City Corner Hotel
Hotel in het stadscentrum in Legazpi, met gratis parkeerplaatsen, bij een winkelcentrum
Fotogalerie voor City Corner Hotel





Beoordelingen
6,0 op 10 –
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed, geen ramen laden

Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed, geen ramen
Hoogtepunten
Ledtelevisie
Een plafondventilator
Privébadkamer
Een bidet
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Eenvoudige tweepersoonskamer, 1 slaapkamer laden

Eenvoudige tweepersoonskamer, 1 slaapkamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Ledtelevisie
Privébadkamer
Een bidet
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Ledtelevisie
Privébadkamer
Een bidet
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Comfort tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed
Hoogtepunten
Ledtelevisie
Privébadkamer
Een bidet
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Brgy. 5 Sagmin, Old Albay, Legazpi, 4500
Over deze accommodatie
City Corner Hotel
Vergelijkbare accommodaties

The Marison Hotel
The Marison Hotel
- Zwembad
- Spa
- Gratis luchthavenshuttle
- Kinderzwembad
9.2 van 10, Fantastisch, 251 beoordelingen
De prijs is € 66
inclusief belastingen en toeslagen
9 dec - 10 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het à-la-carte-ontbijt: ca. PHP 150 per persoon
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het beleid van deze accommodatie staat bepaalde reserveringen voor groepsevenementen of groepsfeesten, waaronder vrijgezellenfeesten, niet toe.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Er worden alleen vaste maaltijden in de kamer geserveerd (er is geen menu of openbare dinergelegenheid beschikbaar).
Kinderen jonger dan 12 jaar oud worden niet tot de fitnessruimte toegelaten zonder toezicht van volwassenen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
City Corner Hotel Legazpi
City Corner Legazpi
City Corner Hotel Hotel
City Corner Hotel Legazpi
City Corner Hotel Hotel Legazpi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over City Corner Hotel
6,0
5,2
Netheid
7,4
Locatie
6,2
Personeel en service
4,0
Milieuvriendelijkheid
5,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
27 jun 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
Mariela isabel
18 feb 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mariela isabel
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
peter
22 dec 2024
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
peter
7 nachten verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
Andrie
12 jul 2023
Andrie
1 nacht verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Riza
Reisde met familie
30 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Riza
1 nacht verbleven in april 2023
2/10 – Ontzettend slecht
John
17 apr 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
5 nachten verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
doungkamon
29 jan 2023
doungkamon
2 nachten verbleven in januari 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Jan Mico
Reisde met een groep
27 jun 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jan Mico
1 nacht verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Joanna Mae
2 jun 2022
Joanna Mae
1 nacht verbleven in mei 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Ruperto, Lanai City
Reisde met familie
11 sep 2021
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ruperto
1 nacht verbleven in september 2021
4/10 – Matig
Arnel, Ph
Reisde met partner
24 nov 2020
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Arnel
1 nacht verbleven in november 2020
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
31 mrt 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Alessandra, Milano
21 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alessandra
1 nacht verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
JAMIE LEE
20 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JAMIE LEE
1 nacht verbleven in december 2017
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
7 dec 2017
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Die Lage ist optimal!
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2017
8/10 – Goed
Marlowe
31 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer








