten zoals een stomerij/wasserijservice, autoverhuur ter plaatse en een volledig uitgeruste spa. Maak gebruik van spaservices zoals een massage. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Een gratis shuttleservice vanaf het treinstation, een snelle uitcheckservice en oppasservices (toeslag)
  • Een rookvrije accommodatie, een bagageopslagruimte en een kluis bij de receptie
  • Een computerstation, meertalig personeel en een lift
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Mirage bieden gemakken zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Extra gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met bidets en gratis toiletartikelen
  • Koelkasten, kinderopvang en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels, Frans, Italiaans, Pools en Spaans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplaatsen buiten het terrein voor EUR 15 per dag; reserveren verplicht; kortingen beschikbaar
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag)
  • Gratis shuttleservice vanaf het treinstation

Dingen om te doen

  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • Extra bed (toeslag)
  • Geluiddichte kamers
  • Kinderopvang op de kamer
  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Receptie met beperkte openingstijden
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Computerstation

Volledig uitgeruste spa

  • Massage
  • Spa dagelijks geopend

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 2 etages
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Extra bed (toeslag)

Badkamer

  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv

Eten en drinken

  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Minibar
  • Roomservice

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Gratis lokale gesprekken
  • Kluisje

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 11.30 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De receptie is dagelijks tussen 08.00 uur en middernacht geopend.
Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig bij de receptie.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.
Neem minstens 72 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 3 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen EUR 13.0 per nacht.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie in rekening gebracht. Deze belasting wordt per seizoen aangepast en geldt mogelijk niet het hele jaar lang. Er gelden mogelijk ook andere uitzonderingen en kortingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • De stad heft de volgende belasting: van 1 november tot 30 april betaal je EUR 1.50 per persoon, per nacht, voor maximaal 5 nachten. Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 12 jaar.
  • De stad heft de volgende belasting: van 1 mei tot 31 oktober betaal je EUR 2.50 per persoon, per nacht, voor maximaal 5 nachten. Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 12 jaar.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 60 per voertuig (retour)
  • Toeslag voor parkeren in de buurt: EUR 15 per dag
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor extra bed: EUR 13.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Registratienummer van de accommodatie LE07503542000021364, IT075035B400036073
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Mirage B&B
Mirage B&B Lecce
Mirage Lecce
Mirage Lecce
Mirage Bed & breakfast
Mirage Bed & breakfast Lecce

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Mirage?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoe laat kan ik inchecken bij Mirage?

Je kunt inchecken vanaf: 11.30 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij Mirage uitchecken?

Je dient uiterlijk om 10.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt Mirage een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van EUR 60 per voertuig.

Waar ligt Mirage?

Deze gezinsvriendelijke bed & breakfast in Lecce ligt binnen 5 minuten lopen van Piazza Giuseppe Mazzini, Castello Carlo Quinto en Stadhuis van Lecce. Ook Chinese Missionary Museum en Franciscaner Kunstgalerie liggen binnen 10 minuten lopen. Lecce (LCZ-Station Lecce) ligt op 17 minuten lopen en naar Station Lecce is het 18 minuten lopen.

Beoordelingen over Mirage

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 40 van 86 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 20 van 86 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 86 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 11 van 86 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 86 beoordelingen

8,0/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Irma, Eck en Wiel

Positief: Netheid

Op reis met 3 zonen.

Het was koud in het appartement en geen uitzicht.

4/10 – Matig

William

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Mi è piaciuta la vicinanza ai siti storici. Tuttavia, ho trascorso notti insonni a causa del rumore dell'aria condizionata, anche quando era spenta - malfunzionamento. Come nelle recensioni precedenti, gli asciugamani erano vecchi. La camera ha bisogno di cure.
2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Lorenzo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
centrale, camera molto luminosa e ben accessoriata

10/10 – Uitstekend

Nicola

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ce l'hanno indicato dei familiari che erano stati qui in estate, effettivamente la struttura merita parecchio, posizione fantastica, pulita e comodissima in tutto
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Lorenzo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
All'altezza delle aspettative, molto spaziosa e ben rifinita la camera, colazione eccellente e servizio altrettanto
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Luigi

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
OTTIMO SOGGIORNO, CAMERA SPAZIOSA E PULITISSIMA. GRAZIE DI TUTTO, LUIGI

10/10 – Uitstekend

Roberta

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Comoda sistemazione, posizione top e ottima la colazione

10/10 – Uitstekend

Raffaele

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
pulito, comodissima la sistemazione e ambienti ariosi e ampi, ci ritornerei senza dubbio

2/10 – Ontzettend slecht

Roberto

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

I will not believe hotels.com another time

There were bedbugs in the bed and also on the ground, so didn't clean the room and rented again knowing the issue... No words And Hotels.com didn't do anything They told me sorry , is not our business
3 nachten verbleven in oktober 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Fani

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not even near to the description and pictures published. We were 6 people, so we rented 3 different rooms for 3 nights. None of them were good. No kitchen or sitting area at all, narrow beds, awful worn-out frayed towels and bed sheets. There was no soap in the bathroom, the shower did not work, and though we complained, nobody came to fix anything. Nobody at the reception except when we arrived, and nobody to talk to anywhere, never. Cheap property, with zero deference or respect for its guests.
1 nacht verbleven in september 2024

