Hajé Waterlodge de Lepelaar

Fotogalerie voor Hajé Waterlodge de Lepelaar

Hoofdafbeelding
Terras
Individueel gedecoreerd, extra bedden, gratis wifi, beddengoed
Individueel gedecoreerd, extra bedden, gratis wifi, beddengoed
Individueel gedecoreerd, extra bedden, gratis wifi, beddengoed

Overzicht van Hajé Waterlodge de Lepelaar

Hajé Waterlodge de Lepelaar

3.0-sterrenaccommodatie

3,7/5 – Goed

Gasten beoordelen deze accommodatie met 3,8/5 voor netheid.

Populaire voorzieningen

  • Gratis wifi
  • Parkeren inbegrepen
  • Huisdieren welkom
  • Airconditioning
  • Restaurant
  • Ontbijt beschikbaar

Schoonmaak- en veiligheidsmaatregelen

  • Schoongemaakt met ontsmettingsmiddel
  • Hygiënische handgel aanwezig
  • Persoonlijke beschermingsmiddelen
  • Sociale afstandsmaatregelen
Kaart
Rijksweg A6, Parkeerplaats ‘De Lepelaar’ 4, Lelystad, 8218 PX

Ontdek het gebied

  • Populaire locatieBatavia Stad22 min. rijden
  • Populaire locatieWalibi Holland27 min. rijden
  • Populaire locatieAlmeerderstrand28 min. rijden
  • LuchthavenAmsterdam (AMS-Schiphol)48 min. rijden

Kies datums om prijzen te bekijken

Over deze omgeving

Lelystad

Hajé Waterlodge de Lepelaar ligt in Lelystad en is gelegen bij een winkelcentrum. Wie graag een middagje gaat winkelen kan zich bij Batavia Stad prima vermaken, terwijl bijna iedereen wel van al het groen bij IJsselmeer en Markermeer kan genieten. Maak van de gelegenheid gebruik om de activiteiten in de omgeving te ontdekken, zoals golfen.

In de buurt

  • Batavia Stad - 22 min. rijden
  • Walibi Holland - 27 min. rijden
  • Almeerderstrand - 28 min. rijden
  • Artis - 43 min. rijden
  • Haven van Volendam - 56 min. rijden

Lokaal vervoer

  • Station Lelystad Centrum - 10 min. rijden
  • Luchthaven Schiphol (AMS) - 48 min. rijden

Over deze accommodatie

Hajé Waterlodge de Lepelaar

Hotel voor gasten met huisdieren met gratis parkeerplaatsen bij een winkelcentrum in Lelystad
Dit rookvrije hotel heeft niet alleen een restaurant, maar ook een vergaderkamer en een snelle uitcheckservice. Gratis wifi in gemeenschappelijke ruimtes en gratis parkeerplaatsen worden ook voorzien. Je vindt er ook hulp bij uitstapjes/tickets, meertalig personeel en een tuin.
Hajé Waterlodge de Lepelaar heeft 4 kamers met airconditioning die zijn voorzien van gratis mineraalwater en gratis toiletartikelen. Elke kamer is in eigen stijl ingericht. Elke flatscreentelevisie heeft kabelzenders.

Elke badkamer is voorzien van een bad of douche. In dit hotel in Lelystad is wifi gratis. Dagelijks wordt een huishoudservice aangeboden en op verzoek is een haardroger beschikbaar.

De onderstaande recreatieve activiteiten vind je ter plaatse of in de directe omgeving. Mogelijk zijn toeslagen van toepassing.

Gesproken talen

Nederlands en Engels

Schoonmaak- en veiligheidsmaatregelen

Maatregelen voor extra grondige schoonmaak

De accommodatie wordt schoongemaakt met desinfectiemiddel.
Veelgebruikte oppervlakken worden schoongemaakt en gedesinfecteerd.
Het beddengoed en de handdoeken worden op minimaal 60 °C gewassen.

Social distancing

Gasten kunnen overal in de accommodatie contactloos betalen
Er zijn maatregelen voor social distancing genomen

Veiligheidsmaatregelen

Het personeel draagt persoonlijke beschermingsmiddelen
Mondkapjes zijn beschikbaar
Mondkapjes zijn verplicht bij de accommodatie
Ontsmettende handgel wordt verstrekt
Deze informatie wordt verstrekt door onze partners.

Accommodatievoorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in een aantal gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Er is elke dag van 06.00 uur tot 11.30 uur een à-la-carte-ontbijt beschikbaar tegen een toeslag van EUR 6.95 - EUR 11.25 per persoon
  • 1 restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Restaurant de Lepelaar

Activiteiten

  • Wandel- en fietsroutes
  • Speeltuin

Gezinsvriendelijk

  • Speeltuin
  • Extra bedden (toeslag)

Voorzieningen

  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Geen liften

Gastendiensten

  • Dagelijkse schoonmaakservice
  • Receptie met beperkte openingstijden
  • Bagageopslagruimte
  • Meertalig personeel
  • Hulp bij uitstapjes/tickets

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimte

Buiten

  • Tuin
  • Picknickplaats
  • Terras

Overig

  • Open haard in de lobby
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Airconditioning
  • Beddengoed
  • Extra bedden (toeslag)

