Rama Garden Hotel
Resort met een volledig uitgeruste spa, op loopafstand van Legian Beach
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Rama Garden Hotel





VIP Access
Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe studio (Second Floor) laden

Deluxe studio (Second Floor)
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Gratis babybed
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Regendouchekop
Badjassen
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe studio (First Floor) laden

Deluxe studio (First Floor)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Gratis babybed
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Regendouchekop
Badjassen
Een haardroger
Privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Jl. Padma, Legian, Bali, 80361
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Rama Residence Padma
Rama Residence Padma
- Zwembad
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 435 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. IDR 105000 per persoon
- Toeslag voor extra bed: IDR 400000.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Bij overnachtingen op 31 december is het tarief voor het traditionele Oudejaarsavond-galadiner inbegrepen bij de weergegeven totaalprijs.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Garden Rama
Hotel Rama Garden
Rama Garden
Rama Garden Hotel
Rama Garden Hotel Legian
Rama Garden Legian
Rama Garden Hotel Bali/Legian
Rama Garden Hotel Bali Legian
Rama Garden Hotel Resort
Rama Garden Hotel Legian
Rama Garden Hotel Resort Legian
Rama Garden Hotel CHSE Certified
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Rama Garden Hotel
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
25 aug 2013
Positief: Personeel en service
10/10 – Uitstekend
Graeme
6 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Graeme
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Gerald
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gerald
6 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Kim
Reisde met een groep
26 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Kim
9 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Chaena
Reisde met familie
11 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chaena
5 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Garry
6 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Garry
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Karen
Reisde met partner
26 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Karen
5 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Joanne
Reisde met partner
18 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joanne
6 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Steve
14 jun 2025
Steve
10 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Ivy
Reisde met familie
12 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ivy
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Graeme
Reisde met een groep
30 mei 2025
Graeme
7 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Jenny
28 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jenny
5 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Lisa
Reisde met partner, Reisde met familie
20 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lisa
7 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Tania
19 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tania
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
CHIAKI
7 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
CHIAKI
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Samantha Hazlen
Reisde met familie
28 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Samantha Hazlen
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Peter
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
21 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Merryn
Reisde met partner
19 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Merryn
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Fay
Reisde met een groep
2 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fay
7 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Tony
26 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tony
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Yujiro
17 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Yujiro
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Ernest
14 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ernest
10 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Gordon
3 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gordon
7 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Diane
1 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer


Diane
7 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Rachel
Reisde met familie en kleine kinderen
8 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rachel
13 nachten verbleven in januari 2025