4/10 – Matig

Fani

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very run down property. The condition of the bathroom was desperate, the shower did not work and although we were assured it would be fixed, nobody came. The soap/shampoo dispenser was broken, the towels were over used and had holes. Beds super narrow. A/C old and not function properly. No cleaning service during the 3 days we were there. All in all, my advice is: stay somewhere else.
3 nachten verbleven in september 2024

6/10 – Redelijk

Paulo

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Boa localização e teria tudo para ser muito melhor. Mas o serviço é muito ruim ! Faltou papel higiênico e não repuseram em toda a estadia (7 dias ) , toalhas rasgadas e também faltou sabonete. As instalações não são ruim , mas o serviço e capricho é pessimo
8 nachten verbleven in augustus 2024

4/10 – Matig

Shahnawazur

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in augustus 2024

6/10 – Redelijk

Giovanni

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

A volte basta poco

Tenendo presente che il buono per la colazione al bar lo lasciavano facendo le camere, per ben due giorni consecutivi non sono venuti a fare la camera come previsto. Il cambio degli asciugamani solo una volta nella settimana, sostituiti con altri puliti ma tutti sfilacciati. Lenzuola bucate.
7 nachten verbleven in mei 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Eliana

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MAIII PIUUUU QUIIII! Inizia ttt con la mia chiamata per concordare l'orario del check-in, che la ragazza mi comunica la disdetta della mia stanza per errato nr. della carta di pagamento inserita in fase di prenotazione. Da premettere che 6-7 giorni prima Expedia mi ha sollecitato il problema via mail al quale ho provveduto a reinserire i dati e ho chiamato in struttura per comunicarlo. Mi hanno liquidata (il B&b) che se ci fossero stati problemi di nuovo mi sarebbe arrivata una seconda mail (Mai arrivata). Prenoto la stanza con supplemento rispetto al prezzo iniziale (dove vado a prenotare 1 ora e poco piu dall'arrivo). La ragazza mi accompagna in stanza, apre e dice "buon soggiorno" senza farmi vedere la stanza e darmi le informazioni base. Nell'esplorare noto la sporcizia a terra e sui mobili. Letti rifatti in fretta. Per non parlare del momento in cui ho deciso di fare la doccia. Avevano probabilmente un problema alla caldaia (l'ho avuto anch'io a casa e il termine è problema allo scambiatore precisamente). Capelli lavati nel lavandino e doccia corpo fatta fredda in attesa del tecnico per la risoluzione del problema (mai arrivato) Ciliegina sulla torta: in stanza era pieno di moscerini (alcuni intrappolati nel paralume) e zanzare che chiaramente nella notte mi hanno riempito di baci 😀 (mani e viso).
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Frederik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Valle for money
5 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

David

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good location. Cheap and cheerful - good value. Breakfast of coffee and croissant around the corner was included.
3 nachten verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

Evlampia

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mirage in name, mirage in nature. When we arrived we were told there was no booking, then when we pointed out we were expecting an apartment, not a room, we were told we’d have to pay extra. Then we showed them a copy of our booking, they admitted that the apartment had a plumbing problem and was not available. They put us in a terrible room with a broken shower door and missing toilet seat. Room hadn’t been cleaned properly. We complained and were moved the next day to an apartment (not the one we booked) but it had a bath/shower. We had specified a separate shower, so we had to make the best of it. We were in Lecce for 3 days and the accommodation left a sour taste. One staff member was helpful but the one who checked us in was terrible.

4/10 – Matig

Rosa

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
La struttura è situata in una posizione ottimale per visitare la città a piedi, tuttavia la camera da noi prenotata presentava delle carenze, che seppur apparentemente di poca importanza, avrebbero fatto la differenza. Non erano presenti comodini ai lati del letto ne possibilità di accendere/spegnere la luce una volta a letto. Non vi era un posa valige che abbiamo tenuto a terra. Abbiamo dovuto staccare il mini frigo che faceva un rumore molto fastidioso. Non ci è stato concesso di lasciare i bagagli oltre il check out.
2 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Rikard

1 nacht verbleven in maart 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Concetta

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Pessima esperienza!!

Pessima esperienza in questa struttura…senza riscaldamento….struttura sporca…senza biancheria e quella presente vecchia e in pessime condizioni…puzza di imbiancatura….Mi dispiace ma non mi è mai capitata una esperienza negativa in 27 anni di Salento…
3 nachten verbleven in januari 2023

6/10 – Redelijk

Dolores

1 nacht verbleven in oktober 2022

4/10 – Matig

Joshua

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service
The property said they didn't get our booking from Expedia, even though we had confirmation and had pre-paid for the room. They tried to move us to another hotel but we had pre-paid and they also had an upgraded room available in the same property. When I refused they put us in the upgraded room.
2 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Giuseppe

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
splendida la camera e la posizione, da consigliare a tutti. pulizia e colazione altri punti a favore!
1 nacht verbleven in juli 2022