Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Lotus Blu Hotel





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 queensize bed (Corner) laden

Deluxe kamer, 1 queensize bed (Corner)
8,4 van 10
Zeer goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een minibar
Waterkoker
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een minibar
Waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Yashano Mall F. Imperial Street, Corner of Terminal Road, Bitano, Legazpi, 4500
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

The Marison Hotel
The Marison Hotel
- Zwembad
- Spa
- Gratis luchthavenshuttle
- Kinderzwembad
9.2 van 10, Fantastisch, 225 beoordelingen
De prijs is € 68
inclusief belastingen en toeslagen
1 aug - 2 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Ontbijttoeslag voor het ontbijt met lokale gerechten: ca. PHP 200–400 voor volwassenen en ca. PHP 200–400 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: PHP 200.00 per persoon (enkele reis)
- Kindertarief voor de luchthavenshuttle: PHP 200 (enkele reis), (van 7 tot 11 jaar oud)
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Extra bedden zijn beschikbaar tegen een toeslag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Lotus Blu Hotel Legazpi
Lotus Blu Legazpi
Lotus Blu
Lotus Blu Hotel Hotel
Lotus Blu Hotel Legazpi
Lotus Blu Hotel Hotel Legazpi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Lotus Blu Hotel
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,4/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger, Reisde met partner
21 mei 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Lorena
28 apr 2025
Lorena
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Odlanyer, Lemoore
11 apr 2025
Odlanyer
2 nachten verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
Hayden
8 mrt 2025
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hayden
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Rose
29 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rose
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
John
Reisde met partner
28 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
John
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
DALE ANTHONY
28 jan 2025
DALE ANTHONY
2 nachten verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
Dante
30 dec 2024
Dante
3 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Joseph
30 dec 2024
Joseph
1 nacht verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
Rotary
28 dec 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Rotary
5 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Mark
23 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mark
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Sidino
1 dec 2024
Sidino
1 nacht verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
Mark
1 dec 2024
Mark
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Naomi
16 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Naomi
4 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Sidino
Reisde met partner
11 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sidino
1 nacht verbleven in november 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Elsie, Las vegas
Zakenreiziger, Reisde met familie
1 nov 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elsie
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Jan Andrew
30 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jan Andrew
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Mark
23 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Cyrus, Westport
Reisde met familie
16 jun 2024
Cyrus
3 nachten verbleven in juni 2024
6/10 – Redelijk
Lea
17 apr 2024
Lea
2 nachten verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Joseph
17 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joseph
1 nacht verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Liezl
Reisde met familie
3 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Liezl
3 nachten verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Stephan
Reisde met een groep
25 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Stephan
1 nacht verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Sidino
25 feb 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sidino
5 nachten verbleven in februari 2024