Badkamer

  • Bad of douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger (op verzoek)
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Kabelzenders
  • Flatscreentelevisie

Eten en drinken

  • Gratis mineraalwater

Overig

  • Kamers met unieke inrichting

Reizigers bekeken ook deze accommodaties

Bekijk soortgelijke accommodaties

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk van 14.00 uur tot 22.30 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor vroeg inchecken: EUR 65.00

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: EUR 65.00
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks tussen 06.00 uur en 21.00 uur geopend.
De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Huisdieren zijn toegestaan tegen EUR 12.50 per huisdier, per nacht

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen EUR 25 per nacht.
Er zijn babybedjes beschikbaar tegen EUR 12.50 per nacht.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald:

  • Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie in rekening gebracht. Er gelden mogelijk uitzonderingen en kortingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • De stad heft de volgende belasting: EUR 2.50 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 13 jaar.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

De accommodatie brengt de volgende toeslagen en borgsommen in rekening tijdens de serviceverlening, het in- of uitchecken.

  • Ontbijttoeslag: van ca. EUR 6.95 tot EUR 11.25 per persoon
  • Toeslag voor huisdieren: EUR 12.50 per huisdier, per nacht
  • Toeslag voor vroeg inchecken: EUR 65.00 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor laat uitchecken: EUR 65.00 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor babybed: EUR 12.50 per nacht
  • Toeslag voor extra bed: EUR 25 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.

Nationale beoordeling

Hotelstars Union kent in Nederland een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 3 sterren toegekend gekregen.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hajé Waterlodge de Lepelaar
Hajé Waterlodge de Lepelaar Hotel
Hajé Waterlodge de Lepelaar Hotel Lelystad
Hajé Waterlodge de Lepelaar Lelystad
Hajé Waterlodge Lepelaar Hotel Lelystad
Hajé Waterlodge Lepelaar Hotel
Hajé Waterlodge Lepelaar Lelystad
Hajé Waterlodge Lepelaar
Haje Waterlodge De Lepelaar
Hajé Waterlodge de Lepelaar Hotel
Hajé Waterlodge de Lepelaar Lelystad
Hajé Waterlodge de Lepelaar Hotel Lelystad

Algemene score en beoordelingen

3,7

Goed

Gastenscore: 5 - Uitstekend. 16 van 65 beoordelingen
5 - Uitstekend 25%
Gastenscore: 4 - Goed. 27 van 65 beoordelingen
4 - Goed 42%
Gastenscore: 3 - Redelijk. 14 van 65 beoordelingen
3 - Redelijk 22%
Gastenscore: 2 - Matig. 3 van 65 beoordelingen
2 - Matig 5%
Gastenscore: 1 - Ontzettend slecht. 5 van 65 beoordelingen
1 - Ontzettend slecht 8%

3,8/5

Netheid

4,0/5

Personeel en service

3,5/5

Voorzieningen

3,8/5

Staat van de accommodatie en faciliteiten

4,5/5

Milieuvriendelijkheid

5/5 – Uitstekend

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Knap
Iets meer betaald voor een kamer aan het water. Schitterend. Een ooievaar vloog af en aan terwijl we op het balkon zaten.
1 nacht verbleven in maart 2022

5/5 – Uitstekend

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021

4/5 – Goed

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2021

3/5 – Redelijk

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Jammer
Een kleine week gezeten maar helaas was de service iets minder. In een hotel hoor je ontvangen te worden en je het gevoel te geven dat je welkom bent. Helaas jomt dit niet zo over. Misschien omdat het ook een weg restaurant is. Maar er werd nooit eens gevraagd hoe het beviel. De wifi werkte niet goed word het niet opgelost maar word er doodleuk gezegt moet u maar met de kamer van de kinderen ruilen want daar doet ie het wel. Het was allemaal erg onpersoonlijk. Erg jammer zeker als bij het betalen er niet eens een dank je wel of heeft u genoten van uw verblijf af kan. Het zijn maar kleine dingen die na een week erg irriterend worden bv toetje voor de kinderen een half uur eerder brengen en vervolgens als wij vragen of ze onze toetjes misschien vergeten zijn. Er gewoon gezegd word zijn we mee bezig en na een half uur later gewoon op onze tafel word gezet zonder enig commentaar of excuus. De locatie is eerst wat teleur stellend omdat het in een wegrestaurant zit maar als je een maar binnen bent is het een oase prachtig. Hotel kamer wel klein maar netjes en schoon. Wifi in kamer 6 zeer slecht maar in 16 redelijk stabiel. Haakje voor de handdoeken helaas niet aanwezig maar word wel naar verwezen door housekeeping. Aardige dames van housekeeping . Maar deze beoordeling is voornamelijk slecht door de service. Niet dat ze niet vriendelijk waren maar je bent maar een nummer niks meer. Er zou zoveel meer uit te halen zijn door goede klantvriendelijkheid en service.
Hotel
6 nachten verbleven in augustus 2020

4/5 – Goed

Reisde met huisdieren
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede accomodatie. Hond vriendelijk door afgesloten balkon. Schone, nette kamer. Handig Take Away naast de deur
1 nacht verbleven in augustus 2020