Loft Legian Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie, op loopafstand van Legian Beach

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Loft Legian Hotel

Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden | Een bureau, extra bedden, gratis wifi, beddengoed
Receptie
Dagelijks ontbijt voor onderweg (IDR 50000 per persoon)
Exterieur
Interieur

Beoordelingen

7,8 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Roomservice
  • Ontbijt beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Airconditioning
Ledtelevisie
Privébadkamer
Kabelzenders
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
  • 20.0 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Deluxe tweepersoonskamer

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Airconditioning
Ledtelevisie
Privébadkamer
Kabelzenders
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
  • 23 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jalan Melasti No. 99, Legian, Bali, 80361

In de buurt

  • Legian Beach - 4 min. lopen - 0.4 km
  • Strand van Kuta - 6 min. lopen - 0.5 km
  • Seminyak Beach - 4 min. rijden - 2.7 km
  • Seminyak-plein - 5 min. rijden - 4.6 km
  • Eat Street - 6 min. rijden - 4.9 km

Lokaal vervoer

  • Denpasar (DPS-Ngurah Rai Intl.) - 23 min. rijden

Restaurants

  • ‪Koko Bar and Restaurant - ‬1 min. lopen
  • ‪Sheppy's Bar & Restaurant - ‬1 min. lopen
  • ‪Lemongrass Thai Restaurant - ‬2 min. lopen
  • ‪Fresco - ‬6 min. lopen
  • ‪Stones Kitchen - ‬6 min. lopen

Over deze accommodatie

Loft Legian Hotel

Hotel in de buurt van Legian Beach
Loft Legian Hotel ligt niet alleen dicht bij Strand van Kuta en Winkelcentrum Beachwalk maar biedt ook voorzieningen zoals winkels ter plaatse en een stomerij/wasserijservice. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Een ontbijt (tegen een toeslag), vervoer vanaf de luchthaven (toeslag) en hulp bij uitstapjes/tickets
  • Een lift, een rookvrije accommodatie en een 24-uurs receptie
  • Een bagageopslagruimte, een televisie in de gemeenschappelijke ruimte en een kluis bij de receptie
Kamervoorzieningen
Alle 50 kamers bieden leuke extraatjes zoals 24-uurs roomservice en airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi.
Overige gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met douches
  • Ledtelevisies met kabelzenders
  • Dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Engels en Indonesisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice vanaf de luchthaven op verzoek tegen een toeslag

Eten en drinken

  • Dagelijks afhaalontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.30 uur tot 11.00 uur: IDR 50.000 voor volwassenen en IDR 35.000 voor kinderen

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes
  • Winkelen

Gezinsvriendelijk

  • Extra bed (toeslag)

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke luchthavenshuttle

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Extra bed (toeslag)

Badkamer

  • Douche
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Led-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor vroeg inchecken: IDR 150000
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: IDR 150000

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om afspraken te maken over het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na middernacht te arriveren. 

Renovaties en sluitingen

In overeenstemming met de lokale wetgeving mogen alle bezoekers tijdens de Dag van de Stilte (Nyepi) gedurende 24 uur (vanaf 06.00 uur) de accommodatie niet verlaten. De Dag van de Stilte valt normaal in maart of april (datums wijzigen elk jaar). Op die dag kan er niet ingecheckt of uitgecheckt worden. Ngurah Rai-luchthaven (Internationale luchthaven van Bali) is op de Dag van de Stilte ook gesloten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen IDR 200000.0 per nacht.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijt voor onderweg: ca. IDR 50000 voor volwassenen en ca. IDR 35000 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 300000 per voertuig (passagierscapaciteit: 4)
  • Toeslag voor parkeren in de buurt: IDR 60000 (op 50 meter afstand; 24 uur geopend)
  • Toeslag voor vroeg inchecken: IDR 150000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor laat uitchecken: IDR 150000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor extra bed: IDR 200000.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Loft Legian
Legian Loft
Legian Loft Hotel
Loft Hotel Legian
Loft Legian
Loft Legian Hotel
Loft Legian Hotel Bali
Loft Legian Hotel Hotel
Loft Legian Hotel Legian
Loft Legian Hotel Hotel Legian

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Loft Legian Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoe laat kan ik inchecken bij Loft Legian Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van IDR 150000. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Loft Legian Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken. Laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van IDR 150000.

Biedt Loft Legian Hotel een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van de luchthaven naar het hotel beschikbaar. Er geldt een toeslag van IDR 300000 per voertuig.

Waar ligt Loft Legian Hotel?

Dit hotel ligt in Stadscentrum van Legian, binnen 10 minuten lopen van Garlic Lane, Legian Beach en Strand van Kuta. Ook Winkelcentrum Beachwalk en Double Six Beach liggen binnen 15 minuten lopen.

Beoordelingen over Loft Legian Hotel

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 102 van 382 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 174 van 382 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 76 van 382 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 18 van 382 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 12 van 382 beoordelingen

8,0/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Tatiana

4 nachten verbleven in november 2024

6/10 – Redelijk

Duncan

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I know I did not book a luxury accommodation but a dirty toilet seat is below any standard! The sheets did not feel/smell very clean also. But with the price paid I guess this is what you (can) get.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Het was voor 1 nacht. Hadden geboekt voor 1 tweepersoonsbed kreeg 2 1 persoonsbedden. Voor de rest was het prima. Personeel, aardig, behulpzaam
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good stay, nice comfy bed!

6/10 – Redelijk

Philip, Nederland

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid

Niet wat ik had verwacht.

Hotel is centraal gelegen, prettig personeel. Mooie kamer. Tv heeft 60 kanalen Nadelen: Erg luidruchtig, douche niet schoon en kakkerlakken in kamer, ook is weinig licht op kamer, betere lampen met meer wattage is gewenst
4 nachten verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Goede locatie en toch ook rustig

Dichtbij alles, lopend naar het strand (5 min) en de clubs (10 min). Ruime moderne kamers.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Goed, netjes en goedkoop hotel.

Netjes, goedkoop hotel midden in een drukke toeristenstraat in Legian. Dichtbij strand en lekkere koffie te verkrijgen in de koffiebar onder het hotel. Zou het hotel zeker aanraden aan vrienden, mochten ze in legian willen overnachten.

6/10 – Redelijk

klaas, Deventer

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Redelijk hotel

Hotel heeft zijn beste tijd gehad en de receptiemedewerksters komen niet echt enthousiast over. Ontbijt is prima veel keuze en je wordt goed gevoed. Kamers zijn okay maar gedateerd. Alles werkt dat wel en op de begane grond zit je vlakbij het mooie zwembad.

10/10 – Uitstekend

bernie, den haag

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Centraal gelegen tussen Kuta en Legian.

Kamers ogen nieuw, schoon, grote nette douche, airco aanwezig, goede matrassen. Fijn hotel, enige minpuntje is dat men er geen ontbijt kan krijgen. Andere drankjes te verkrijgen in automaat. Voldoende eetgelegenheden in de buurt.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Goed verzorgd, goede locatie

Het hotel ligt op een goede locatie: aan een winkelstraat op ongeveer 5 minuten lopen van het strand. Het is in een buurt die lekker levendig is, maar net buiten de chaos van Kuta. De kamers zijn klein, maar keurig verzorgd, zeker voor deze prijsklasse!

2/10 – Ontzettend slecht

Luc, België

Negatief: Personeel en service, comfort kamer

mooie kamers maar geen isolatie

Enorm probleem met omgevingslawaai. Bijna niet mogelijk om er normaal te slapen. Spijtig want kamers zien er wel mooi uit.

8/10 – Goed

SUMIKO

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
眺望はないものだと思ったのが良い。シャワーも排水もしっかりしてた。清潔感は感じられたが、部屋が暗いのが残念だったかな...ムードはあるが老眼にはきついかも。笑 立地はとても良かった。
1 nacht verbleven in juli 2025

4/10 – Matig

Minji

Negatief: Netheid
I booked this property last minute because the hotel I was at previously was horrendous. Everyone was very nice & helpful. The room seemed clean. HOWEVER, when I woke up, there were ants all over my bed and on me. There were HUNDREDS of them. I’m not sure why they showed up because I didn’t have any food in the room. They were also ALL over my luggage. The worse part was when I discovered them in my under garment bag. It was disgusting. Also the room smelled like cigarettes throughout the night.
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Gregory

3 nachten verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Tomoyuki

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
綺麗 バスルームは小さい
1 nacht verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

Tomoyuki

Positief: Netheid
綺麗で良かったですが、コンセントが一つ死んでたのと換気扇がうるさい。 あとバスルームの排水溝が掃除してないからか詰まってました。 値段も安く綺麗だったから仕方ないかな。 あとエクスペディアの地図の場所が違います。 マップでgrab頼んだら300mも遠くてサーフボードとスーツケース持ってたので死にました…
2 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Steven

2 nachten verbleven in februari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Jonathan A

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
it will not allow me to post pictures of just how filthy this room was.. first room was full of ants.. yes it's tropical but at least spray once in while. 2nd room was so grossly filthy mold in the shower was the worst i have ever seen in my travels .. we left and did not stay. lesson learned.
6 nachten verbleven in december 2024

6/10 – Redelijk

Stephen

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Was only ther 1 hour had several bug bites, only reason not 1 star is staff did offer to move me but at that point I went to another location
3 nachten verbleven in oktober 2024

4/10 – Matig

Thanh, Calgary

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff are nice, the property was not. The photo has been photo shop or they were taken when the property was brand new. Very misleading. Cleaness is 2 out of 10.
6 nachten verbleven in oktober 2024

6/10 – Redelijk

John Crawford

It was okay good
10 nachten verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Wesley

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
In the middle of it all
2 nachten verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Fernando

1 nacht verbleven in oktober 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Abdalmutal

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not cleaning dirty, no room service
2 nachten verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Michael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in oktober 2024